دهکده فرهنگی،ورزشی و توریستی گنج نامه

تعداد بازدید:۳۶۶۶
پیرو این تفاهم نامه همکاری استفاده از خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و ...) مجموعه برای کلیه کارکنان شاغل و بازنشستگان دانشگاه فراهم شد.
دهکده فرهنگی،ورزشی و توریستی گنج نامه

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم نامه به شماره: ۳۴۳۴۰۴-۱۵۷ مورخ: یازدهم اسفندماه ۱۴۰۰ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و شرکت تعاونی تله کابین گنج نامه واقع در استان همدان، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

‌‌طبیعت بی نظیر *تفریح و شادی * ورزش و هیجان

منطقه نمونه گردشگری الوند همدان نخستین منطقه نمونه کشور است که در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسیده و با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال طی ۱۶ سال و در ۳ فاز موفق شده به عنوان بزرگترین مجتمع توریستی غرب کشور در قالب دهکده تفریحی توریستی گنج نامه ارائه خدمات گردشگری نماید. این پروژه عظیم تحولی در در گردشگری ایران است که تمامی امکانات یک گردشگر، اعم از تفریحی، ورزشی، اقامتی و حتی آموزشی را فراهم می‌کند.

دهکده فرهنگی ورزشی توریستی گنج نامه همدان در سال ۱۳۷۹ اقدام به ایجاد منطقه نمونه گردشگری در دامنه شمالی کوه‌های الوند نموده است. این مجموعه موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع دستی، سازمان تربیت بدنی و دریافت پروانه‌های ساختمانی کامل جهت ساخت حدود ۱۸۰۰۰ متر زیربنای مسقف شده است.

این مجموعه که به عنوان یکی از قوی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران و خاورمیانه مطرح شده و به عضویت سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در آمده است و با ظرفیت روزانه ۵۰۰۰ نفر، قابلیت ارائه انواع خدمات فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اقامتی را به گردشگران داخلی و خارجی دارا می‌باشد.از دیگر افتخارات این مجموعه کسب پروژه کارآفرین برتر در سال ۱۳۹۱ می‌باشد و همچنین تقدیر شده توسط مسئولین و مقامات کشوری.

نرخ تخفیف شرکت تعاونی تله کابین گنج نامه به کارکنان شاغل و بازنشستگان دانشگاه تهران
ردیف خدمات

میزان تخفیف

نیمه اول سال ۱۴۰۱

میزان تخفیف

نیمه دوم سال ۱۴۰۱

۱

تله کابین رفت و برگشت

۳۰ درصد تخفیف

۳۵ درصد تخفیف

۲

غار آکواریوم

۳۰ درصد تخفیف

۳۵ درصد تخفیف

۳

سورتمه ریلی تک نفره

۳۰ درصد تخفیف

۳۵ درصد تخفیف

۴

سورتمه ریلی دو نفره

۳۰ درصد تخفیف

۳۵ درصد تخفیف

۵

ویلاهای اقامتی به ازای دو نفر شنبه تا سه شنبه

۱۵ درصد تخفیف

۳۵ درصد تخفیف

همراه داشتن کارت پرسنلی معتبر در هنگام بازدید الزامی می‌باشد.

جهت استفاده از ویلاهای اقامتی یک هفته قبل نسبت به رزرو اقدام و با مسئول مربوطه هماهنگی صورت پذیرد. لازم به ذکر است ویلا در روزهای پنج شنبه و ایام تعطیل در صورت رزرو کامل شامل تخفیف نمی‌باشد. شماره تماس جهت رزرو و هماهنگی ۰۹۱۸۲۲۲۳۳۱۵ می‌باشد.


همکاران محترم دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه رزرو و دریافت این خدمات از طریق سایت دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه و تماس با شماره‌های اعلام شده ذیل، اقدام نمایند.

آدرس: همدان، ضلع شرقی میدان گنج‌نامه، دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه (تلفن تماس: ۱۵-۳۸۳۰۳۰۱۱-۰۸۱)

دفتر مرکزی تهران: خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، ساختمان ۲۴ طبقه اول واحد ۵۴ (تلفن تماس: ۲۵-۸۸۵۰۷۸۲۴- ۰۲۱)

تلفن‌های رزرو واحد پذیرش:

۰۸۱-۳۸۳۰۳۰۱۱-۱۵

تلفن همراه:

تفریحی گردشگری: ۰۹۱۸۲۲۲۳۳۱۳
ویلاهای اقامتی: ۰۹۱۸۲۲۲۳۳۱۵

وب سایت دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه:

 

https://ganjname.net/

صفحه اینستاگرام مجموعه: https://ganjname.net/

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاهم نامه با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران واحد گردشگری سفر دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.