فرم نظرسنجی بیمه درمان تکمیلی(تابستان ۱۴۰۳)

با سلام، همکار محترم، کلیه اطلاعات این فرم به منظور اطلاع از میزان رضایت مندی و عدم رضایت مندی جهت پیگیری و بهبود فعالیت های واحد بیمه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران طراحی شده و به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد. لذا خواهشمند است با تکمیل اطلاعات این فرم و ارائه پیشنهادات و انتقادات خود، ما را در این امر یاری نمایید. اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران
  • 0
  • درج مشخصات(تمامي گزينه ها تكميل شود):
    1
  • - کد ملی:*ده رقم را کامل وارد کنید
    2
  • - استان مورد تقاضا:*بیشترین استان مورد استفاده خود را انتخاب نمایید.
    3
  • قرارداد و شرح تعهدات(تمامي گزينه ها تكميل شود):
    4
  • - آیا شما از بیمه درمان تکمیلی دانشگاه استفاده می کنید:؟*
    5
  • - آیا شما جزو بیماران خاص در قرارداد می باشد؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    6
  • - آیا نسبت به هزینه خود تا به حال اعتراض اعلام شده داشته اید ؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    7
  • - آیا به اعتراض شما پاسخ داده شده است؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    8
  • - آیا از سایت (اداره کل رفاه و شرکت بیمه) برای اطلاع رسانی ها استفاده کرده اید ؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    9
  • - آیا از شماره ایتای اختصاصی برای امور بیمه ای (اعتراض، مالی و ...) اطلاعی دارید و استفاده نموده اید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    10
  • - آیا از تعرفه های ابلاغی وزارت بهداشت به شرکت های بیمه اطلاعی دارید* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    11
  • - آیا سقف تعهدات پاسخ گوی هزینه های درمانی شما می باشد ؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    12
  • - به نظر شما در طرح دندان پزشکی کدام یک بهتر می باشد؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    13
  • میزان رضایت(تمامي گزينه ها تكميل شود):
    14
  • - میزان (نارضایتی) شما از سقف تعهدات و یا تعرفه ها در کدام بخش ها می باشد ؟*یکی یا بیشتر را انتخاب نمائید.
    - بستري طبي و جراحي
    - آمبولانس
    - اعمال جراحي تخصصی و شيمي درماني، راديوتراپي
    - زايمان طبيعي و عمل سزارين
    - درمان نازائي و ناباروري و اعمال جراحي مرتبط
    - بستری جهت درمان بیماری های روانپریشی
    - پاراکلینیکی ها(آزمایش، فیزیوتراپی، )
    - جراحي هاي مجاز سرپايي
    - جراحي مربوط به رفع عيوب انکساري چشم
    - جبران هزینه ویزیت دارو
    - خدمات دندانپزشکي
    - عينک طبي و لنز تماس طبي
    - تهيه اروتز
    - خريد سمعک
    - تهيه اعضاي طبيعي بدن
    15
  • - میزان(رضایت مندی) شما از سقف تعهدات در کدام بخش ها می باشد؟*یکی یا بیشتر را انتخاب نمائید
    - بستري طبي و جراحي
    - آمبولانس
    - اعمال جراحي تخصصی و شيمي درماني، راديوتراپي
    - زايمان طبيعي و عمل سزارين
    - درمان نازائي و ناباروري و اعمال جراحي مرتبط
    - بستری جهت درمان بیماری های روانپریشی
    - پاراکلینیکی ها
    - جراحي هاي مجاز سرپايي
    - جراحي مربوط به رفع عيوب انکساري چشم
    - جبران هزینه ویزیت دارو
    - خدمات دندانپزشکی
    - عينک طبي و لنز تماس طبي
    - تهيه اروتز
    - خريد سمعک
    - تهيه اعضاي طبيعي بدن
    16
  • - پیشنهادات در زمینه میزان افزایش یا اطلاح درهر سقف مورد نظر با اعلام سقف مورد نظر اعلام نمایید**لطفا سقف پیشنهادی را درج نمایید(توضیح تا 800 کارکتر)
    17
  • بررسی رضایت مندی
    18
  • - چقدر از نسبت حق بیمه پرداختی به شرکت و کیفیت خدمات دریافتی رضایت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمایید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    19
  • - چقدر از میزان همکاری شرکت بیمه در رفع نواقص و سایر همکاری ها در پرداخت خسارت های غیر قابل پرداخت رضایت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمایید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیارضعیف
    20
  • - چقدر از مراکز درمانی طرف قرارداد رضایت دارید؟*فقط یکی را انتخاب نمایید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیار ضعیف
    21
  • - چقدر از بارگذاری مدارک به صورت آنلاین رضایت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمائید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    22
  • - چقدر از سرعت بارگذاری مدارک تا پرداخت خسارت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمائید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    23
  • - چقدر از فرایند آموزش ها و اطلاع رسانی ها (آموزش اپلیکیشن، بارگذاری و...) رضایت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمائید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    24
  • - چقدر از خدمات پشتیبانی غیرحضوری ( خطوط ارتباط تلفنی یا پاسخگویی در خط اختصاصی ایتا ) شرکت رضایت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمائید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    25
  • - چقدر از خدمات پشتیبانی حضوری ( کارشناسان شرکت بیمه مستقر در دانشگاه)رضایت داشتید؟*فقط یکی را انتخاب نمائید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    26
  • موافقم، مخالفم و نظري ندارم:(تمامي گزينه ها تكميل شود):
    27
  • - بارگذاری مدارک به صورت آنلاین باشد.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    28
  • - به نظر می رسد نسبت کل حق بیمه پرداختی به شرکت به خسارت دریافتی از شرکت بیشتر است.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    29
  • - مراکز درمانی با خدمات آنلاین مهم تر از تعهدات اضافی یا خارج از تعهدات استاندارد می باشد.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    30
  • - تعهدات اضافی یا خارج از تعهدات استاندارد مهم تر از مراکز درمانی با خدمات انلاین می باشد.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    31
  • - تغییر شرکت بیمه رازی تنها به شرکت بیمه ایران .* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    32
  • - تغییر شرکت بیمه رازی به هر شرکتی با خدمات بهتر.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    33
  • - عدم تغییر شرکت بیمه رازی.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    34
  • - عدم تطابق مبالغ بارگذاری شده با خسارت های پرداختی به دلیل ضعیف بودن شرکت بیمه می باشد.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    35
  • - بخشی از عدم تطابق خسارت های پرداختی به دلیل مشکلات تعرفه ای و استاندارد های وزارت بهداشت می باشد.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    36
  • - بخشی از عدم تطابق خسارت های پرداختی به دریافت های مازاد بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد.* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    37
  • پیشنهادات:
    38
  • - پیشنهاد ویژه شما برای موضوع بیمه درمان تکمیلی دانشگاه تهران چیست؟**توضیح تا 500 کارکتر
    39
  • تاریخ تکمیل فرم:*
    40