بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران(پاییز ۱۴۰۰)

تعداد بازدید:۵۸۹۸
اداره کل امور رفاهی دانشگاه در فصل پاییز ۱۴۰۰ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان با ظرفیت محدود (حداکثر ۱۰ واحد اقامتی در هر دوره) می‌باشد.
بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران(پاییز ۱۴۰۰)

به استحضار می‌رساند اداره کل امور رفاهی دانشگاه، بر اساس مجوز ستاد کرونای شهرستان ساری، از تاریخ ۲۸/‏۰۷/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی با ظرفیت محدود (حداکثر ۱۰ واحد اقامتی در هر دوره) به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به همکاران ارجمند، متقاضیان گرامی با توجه به جدول دوره‌های زمانی مشخص شده و شرایط اعلام‌شده در پیوست نامه از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، مورخ ۲۷/‏۰۷/‏۱۴۰۰‬ ‬ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس: https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است مراکز اقامتی تابع اطلاعیه و مصوبات ستاد کرونای کشور بوده و کلیه مراجعه‌کنندگان و میهمانان مراکز اقامتی ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان اقامت و همچنین زمانبندی ممنوعیت‌های سفر می‌باشند.

همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی با شماره تلفن‌های: ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ مرکز همایش‌های علمی دانشگاه تهران از ساعت ۸ لغایت ۱۸ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

 

جدول_دوره_های_پائیزی_سال _۱۴۰۰

شرایط_سفر_پائیز _۱۴۰۰


 

سامانه رزرواسیون اقامتگاه‌ها و امکانات دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران مرکز همایش های علمی گردشگری مراکز اقامتی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.