بخشنامه ها و اطلاعیه ها

بخشنامه آغاز اعطای وام بانک تجارت 3 ساله با سود 4 % از دی ماه 93

شماره بخشنامه:    155/255525

تاریخ:   1393/09/24

 

با سلام و احترام

به استحضار می رساند به منظور رفع نیازهای مالی همکاران محترم دانشگاهی در مواقع ضروری و تامین تسهیلات لازم ، وام ضروری تا سقف 60 میلیون ریال با کارمزد 4 درصد با سهمیه محدود جهت کمک هزینه ازدواج ، انجام معالجات و هزینه های درمانی و موارد خاص طبق تشخیص مدیر امور رفاهی از دی ماه 93 با رعایت شرایط ذیل به پرسنل رسمی ، پیمانی ، قراردادی ، بازنشستگان و موظفین پرداخت خواهد شد :
1- متقاضیانی که تاکنون موفق به دریافت وام 3 ساله 92 نشده اند در اولویت قراردارند و تا زمانی که این افراد از این وام استفاده نکرده اند از معرفی مجدد همکاران خودداری نمائید .
2- مشمولین دریافت وام مطابق سنوات گذشته و بر اساس میزان حقوق دریافتی طبق فرمول ذیل تعیین می شود .

توان = اقساط وام های قبلی - 75 درصد ضربدر کسورات قانونی - حکم کارگزینی

3- متقاضیان برای دریافت وام مذکور می بایست یک نفر ضامن رسمی یا پیمانی معرفی نمایند که عضو صندوق بازنشستگی کشوری باشد . ضمنا" هر شخص می تواند حداکثر ضمانت 15 نفر را داشته باشد .
4- کارمندان قراردادی و موظفین نمی توانند به عنوان ضامن معرفی شوند.
5- وام کمک هزینه ازدواج (همکاران دانشگاهی و فرزندان): علاوه بر مدارک فوق تصویر صفحات اول تا پنجم عقدنامه + تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین + تکمیل فرم وام ضروری .
6- وام هزینه های درمانی ( همکاران دانشگاهی و خانواده تحت تکفل):
علاوه بر مدارک فوق ارسال مدارک و هزینه های بیمارستانی + تکمیل فرم وام ضروری .
خواهشمند است دستور فرمائید اسامی متقاضیان واجد شرایط را به همراه فرم تکمیل شده ، تصویر آخرین فیش حقوقی متقاضی و ضامن ، شماره حساب فعال بانک تجارت ، تلفن ثابت و تلفن همراه را از طریق مسئول محترم امور رفاهی واحد و نامه رسمی امضاء شده توسط رئیس یا معاون اداری و مالی واحد به این مدیریت ارسال نمایند . ضمنا" مدارک متقاضیانی که ناقص ارسال گردد ترتیب اثر داده نمی شود .
لازم به ذکر است همکاران محترم دانشگاهی برای کسب اطلاعات بیشتر با استفاده از مرورگرهای فایرفاکس یا گوگل کروم به وب سایت اداره کل منابع انسانی و امور رفاهی به نشانی hrmw.ut.ac.ir بخش اداره وام مراجعه و یا با مسئول امور رفاهی واحد مربوطه هماهنگ و فرم جدید را تکمیل نمایند.