با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران

هتل سه ستاره فرهنگ و هنر (مشهد مقدس)

تعداد بازدید:۱۳۱۰۳
با توجه به هماهنگی صورت گرفته، اقامت همکاران و بازنشستگان محترم دانشگاهی در این هتل و استفاده از خدمات آن، با تعرفه ویژه دانشگاه فراهم گردید.
هتل سه ستاره فرهنگ و هنر (مشهد مقدس)

به اطلاع می‌رساند پیرو توافق صورت گرفته در مورخ: ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی) هتل سه ستاره فرهنگ و هنر در مشهد مقدس با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار

تقدیم کسانی است که به بهانه تجربه کوتاه یک زندگی سالم از شهر و دیار خود، دل کنده باشند. # همسفر شو

درباره هتل:

مشهد مقدس به عنوان ملجا و مأمن دلدادگان و دلباختگان به اهل بیت علیهم السلام، هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی بسیاری را در خود جای داده که هر سال میزبان میلیون‌ها زائر مشتاقی هستند که به این شهر فرهنگی جهان اسلام سفر می‌کنند.
با هدف ارائه خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر، هتل فرهنگ و هنر در هشت طبقه احداث و در بهمن سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل در خیابان رازی با فاصله‌ای در حدود ۱۵ دقیقه به حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) واقع گردیده است.

هتل ۳ ستاره فرهنگ و هنر مشهد، بهمن سال ۱۳۹۲ در ۸ طبقه دارای ۷۶ باب فضای اقامتی شامل واحدهای سینگل (یک تخته)، دبل تخته)، تریپل تخته)، ۴ تخته و سوئیت یک خوابه مجهز به امکانات رفاهی مناسب به بهره‌برداری رسید. هتل فرهنگ و هنر با کارکنانی جوان و مجرب در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به عنوان واحد گردشگری برتر استان خراسان رضوی برگزیده شد. این هتل، مفتخر به میزبانی از چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنرمندان برجسته ای است که در کنار سایر مسافران این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند.‌‌‌‌‌‌‌

  • کلیه واحدها دارای امکانات رفاهی از قبیل: سیستم تهویه، یخچال، تلویزیون، اینترنت وایرلس، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده و میهمانان امکان بهره‌مندی از سایر امکانات رفاهی شامل کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، سالن کنفرانس و… را خواهند داشت.
  • رستوران این هتل، دارای دو سالن مجزا جهت پذیرایی از مهمانان است؛ ظرفیت سالن صبحانه خوری ۱۰۰ نفر و سالن دیگر ۱۴۰ نفر می‌باشد.
  • سالن همایش و کنفرانس هتل با ظرفیت ۸۰ نفر مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم صوت و تصویر بوده و بسیاری از همایش‌ها و کنفرانس‌های فرهنگی و هنری را میزبانی می‌کند.
  • هتل فرهنگ و هنر دارای ۷۶ باب فضای اقامتی شامل واحدهای یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یک خوابه است که از این بین تعداد ۸ اتاق با خدمات ویژه ارائه می‌گردد. مجموع ظرفیت استاندارد هتل ۱۷۶ نفر می‌باشد.
  • از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به پنج سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر رضوی در طول شبانه‌روز اشاره کرد.(در حال حاضر در سال ۱۴۰۲ -تا اطلاع ثانوی غیرفعال می‌باشد).
  • نزدیکی هتل فرهنگ و هنر مشهد به مرکز شهر، فاصله کوتاه به حرم مطهر رضوی، مراکز خرید و اماکن دیدنی این هتل را از نظر جغرافیایی در موقعیتی ویژه قرار می‌دهد.‌‌‌‌‌‌‌
  • هتل فرهنگ و هنر با امکاناتی نظیر رستوران واقع در طبقه اول، کافی شاپ در فضایی شیک و آرام، لابی، صندوق امانات و پرسنلی مجرب و آزموده آماده پذیرایی از مسافران محترم است.

‌‌

جهت کسب اطلاعات درباره شرایط و نحوه پرداخت- قوانین و مقررات رزرو هتل- شرایط ابطال رزروهای انفرادی و رزروهای گروهی با شماره: ۰۹۹۲۱۷۶۱۶۲۳ جناب آقای مهندس دهنوی تماس حاصل فرمائید.

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.(ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران الزامی می‌باشد.)

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده.

خواهشمند است جهت رزرو و دریافت اطلاعات هتل فقط از طریق شماره‌های پشتیبانی اعلام شده اقدام نمائید.
شماره تماس پشتیبان: ۸ - ۳۸۵۵۲۰۵۰ - ۰۵۱‌‌‌‌‌‌‌

تلفن همراه: ۰۹۹۲-۱۷۶۱۶۲۳

وب سایت هتل سه ستاره فرهنگ و هنر:

http://honarhotel.ir/
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان رازی غربی

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.