نکات مهم در خصوص بیمه های تکمیلی (درمان،عمر و سرمایه و آتش سوزی)

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷ کد : ۳۱۱۰۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۷۶۱
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران پیرو بخشنامه شماره ۸۹۸۸۰۶۲ مورخ ۲۷/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬، نکات مهم در خصوص بیمه های تکمیلی ( درمان ،عمر و سرمایه و آتش سوزی) را اعلام نمود.
نکات مهم در خصوص بیمه های تکمیلی (درمان،عمر و سرمایه و آتش سوزی)

((قابل توجه کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیأت علمی، رؤسا و معاونین محترم پردیس‌ها، دانشکدگان، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی))

پیرو بخشنامه شماره ۸۹۸۸۰۶۲ مورخ ۲۷/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ مربوط به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی نکات زیر جهت استحضار تقدیم می‌گردد:

۱- ثبت نام بیمه تکمیلی از طریق سامانه تا تاریخ ۰۹/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ امکان پذیر می‌باشد.

۲- افرادی که خود یا یکی از اعضای تحت تکفل از بیمه تکمیلی انصراف داده‌اند در صورتیکه از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ از خدمات درمانی آنلاین استفاده نمایند، تا پایان قرارداد تحت پوشش خواهند ماند.

۳- درمانگاه دانشگاه تهران (۱۶ آذر) از تاریخ ۰۲/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ به خدمات آنلاین شرکت بیمه رازی پیوست.

۴- داروخانه کلینیک نیز از امروز ۴/‏۸/‏۱۴۰۱ تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار‬ گرفت.

۵- مبلغ سالیانه بیمه آتش سوزی منازل سرپرست خانوار ۳۰ هزار تومان است.

۶- جهت ثبت نام بیمه عمر و سرمایه برای اعضای تحت تکفل، فرم پیوست را تکمیل نموده و از طریق نماینده رفاهی واحد به واحد بیمه ارسال نمایید.

۷- از تعداد ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر عضو بیمه شده خانواده دانشگاه تهران تعداد ۱۳ هزار نفر در خدمات آنلاین شرکت بیمه رازی بارگذاری شده است و نفرات باقیمانده به دلیل خطا در یکی از فیلدهای (تاریخ تولد -ش ش-محل صدور-یا نسبت افراد با نفر اصلی) در لیست بیمه قبلی، در سامانه بارگذاری نشده است که همکاران شرکت بیمه در حال تماس و اصلاح و بارگذاری هستند. (لازم به ذکر است به دلیل اتصال سامانه بیمه رازی به ثبت احوال، اشکال در یک فیلد مشخصات منجر به عدم بارگذاری کل خانواده شده است)

۸- افرادی که در بازه زمانی اعلام شده، ثبت نام، انصراف، کاهش و افزایش در تعداد اعضای خانواده داشته‌اند، پس از اتمام زمان ثبت نام، بارگذاری اسامی آنها انجام خواهد شد. این عزیزان از ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ تحت پوشش بوده و اسناد درمانی خود را نگهداری تا در اطلاعیه بعدی نحوه اخذ هزینه آن اعلام گردد.

۹- همکاران عزیز می‌توانند از طریق لینک: HL.razi24.ir با اینترنت گوشی همراه، نرم افزار مختص خود را دانلود و نصب نموده و یا از طریق رایانه در منو‌ی (اعلام و پیگیری هزینه‌های درمانی مخصوص بیمه شدگان) با نام کاربری و رمز (کد ملی) وارد سامانه شده و مشخصات اعضای خانواده خود را رؤیت نمایند.

‌‌‌‌‌‌‌

*نکته مهم* همکاران پس از ورود رمز خود را سریعاً تغییر دهند.

اطلاعیه زمان و نحوه بارگذاری مدارک پزشکی برای اخذ هزینه بزودی اعلام خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران بیمه درمان تکمیلی بیمه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.