اطلاع رسانی در خصوص ارسال مدارک "بیست و سومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران"

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۹ کد : ۲۲۰۴۸ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۱۴۷۷
اداره کل امور رفاهی بخشنامه "بیست و سومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران" در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹را اعلام نمود.

اداره کل امور رفاهی در نظر دارد از فرزندان ممتاز اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی بازنشسته و شاغل (رسمی، پیمانی و قراردادی) که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در پایه‌های تحصیلی مندرج در جدول پیوست شماره ۱ شرط معدل را احراز نموده‌اند و همچنین پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی دوره روزانه و نوبت اول در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در " بیست و سومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران" تقدیر به عمل آورد.
ضمناً فرزندان همکاران محترم که از دانشگاه‌های دولتی دوره روزانه و نوبت اول، مطابق موارد ذکر شده در پیوست شماره ۱ دانش آموخته شده و یا موفق به کسب مقام در المپیادها و جشنواره‌های معتبر شده‌اند نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی، اسامی واجدین شرایط بر اساس دستورالعمل پیوست شماره ۲ در فرم‌های پیوست شماره ۳ (شیت های شماره ۱ تا ۶ فایل اکسل) درج و همراه مدارک لازم به صورت گروهی و با نامه رسمی به امضا رئیس محترم یا معاون محترم اداری و مالی واحد حداکثر تا تاریخ ۰۳/‏۰۸/‏۱۴۰۰‬ به اداره کل امور رفاهی ارسال گردد.

ردیف مقطع تحصیلی معدل و توضیحات

۱

پایه تحصیلی ششم

تمام دروس خیلی خوب

۲

پایه تحصیلی نهم (پایان دوره اول متوسطه)

کسب معدل ۵۰،‏۱۹و بالاتر

۳

پایه تحصیلی دوازدهم (پایان دوره دوم متوسطه)

کسب معدل ۱۹ و بالاتر

۴

پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال ۱۴۰۰

پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های دولتی دوره روزانه و نوبت اول

۵

دانش آموختگان (دوره روزانه و نوبت اول) دانشگاه‌های دولتی مندرج در پیوست شماره ۲ بخشنامه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

کسب معدل ۱۷ و بالاتر

۶

کسب مقام در المپیادها، جشنواره‌های علمی، ورزشی و هنری

از تاریخ ۰۱/‏۰۷/‏۱۳۹۹‬ تا ۳۱/‏۰۶/‏۱۴۰۰‬

‌‌‌‌‌‌همکاران گرامی جهت تحویل مدارک به مسئول محترم رفاهی واحد محل خدمت خود مراجعه و از ارسال مدارک به صورت انفرادی یا در گردش این بخشنامه خودداری نمایند. از مسئولین محترم رفاهی تقاضا می‌شود مدارک جمع‌آوری شده صرفاً در قالب فرمت فایل اکسل (پیوست شماره ۳) تنظیم گردد. بدیهی است به مدارک خارج از ضوابط اعلام شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

‌‌فایل مدارک واجدین شرایط فرزندان ممتاز اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان (رسمی، پیمانی و قراردادی)

‌‌بیست و سومین جشنواره تقدیر از فرزندان ممتاز خانواده بزرگ دانشگاه تهران

پیوست_شماره _۱

پیوست_شماره _۲

پیوست_شماره _۳

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران اداره خدمات رفاهی کارکنان دانشگاه فرزندان ممتاز جشنواره تقدیر


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.