با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران

مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی ولیک (بابل)

تعداد بازدید:۸۱۱۹
با توجه به هماهنگی صورت گرفته، اقامت همکاران محترم دانشگاهی در این مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی با تعرفه ویژه دانشگاه فراهم گردید.
مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی ولیک (بابل)

‌‌‌‌‌‌‌به اطلاع می‌رساند پیرو توافق صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی) مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی ولیک (بابل) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار

تقدیم کسانی است که به بهانه تجربه کوتاه یک زندگی سالم از شهر و دیار خود، دل کنده باشند. # همسفر شو

پارک‌های جنگلی

طبیعت، آرامش بخش ترین داروی طبیعی‌ست که رفتن به طبیعت از تفریحات سالم و لذت بخش است ویکی از زیبایی‌های طبیعت نیز پارک‌های جنگلی هستند که در کنار چشم اندازهای طبیعی و زیبا، امکانات رفاهی دست‌ساز بشر نیز دارند و مردم می‌توانند از آنها بهره بگیرند. پارک جنگلی، منطقه‌ای وسیع است که طبیعتی دست‌نخورده و مهار نشده دارد. معمولاً برای حفظ محیط زیست این منطقه‌ها از آن محافظت می‌کنند که پارک حفاظت شده نامیده می‌شود.

پارک‌های جنگلی طبیعی به مناطقی از جنگل اعم از جلگه‌ای، میان بند یا کوهستانی که دارای شرایط مکانی و ویژگی‌های طبیعی که دارای جنبه‌های تفرجی لازم را داشته باشد، اطلاق می‌گردد. پار کهای جنگلی طبیعی بر اساس ضوابط و معیارهای خاصی از نظر فنی، جنگل شناسی، اکولوژی، اجتماعی و رفاهی، شناسایی و سپس طراحی و به مرحله اجرا در می‌آیند. در این زمینه رویشگاه‌های جنگلی بر اساس عوامل گوناگون مطالعه و در صورتی که به امتیاز لازم رسیده باشد، واجد شرایط تشخیص داده می‌شود و تحت مدیریت قرار می‌گیرد.

مجتمع‌های اقامتی و بوم گردی پیش‌نیاز توسعه گردشگری

معمولاً پارک‌های جنگلی طبیعی از عمده ترین کانون‌های جذب مردم در سطح ملی و منطقه‌ای به شمار می‌روند، به دلیل استفاده بیش از حد ظرفیت آنها اغلب در معرض تخریب و انهدام قرار دارند. پارک جنگلی مصنوعی، شامل پارک جنگلی ملی و پارک جنگلی دست کاشت است؛ پارک‌های جنگلی ملی گسترده وسیعی را در بر می‌گیرد و در محدود ة خود می‌توانند به طبقات فرعی دیگری اختصاص یافته و اراضی زیادی از آنها به صورت بکر و دست نخورده کنار گذارده شوند. این پارک‌ها زیر نظر دولت بوده و بر اساس استفاده چند جانبة تفرج، تولید علوفه، حفظ آبخیزداری و… مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد جنگل شهری، شامل درختان خیابان‌ها، رستنی‌های موجود در اقامتگاه‌ها، پارک‌ها و کمربندهای سبز بوده و نقطه آغاز جنگل شهری خطی است که زمین‌های زیر نظر مدیریت تولیدات کشاورزی (جنگل و زمین‌های زراعی) را از زمین‌هایی که برای استفاده‌های شهری (اماکن مسکونی، ادارات، تفرجگاه‌ها و اراضی ذخیره برای گسترش آتی) اختصاص یافته، جدا می‌کند.

معرفی، امکانات و خدمات مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی ولیک

این مجتمع گردشگری در حومه بابل (فاصله ۳۰ دقیقه‌ای تا بابل) اقامتگاهی برای آرامش و تفریح شماست. این ویلا در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار که شامل کافه، رستوران، شهربازی و… است با زیر بنای ۵۰ متر مربع در منطقه خشرودپی بابل واقع شده است. ویلا یک طبقه بوده و دارای یک اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی است. حیاط ویلا برای پارک ۲ خودرو مناسب است. ویلا مناسب سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت است. پذیرش حیوان خانگی در این ویلا مجاز نیست.

  • اقامتگاه تفریحی ولیک فضایی آرام و مناسب برای سوئیت، آلاچیق
  • قهوه خانه، زمین پینت بال، شهربازی، ماشین بازی
  • زمین بیلیارد و فضای جنگلی و اتاق و فضای تولد برای مراسم و جشن‌ها
  • اجرای برنامه شاد در پارک، کافه
  • ساعت کاری :۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیلات

از دیگر امکانات و خدماتی که پارک جنگلی ولیک برای رفاه حال مسافران گرامی در نظر گرفته شده می‌توان به تالار، پرسنل منظم و مؤدب، رستوران، بوفه، کافی شاپ، سیستم گرمایشی و سرمایشی (بخاری گازی و کولر آبی) اشاره کرد.

* کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران جهت ا‌‌‌‌‌ستفاده از امکانات رفاهی و اقامتی مجتمع می‌بایست (دو هفته قبل) نسبت به هماهنگی و رزرو مجموعه اقدام نمایند. *

 

نوع اتاق

قیمت (یک شب اقامت)

با اعمال تخفیف ویژه دانشگاه تهران

سوئیت های همکف

۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال
سوئیت های دوبلکس ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

  1. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.(ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران الزامی می‌باشد.)
  2. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).
  3. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی فقط از طریق شماره‌های اعلام شده.
  4. جهت رزرو و دریافت اطلاعات فقط تماس از طریق شماره‌های پشتیبانی اعلام شده (از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر).
  5. کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران جهت ا‌‌‌‌‌ستفاده از امکانات رفاهی و اقامتی مجتمع می‌بایست (دو هفته قبل) نسبت به هماهنگی و رزرو مجموعه اقدام نمایند.

شماره تماس پشتیبانی:

 

۰۹۱۱۳۱۵۳۵۰۵ - ۰۹۱۱۳۱۵۰۰۷۴

آدرس:

مازندران، بابل، خشرود پی، روبروی پادگان المهدی (عج)،پارک جنگلی ولیک.

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

محمد حسن پوری ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۳
عالیه