نشست صمیمانه معاون اداری و مالی دانشگاه تهران با کارکنان روشندل دانشگاه

۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۳ کد : ۱۴۲۴۲ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۶۲۷
در مراسمی که عصر روز شنبه ۱۳ دی ماه با حضور معاون اداری و مالی، مدیر کل امور رفاهی و نمایندگانی از شورای صنفی کارکنان دانشگاه در دفتر معاونت اداری و مالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، از تلاش و زحمات ۵ نفر از همکاران محترم روشندل دانشگاه تهران تقدیر به عمل آمد.

در این نشست صمیمانه که از ساعت ۱۶ آغاز شد، جناب آقای دکتر یزدانی ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران دانشگاه تهران به ویژه روشندلان ارجمند، اعلام داشتند دانشگاه تهران به منظور رفع مشکلات این عزیزان و بهبود وضعیت موجود تلاش خواهد نمود. سپس مدعوین حاضر در جلسه به برخی از مشکلات مانند موضوع تردد، ارتقای رتبه شغلی، دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و … اشاره نموده و از معاون محترم اداری و مالی درخواست کردند تا نسبت به رسیدگی به مشکلات ایشان مساعدت نمایند.

در ادامه آقای مهندس گودرزی مدیرکل امور رفاهی گفتند: کارکنان نابینای دانشگاه علی رغم محدودیت‌ها و مشکلات موجود، با داشتن تحصیلات عالیه مایه فخر و مباهات دانشگاه هستند و خداوند استعداد، ظرفیت و توانمندی‌های بالفعل و بالقوه‌ای را در نهاد ایشان قرار داده است.

ایشان در ادامه اشاره داشتند که اداره کل امور رفاهی وظیفه خود می‌داند به هر شکل ممکن خدمات رفاهی را با اولویت به عزیزان تقدیم نماید. سپس از حضور یکایک همکاران تشکر کردند. در پایان جناب آقای دکتر یزدانی با اهدا لوح و هدایا از این همکاران زحمتکش دانشگاه تقدیر نمودند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه کارکنان روشندل دانشگاه فعالیت‌های اداره امور رفاهی دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.