بخشنامه جدید بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۲

تعداد بازدید:۳۰۷۰
اداره بیمه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران، پیرو قرارداد منعقده بیمه درمان تکمیلی با شرکت بیمه ای طرف قرارداد بخشنامه ای صادر نمود.
بخشنامه جدید بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۲

--قابل توجه کلیه همکاران محترم، رؤسا و معاونین محترم دانشکده گان، دانشکده‌ها، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی دانشگاه تهران

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی در پرتو الطاف بیکران خداوندی برای همکاران دانشگاه و خانواده محترمشان به استحضار می‌رساند پیرو قرارداد منعقده بیمه درمان تکمیلی با شرکت بیمه رازی توجه به نکات زیر ضروری می‌باشد.

  • بر اساس قوانین ابلاغی از طرف بیمه مرکزی کلیه محاسبات ارزیابی در کلیه بیمه‌ها یکسان و بر اساس تعرفه‌های سالیانه اعلامی از طرف وزارت بهداشت و درمان، کتاب ارزش‌های نسبی خدمات و همچنین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در خصوص استانداردهای ارائه خدمات در بخش‌های مختلف می‌باشد که در بخشنامه‌های قبلی کلیه این موارد با مثال توضیح داده شده است (اضافه دریافتی مراکز درمانی به بیمه‌های تکمیلی مربوط نمی‌باشد)..
  • بارگذاری مدارک حداکثر تا ۹۰ روز پس از انجام هزینه امکان پذیر می‌باشد (خواهشمند است تا پایان تیر ماه مدارکی که تاریخ آنها گذشته بارگذاری نمائید)
  • تحویل مدارک بارگذاری شده حداکثر تا ۳۰ روز پس از بارگذاری امکان پذیر می‌باشد در صورت عدم تحویل، بارگذاری مدارک جدید ممکن نیست.
  • پرداخت هزینه به بیمه شده پس از بارگذاری و ارزیابی انجام می‌شود و به هیچ وجه منوط به تحویل مدارک نمی‌باشد.(اصل مدارک پس از ارزیابی و یا پرداخت حتماً تحویل گردد)
  • در صورت اعتراض پیغام خود را به شکل زیر به شماره ۰۹۹۹۹۸۵۶۸۳۰ در ایتا ارسال نمائید ((کد ملی، شماره پذیرش، علت اعتراض، شماره موبایل)) یا به صورت حضوری به کارشناس ارزیاب دانشگاه سرکار خانم وزیری (طبقه اول مرکز بهداشت) مراجعه نمائید.
  • در دو خدمت زایمان و نازایی و بیمارستان‌هایی که به صورت افلاین بیمه شدگان را پذیرش می‌کنند جهت دریافت خدمات، نیاز به دریافت معرفی نامه از کارشناسان بیمه می‌باشد که با ارسال دستور پزشک و کپی کارت ملی به شماره موبایل ۰۹۹۹۹۸۵۶۸۳۰ معرفی نامه صادر و به مرکز ارسال می‌گردد (نیازی به مراجعه حضوری بیمه شده نمی‌باشد) اعتبار معرفی نامه پنج روز می‌باشد
  • پرونده‌های بیمارستانی که به صورت آزاد توسط بیمه شده پرداخت شده ابتدا باید به بیمه گر اول (خدمات درمانی یا تأمین اجتماعی) تحویل گردد و پس از دریافت تاییدیه پرداختی بیمه گر اول به همراه کپی مدارک برابر اصل شده در سامانه بارگذاری گردد.
  • سایت بیمه رازی جهت استعلام خسارت درمان در کل قرارداد (استعلام خسارت‌های درمانی هر خانواده از ابتدا)
  • بیمه عمر و سرمایه گذاری اعضای تحت تکفل: کسانی که درخواست ثبت نام بیمه عمر و سرمایه گذاری برای اعضای تحت تکفل خود را دارند به مراجعه با نماینده مستقر در دانشگاه نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایند
  • بیمه عمر و سرمایه گذاری: قابلیت پس انداز حق بیمه تعلق سود تضمینی و سود مشارکتی بازخرید و وام و … تغییر هر یک از این شرایط در پایان سال مالی را دارد و در صورت پایان قرارداد با شرکت بیمه رازی امکان ادامه و یا بازخریدی وجود دارد برای اطلاعات بیشتر فایل زیر را مشاهده نمائید. اصل بیمه نامه به زودی توزیع خواهد شد که جزئیات شرایط در بیمه نامه مختص هر فرد درج شده فایل ۱، فایل ۲، راهنمای پرداخت آنلاین حق بیمه
  • جهت صدور بیمه نامه‌های شخص ثالث و بدنه با تخفیف دانشگاهی (کسر از حقوق هشت ماهه بدون پیش پرداخت) به نماینده مستقر در واحد بیمه دانشگاه (سازمان مرکزی) جناب آقای رضا پور با شماره تماس ۰۹۱۹۰۸۰۲۶۴۳ مراجعه نمائید.

جدید:

  • پیامک پرداخت: به دلیل سیستمی بودن کلیه فرآیندها برخی از هزینه‌ها با هم جمع و سپس واریز می‌گردد پس از ارسال هزینه به مالی، پیامکی (با ذکر شماره پذیرش‌های جمع شده) از طرف بیمه رازی به بیمه شدگان با محتوای زیر ارسال خواهد شد. (پیامک بانکی واریز به صورت جدا ارسال خواهد شد):"" (جناب آقای / سرکار خانم بیمه شده محترم شرکت بیمه رازی مبلغ..... بابت حواله خسارت بیمه نامه درمان گروهی و شماره پذیرش‌های … و.. و.. رسیدگی و جهت پرداخت به امور مالی ارسال گردید. بیمه رازی در اوج""
  • کسانی مدارک درمانی در سامانه سینا بارگذاری کرده‌اند ولی این پیامک برای آنها ارسال نمی‌شود لطفاً کد ملی و شماره تماس خود را به شماره: ۰۹۹۹۹۸۵۶۸۳۰ پیامک نمایند.
  • محاسبه هزینه در مرکز دندانپزشکی بزرگمهر: با توجه به اینکه پرداخت هزینه‌های هر خدمت طبق تعرفه مطابق با نوع مرکز (دولتی-عمومی غیر دولتی-خصوصی-خیریه) انجام می‌شود. جهت کسب رضایت همکاران از تاریخ ۱۴۰۲۰۲۲۰ کلیه هزینه‌های مرکز دندانپزشکی بزرگمهر بدون لحاظ اضافه دریافتی مرکز و با تعرفه عمومی غیر دولتی و تنها با کسر فرانشیز قابل پرداخت است.(تنها در دو عنوان: روکش ایمپلنت، لابراتوار: روکش معمولی و روکش ایمپلنت که مبلغ دریافتی از تعرفه بالاتر می‌باشد اضافه دریافتی مرکز کسر می‌شود)
  • ایمپلنت و ارتودنسی در مرکز دندانپزشکی بزرگمهر نیاز به تاییدیه پزشک معتمد ندارد
  • مراکز طرف قرارداد اضافه شده به لیست از ابتدای قرارداد در فایل زیر قابل مشاهده می‌باشد و به زودی مرکز تماس ارائه اطلاعات و جستجو آنلاین مرکز طرف قرارداد درخواستی در دسترس شما قرار خواهد گرفت فایل مراکز اضافه شده (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱)

مراجع درمانی دیگری در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کلید واژه ها: اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.