توزیع ماهی جنوب

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۱۶۶۵ اطلاعیه ها و بخشنامه ها اداره خدمات رفاهی
تعداد بازدید:۱۷۲۷

به استحضار می‌رساند طبق هماهنگی به عمل آمده با یکی از شرکت‌های عرضه کننده ماهی منطقه آزاد چابهار، این اداره کل در نظر دارد نسبت به توزیع ماهی حلوا سیاه و شوریده با شرایط ذیل اقدام نماید:

۱- به منظور رعایت بهداشت و حفظ کیفیت، ماهی به صورت کامل و در بسته بندی‌های ۴ الی ۵ کیلوگرمی عرضه می‌گردد.

۲- قیمت هر کیلوگرم ماهی با هزینه بسته بندی مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال و قیمت کل هر بسته ۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال می‌باشد. لذا هر یک از متقاضیان می‌توانند مبلغ یک بسته ۵ کیلوگرمی را به نماینده رفاهی واحد پرداخت نمایند. در صورت اضافه پرداختی بر اساس وزن هر بسته الی ۵ کیلوگرم)، مابه‌التفاوت قیمت پس ا ز تحویل ماهی، توسط نمایندگان محترم رفاهی بازپرداخت خواهد شد.

۳- همکاران محترمی که متقاضی هستند حداکثر تا تاریخ ۱۸/‏۰۳/‏۹۹‬ نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه (بر اساس بسته بندی ۵ کیلوگرمی) به مسئول محترم رفاهی واحد محل خدمت خود مراجعه فرمایند.

۴- مسئولین محترم رفاهی تا تاریخ مذکور نوع و میزان کل ماهی مورد نیاز را با امضا معاون محترم اداری و مالی واحد به این اداره کل ارسال فرمایند. لازم به ذکر است با توجه به محدودیت محموله و تنوع ماهی، اولویت تحویل بر اساس تاریخ و زمان مکاتبه واحد خواهد بود.

۵- این اداره کل مطابق موجودی محموله و بر اساس اولویت ذکر شده در بند ۴، نحوه پرداخت وجه و متعاقباً صدور حواله را به اطلاع واحدها خواهد رساند.

۶- توزیع ماهی صرفاً روز چهارشنبه مورخ ۲۱/‏۰۳/‏۹۹‬ ساعت ۹ صبح در محل باشگاه دانشگاه خواهد بود.

کلید واژه ها: اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران فعالیت‌های اداره امور رفاهی دانشگاه تهران اداره خدمات رفاهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.