اعطای تسهیلات گردشگری و رفاهی به خانواده بزرگ دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۷۳۵۸
بر اساس انعقاد تفاهم نامه اداره کل امور رفاهی دانشگاه و ستاد تسهیلات گردشگری ملت، به شماره: ۱۱۰-۱۰۱۲ مورخ :۱۳۹۹٫۰۸٫۲۷ تسهیلات ویژه سفر پرداخت می گردد.
اعطای تسهیلات گردشگری و رفاهی به خانواده بزرگ دانشگاه تهران

پیرو انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل امور رفاهی دانشگاه با ستاد تسهیلات گردشگری ملت، کلیه همکاران ارجمند دانشگاهی می‌توانند از خدمات و تسهیلات ویژه سفر آن ستاد با عنوان طرح ملی و حمایتی تسهیلات گردشگری و رفاهی (گردشگری آسان، ایمن و مسئولانه - نشاط اجتماعی) استفاده نمایند.

با عنایت به این موضوع شرایط و ضوابط پرداخت تسهیلات به کارکنان و بازنشستگان محترم دانشگاه تهران، در چارچوب تسهیلات ارزان‌قیمت و ضوابط و مقررات جاری بانک و با رعایت دستورالعمل‌ها و ملاحظات مربوطه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

  • تسهیلات پرداختی به صورت مرابحه.
  • نوع تسهیلات (صدور کارت اعتباری تسهیل سفر کارت ملت).
  • مهلت استفاده از کارت با اعتبار شش ماه پس از صدور کارت و با احتساب یک ماه تنفس در بازپرداخت اقساط.
  • نرخ سود تسهیلات (چهار درصد).
  • مدت بازپرداخت تسهیلات طی ۲۴ ماه.
  • سقف تسهیلات برای کلیه کارکنان (رسمی، پیمانی، قراردادی) و بازنشستگان محترم دانشگاه تهران تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال به ازای هر نفر با توجه به توان بازپرداخت طبق فیش حقوقی افراد حقیقی جهت دریافت تسهیلات مربوطه.
  • ارائه گواهی کسر از حقوق ممهور متقاضی سفر.

*شرایط استفاده کارکنان و بازنشستگان محترم دانشگاه تهران از تسهیلات ویژه سفر:

تبصره ۱: محل استفاده از تسهیلات کارت اعتباری گردشگری (سفر کارت ملت): انواع تورها، سفرهای داخلی، اقامتگاه‌های داخلی، سفرهای زیارتی (عتبات عالیات و سوریه) و کلیه تأسیسات گردشگری شامل: موزه‌ها، تاریخی، تفریحی، خرید از کلیه مراکز سوغات و صنایع دستی، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی، طرف قرارداد می‌باشد.

تبصره ۲: خدمات استفاده از گردشگری سلامت: (خدمات درمانی که تحت پوشش بیمه‌ها و بیمه‌های تکمیلی نیستند) شامل: کلینیک‌های زیبایی، دندانپزشکی، کاشت مو، چشم‌پزشکی و...

تبصره ۳: تمامی اشخاص حقیقی که طبق قوانین و مقررات بانکی مجاز به استفاده از تسهیلات بانکی می‌باشند می‌توانند از تسهیلات یادشده استفاده نمایند.

تبصره ۴: اعطای تسهیلات در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک به معرفی‌شدگانی تعلق می‌گیرد که علاوه بر داشتن حساب در بانک ملت، همکاران فاقد هرگونه اقلام مطالباتی (اعم از سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول و بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت‌شده و ضمانت‌نامه‌های پرداخت‌شده و چک برگشتی) نزد سیستم بانکی باشند.

اطلاعات کامل لیست پذیرنده‌ها و مراکز طرف قرارداد سفر کارت در وب سایت: ملت شاپ بانک ملت به تشریح عنوان گردیده است، ضمناً خط تلفن: ۵۷۸۴۱-۰۲۱ نیز به عنوان خط پشتیبانی ستاد سفر کارت پاسخگوی همکاران ارجمند دانشگاهی می‌باشد.

لازم به ذکر است همکاران محترم دانشگاهی جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مراجعه به وب سایت اداره کل امور رفاهی به نشانی: https://refah.ut.ac.ir جهت تکمیل و ارسال فرم درخواست کارت تسهیل سفر بانک ملت خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

 

*اطلاعات تکمیلی بخشنامه اعطای تسهیلات گردشگری و رفاهی (کارت تسهیل سفر بانک ملت):

۱. معرفی (کارت تسهیل سفر بانک ملت).

۲. مراحل دریافت سفر کارت خانواده بزرگ دانشگاه تهران.

۳. کاتالوگ تسهیل گردشگری.

۴. کاتالوگ لیست پذیرندگان سفر کارت.

 


مدارک لازم جهت تشکیل پرونده دریافت سفر کارت ملت

۱. مدارک لازم (متقاضیان تأیید شده) جهت ارائه به بانک ملت شعبه دانشگاه تهران.

۲. فرم تعهدنامه متقاضی.

 


((شماره تماس پشتیبانی ستاد سفر کارت))

تلفن مستقیم: ۵۷۸۴۱-۰۲۱

داخلی: ۲۱۰۲-۲۱۰۳


ثبت نام جدید و تکمیل فرم درخواست کارت تسهیل سفر ‌‌‌‌(متعاقباً اعلام می گردد) ‌‌‌‌‌‌



لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران واحد گردشگری اداره نظارت بر اماکن رفاهی هدایا و تسهیلات سفر


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.