مجموعه گردشگری هیرلند

تعداد بازدید:۶۰۹۵
پیرو این تفاهم نامه، استفاده از امکانات مجموعه گردشگری، تفریحی و توریستی هیرلند برای کلیه کارکنان شاغل و بازنشستگان دانشگاه فراهم شد.
مجموعه گردشگری هیرلند

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم نامه به شماره: ۳۴۳۴۰۴-۱۵۷ مورخ: یازدهم اسفندماه ۱۴۰۰ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و مجموعه گردشگری، تفریحی و توریستی هیرلند واقع در شهر هیر استان اردبیل، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.


چرا به پل معلق هیر برویم؟

  • پل هیر یک پل معلق است. این بدان معناست که با وزش باد و همچنین حرکت افراد روی آن، پل هیر شروع به حرکت وضعی به اطراف می‌کند. همین ویژگی باعث ایجاد ترس و هیجان در شما می‌شود.
  • این پل تماماً شیشه‌ای است.? پس نه تنها حرکت پل شما را می‌ترساند بلکه ارتفاع هم بر ترس و هیجان آن می‌افزاید و آدرنالین خونتان را به حد زیادی بالا می‌برد.
  • این پل اولین پل معلق قوسی تمام شیشه‌ای در جهان است. در واقع تمام پل‌های شیشه‌ای در جهان به صورت مسطح و ثابت هستند. این یعنی برای اولین بار در جهان می‌توانید این حس را در پل معلق هیر تجربه کنید.
  • علاوه بر هیجان پل می‌توانید از سایر ورزش‌های هیجان انگیز مثل زیپ لاین، صخره نوردی و… در مجموعه هیرلند استفاده کنید. (در ادامه به صورت کامل می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر این بخش‌ها به سایت و همچنین صفحه تخصصی مجموعه در سایت آپارات مراجعه فرمائید.)
  • شهر هیر به شهر شکوفه‌های گیلاس معروف است. پس می‌توانید از طبیعت زیبای باغات گیلاس هیر هم نهایت استفاده را ببرید.

 

نرخ تخفیف مجموعه گردشگری، تفریحی و توریستی هیرلند

ردیف خدمات
۱ پل شیشه‌ای هیر
۲ دوچرخه آسمانی
۳ زیپ لاین کودکان و بزرگسالان
۴

ادونچرپارک

۵ بگجامپ و سایر بازی‌ها

توصیه‌های قبل از سفر:

همراه داشتن کارت پرسنلی معتبر در هنگام بازدید الزامی می‌باشد.

بدلیل شرایط خاص اقلیمی استان اردبیل استفاده از امکانات مجموعه گردشگری هیرلند منوط به شرایط آب و هوایی می‌باشد. لذا قبل از عزیمت به نحو مقتضی و تماس با مدیریت مجموعه در این رابطه آگاهی حاصل گردد.

توصیه ما این است که در ایام تعطیلات به این مجموعه نروید! در واقع در تعطیلات بازدیدکنندگان از مجموعه پل معلق هیر زیاد هستند و لذت کافی را از این مجموعه نخواهید برد. با مشکل پارکینگ هم درگیر خواهید شد. (ترجیحاً، روزهای شنبه تا سه شنبه بهترین زمان برای بازدید و سفر از مجموعه است).

ساعات کار مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۱ شب.

مدت زمان بازدید از خود پل حداکثر ۳۰ دقیقه، اما بازدید کل مجموعه حدوداً دو تا سه ساعت زمان می‌برد.

همکاران محترم دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه رزرو و دریافت این خدمات از طریق مجموعه گردشگری، تفریحی و توریستی هیرلند و تماس با شماره‌های اعلام شده ذیل، اقدام نمایند.

آدرس: استان اردبیل، شهر هیر، مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر (هیرلند)، (تلفن تماس: ۳۳۶۷۲۷۹۵ - ۰۴۵)

تلفن‌های هماهنگی مجموعه:

۰۴۵-۳۳۶۷۲۷۹۵

تلفن همراه مهندس صادقی: ۰۹۱۴۱۵۹۱۶۴۹

وب سایت مجموعه گردشگری، تفریحی و توریستی هیرلند:

http://www.hirland.ir/
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، دفتر مرکزی تهران: ۸۸۹۷۲۹۰۲ - ۰۲۱

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاهم نامه با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.