با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران

مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی آدران(اتمام قرارداد)

تعداد بازدید:۸۹۸۰
با توجه به هماهنگی صورت گرفته، اقامت همکاران محترم دانشگاهی در این مجتمع گردشگری و اقامتی، با تعرفه ویژه دانشگاه فراهم گردید.
مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی آدران(اتمام قرارداد)

‌‌‌‌‌‌‌به اطلاع می‌رساند پیرو توافق صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی) مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی آدران با تعرفه ویژه (۲۵ درصد تخفیف) دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

 

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار

تقدیم کسانی است که به بهانه تجربه کوتاه یک زندگی سالم از شهر و دیار خود، دل کنده باشند. # همسفر شو

 

درباره معرفی مجتمع آدران:

 

در ۱۸ کیلومتری جادۀ کرج به چالوس و پس از گذر از خروجی روستای ارنگه به محله‌ای خواهید رسید که به «آدران» مشهور است. در سمت چپ جاده، باغ و توتستانی به وسعت ۳ هکتار با منظره‌ای چشم‌نواز وجود دارد؛ رودخانه از میان آن گذر کرده و در دامنه کوه فضای مشجر زیبایی را در برگرفته است. این باغ، دارای واحدهای اقامتی، رفاهی و فرهنگی است که تاریخ احداث آنها به دهه ۵۰ باز می‌گردد. احداث این مجموعه توسط وزارت اطلاعات و جهانگردی که بعد از انقلاب اسلامی به سازمان ایرانگردی و جهانگردی تغییر ماهیت و نام داد آغاز شد.

مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی آدران دارای امکاناتی از قبیل تالار مجلل در ۲ طبقه با زیر بنای ۱۰۰۰ متر مربع که شامل رستوران و سالن برگزاری رویدادها و واحدهای اقامتی مجزا، استخر سرپوشیده و زمین‌های ورزشی است. این مجموعه در سال ۱۳۷۳ به مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر واگذار و به مرور احداث بخش‌های آن تکمیل شد. بهره‌برداری از امکانات رفاهی و اقامتی آدران از طریق رزرو برای کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران (دو هفته قبل) میسر است و مدیریت مجتمع با هدف مراقبت از فضای زیبا، حفظ آرامش مجموعه و آسایش بهره‌برداران صرفاً گروه‌هایی که با هماهنگی، متقاضی برگزاری همایش و یا اقامت و بهره برداری از امکانات مجتمع می‌باشند را میزبانی می‌کند.

 

 

تعرفه اقامت (نرخ برد) - جدول تخفیف‌های اقامتی

* کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران جهت ا‌‌‌‌‌ستفاده از امکانات رفاهی و اقامتی مجتمع می‌بایست (دو هفته قبل) نسبت به هماهنگی و رزرو مجموعه اقدام نمایند. *

 

قیمت برد

یک شب اقامت

قیمت با اعمال تخفیف ویژه دانشگاه تهران

"۲۰ درصد تخفیف"

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

  1. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.(ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران الزامی می‌باشد.)
  2. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).
  3. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی فقط از طریق شماره‌های اعلام شده.
  4. جهت رزرو و دریافت اطلاعات فقط تماس از طریق شماره‌های پشتیبانی اعلام شده (از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر).
  5. کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران جهت ا‌‌‌‌‌ستفاده از امکانات رفاهی و اقامتی مجتمع می‌بایست (دو هفته قبل) نسبت به هماهنگی و رزرو مجموعه اقدام نمایند.

تلفن همراه:

از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر:

۰۹۱۰-۳۰۱-۳۷۲۷- جناب آقای درخشان

شماره تماس پشتیبانی مجتمع:

۰۲۶-۳۵۳۴۲۶۲۲

 

وب سایت مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی آدران:

 

http://tfarhang.ir/complexes/aderan/
آدرس: آدرس: کرج جاده چالوس، کیلومتر ۱۴، بعد از روستای ارنگه، (سمت چپ)

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.