نظرسنجی بیمه درمان تکمیلی ( مردادماه ۱۴۰۴)

با سلام، همکار محترم، کلیه اطلاعات این فرم به منظور اطلاع از میزان رضایت مندی و عدم رضایت مندی جهت پیگیری و بهبود فعالیت های واحد بیمه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران طراحی شده و به صورت محرمانه نگهداری خواهد شد. لذا خواهشمند است با تکمیل اطلاعات این فرم و ارائه پیشنهادات و انتقادات خود، ما را در این امر یاری نمایید. اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران
  • 0
  • 1- کد ملی*ده رقم را کامل وارد کنید
    1
  • 2- وضعیت پرسنلی:* نوع استخدام را مشخص نمایید.
    2
  • 3- آیا با تعدد طرح‌های بیمه موافق هستید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    3
  • 4- آیا سقف تعهدات بیمه، هزینه‌های درمانی شما را پوشش می‌دهد؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    4
  • 5- در کدام بخش‌ها بیشترین رضایت مندی از سقف تعهدات را دارید؟ (می‌توانید چند گزینه انتخاب کنید):*یکی یا بیشتر انتخاب کنید
    بستری پزشکی و جراحی
    آمبولانس
    زایمان طبیعی و سزارین
    درمان نازایی
    پاراکلینیکی
    عیوب انکساری چشم
    دارو و ویزیت
    دندانپزشکی
    اعمال جراحی ویژه
    سایر
    5
  • 6- در کدام بخش‌ها بیشترین نارضایتی از سقف تعهدات را دارید؟ (می‌توانید چند گزینه انتخاب کنید):*یکی یا بیشتر انتخاب نمایید.
    بستری پزشکی و جراحی
    آمبولانس
    زایمان طبیعی و سزارین
    درمان نازایی
    پاراکلینیکی
    عیوب انکساری چشم
    دارو و ویزیت
    دندانپزشکی
    اعمال جراحی ویژه
    سایر
    6
  • 7- عملکرد شرکت بیمه ایران در سال ۱۴۰۰ چگونه بود؟*فقط یکی را انتخاب نمایید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    7
  • 8- عملکرد شرکت بیمه رازی در سال 1401 تا 1403 چگونه بود؟*فقط یکی را انتخاب نمایید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیارضعیف
    8
  • 9- عملکرد شرکت بیمه سامان در سال 1403 تا 1404 چگونه بود؟*فقط یکی را انتخاب نمایید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیار ضعیف
    9
  • 10- میزان رضایت از مدت‌زمان بارگذاری مدارک تا پرداخت هزینه‌های درمانی ؟*فقط یکی را انتخاب نمائید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    10
  • 11- میزان رضایت از مبلغ پرداخت‌شده در فرآیند اظهار تا تأیید مدارک هزینه‌های درمانی ؟*فقط یکی را انتخاب نمائید.
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    11
  • 12- میزان رضایت از نحوه کارشناسی (سرعت بررسی مدارک )؟*فقط یکی انتخاب کنید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیار ضعیف
    12
  • 13- میزان رضایت از نحوه بارگذاری مدارک بیمه‌ای ( به صورت آنلاین) ؟*فقط یکی را انتخاب نمائید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    13
  • 14- میزان رضایت از نحوه پاسخگویی کارشناسان مستقر در دانشگاه؟*فقط یکی را انتخاب نمائید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    14
  • 15- میزان رضایت از نحوه‌ی پاسخگویی پشتیبان آنلاین از طریق تماس تلفنی و برنامه ایتا ؟*فقط یکی را انتخاب نمائید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    خیلی ضعیف
    15
  • 16- میزان رضایت از مراکز درمانی طرف قرارداد؟*فقط یکی انتخاب کنید
    عالی
    خوب
    متوسط
    ضعیف
    بسیارضعیف
    16
  • 17- با کدام یک از گزینه‌های زیر در زمینه‌ی خدمات دندان‌پزشکی موافق‌تر هستید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    17
  • 18- آیا شما یا یکی از افراد تحت تکفل جزو بیماران خاص در قرارداد می باشید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    18
  • 19- تاکنون نسبت به هزینه‌های درمانی خود اعتراض ثبت کرده‌اید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    19
  • 20- آیا از سایت (اداره کل رفاه و شرکت بیمه) برای دریافت اطلاعات استفاده کرده اید ؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    20
  • 21- آیا از شماره ایتای اختصاصی برای امور بیمه ای استفاده نموده اید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
    21
  • 22- آیا از تعرفه‌های یکسان وزارت بهداشت در خصوص هزینه های درمانی در بیمه ها مطلع هستید؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    22
  • 23- به نظر شما سقف تعهدات بیمه تکمیلی پاسخ‌گوی هزینه‌های درمانی شماست؟* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    23
  • 24- مدارک بیمه‌ای فقط آنلاین بارگذاری شوند:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    24
  • 25- خسارت دریافتی کمتر از میزان حق بیمه پرداختی است:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    25
  • 26- مراکز درمانی مجهز به خدمات آنلاین از تعهدات اضافی مهم‌ترند:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    26
  • 27- تعهدات فراتر از استاندارد از مراکز درمانی آنلاین مهم‌ترند:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    27
  • 28- تغییر شرکت بیمه به هر شرکتی با خدمات بهتر انجام شود:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    28
  • 29- تغییر شرکت بیمه به (بیمه ایران) انجام شود:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    29
  • 30- شرکت بیمه سامان حفظ شود و تغییری نداشته باشد:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    30
  • 31- مشکلات تعرفه‌ای وزارت بهداشت بخشی از علت اختلاف در پرداخت‌ خسارت ها هستند:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    31
  • 32- دریافت‌های مازاد مراکز درمانی بخشی از عامل اختلاف در پرداخت خسارت‌ ها هستند:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    32
  • 33- عدم پرداخت کامل خسارت‌ها ناشی از ضعف شرکت بیمه است:* گزینه مورد نظر را انتخاب کنید
    33