با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

شرکت توسعه گردشگری ایران (گروه هتل‌های لاله)

تعداد بازدید:۵۶۷۵
با توجه به هماهنگی صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری(گروه هتل‌های لاله) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.
شرکت توسعه گردشگری ایران (گروه هتل‌های لاله)

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و شرکت توسعه گردشگری ایران‌‌‌‌‌‌‌، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار

گروه هتل‌های بین المللی لاله، همگام شما در ثبت خاطرات شیرین و لحظات ماندگار سفر‌‌‌‌‌‌‌ # همسفر شو

درباره شرکت توسعه گردشگری ایران (گروه هتل‌های لاله)

نام «گروه هتل‌های بین المللی لاله»، نشأت گرفته از نام هتل بین المللی ۵ ستاره لاله تهران می‌باشد؛ این گروه هتل‌ها تحت پوشش شرکت توسعه گردشگری ایران بوده و از سال ۱۳۴۹ با راه اندازی هتل بین المللی لاله تهران آغاز فعالیت نموده و به تدریج در دهه هفتاد و هشتاد شمسی بصورت یک گروه منسجم و زنجیره‌ای در قالب ۴ هتل و یک مجتمع آب درمانی در شهرهای مختلف ایران ادامه خدمت داده است. فعالیت این گروه هتلی، زنجیره‌ای از هتل‌های نمونه و شاخص را با هدف تحول و اعتلای خدمت رسانی و مشتری مداری و احیای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری ایران سربلند، ایجاد نموده است.

«گروه هتل‌های بین المللی لاله» با حضور ۵ عضو از بهترین هتل‌های ایران، توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت گردشگری و هتلداری را در داخل و خارج از مرزهای کشورمان به خود اختصاص دهد. «گروه هتل‌های بین المللی لاله» می‌تواند به عنوان یک برند برگزیده و نمونه‌ای موفق و ارزشمند در امر هتلداری این سرزمین کهن، معیاری باشد برای ترویج فرهنگ و هنر ایران زمین، در قالب سنت دیرینه ی میهمان نوازی.


  1. هتل صخره‌ای بین‌المللی لاله کندوان:
  2. هتل چهار ستاره بین‌المللی لاله سرعین:
  3. هتل چهار ستاره بین‌المللی چابهار:
  4. هتل بین‌المللی لاله بیستون (کاروانسرای عباسی):
  5. هتل پنج‌ستاره بین‌المللی لاله تهران:
  6. مجتمع آب‌درمانی سبلان:

 

لازم به ذکر است ابلاغیه‌ای به شماره نامه: ۴۱۹۰ به تمامی گروه هتل‌های لاله از دفتر مرکزی شرکت توسعه گردشگری ایران در مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ ارسال شده است و تمامی هتل‌ها می‌بایست طبق آن مفاد تفاهم نامه با دانشگاه تهران را اجرایی نمایند.

لیست گروه هتل‌های لاله
ردیف

نام هتل- شماره تماس پشتیبانی- آدرس

وب سایت هتل-مشاهده تصاویر
۱ هتل بین المللی پنج ستاره لاله تهران
تلفن: ۹-۸۸۹۶۵۰۲۱-۰۲۱
فاکس: ۸۸۹۶۵۵۹۹-۰۲۱

آدرس: تهران خیابان فاطمی نبش حجاب
۲

هتل بین المللی چهار ستاره لاله سرعین
تلفن: ۶-۳۲۲۲۲۷۵۰-۰۴۵
فاکس: ۳۲۲۲۲۳۲۲-۰۴۵

آدرس: اردبیل- سرعین

۳ هتل بین المللی چهار ستاره لاله چابهار
تلفن: ۶-۳۵۳۲۴۸۵۰-۰۵۴
فاکس: ۳۵۳۲۴۸۵۸-۰۵۴

آدرس: چابهار بلوار امام خمینی روبروی پارک الغدیر
 
۴ هتل بین المللی صخره‌ای لاله کندوان
تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۹۵۱-۰۴۱
فاکس: ۳۳۲۲۴۹۵۸-۰۴۱

آدرس: تبریز - اسکو - روستای تاریخی کندوان

 
۵ هتل بین المللی لاله بیستون
تلفن: - ۵۱ الی ۰۸۳۳۷۱۰۹۵۵۰‌‌‌‌‌‌‌

آدرس: کرمانشاه سایت جهانی بیستون (کاروانسرای عباسی)
 
۶

مجتمع آب درمانی سبلان سرعین
تلفن: ۵-۳۲۲۲۳۲۶۳-۰۴۵
فاکس: ۳۲۲۲۲۳۶۱-۰۴۵

آدرس: اردبیل - سرعین


 

-نرخ برد هتل‌های لاله ۱۴۰۲-


 

 

لازم به ذکر است ابلاغیه‌ای به شماره نامه: ۴۱۹۰ به تمامی گروه هتل‌های لاله از دفتر مرکزی شرکت توسعه گردشگری ایران در مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ ارسال شده است و تمامی هتل‌ها می‌بایست طبق آن مفاد تفاهم نام با دانشگاه تهران را اجرایی نمایند.

نرخ خدمات تفاهم نامه و تخفیف‌ها (گروه هتل‌های لاله) - تعرفه اقامت- دانلود نمائید


روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی هتل مورد نظر جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده و واریز هزینه‌ها:

 


شماره تماس پشتیبان دانشگاه تهران:

۰۹۳۵۴۵۵۱۷۷۳- ۰۲۱۶۶۹۷۲۰۷۷

شماره تماس پشتیبان گروه هتل‌های لاله ۰۲۱-۲۶۸۰۸۲۵۴- داخلی ۳۱۰

صفحه رسمی گروه هتل‌های لاله

جهت مشاهده تارنما گروه هتل‌های لاله اینجا را کلیک نمائید

جهت مشاهده شرایط و نحوه پرداخت- قوانین و مقررات رزرو هتل- شرایط ابطال رزروهای انفرادی و رزروهای گروهی به فایل پیوست بخشنامه مراجعه فرمائید

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاهم نامه با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از شما بابت انتخاب گروه هتل‌های لاله در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت شما صادر و از طرف هتل کد رزرو صادر شده، لطفاً نسبت به پرداخت هزینه اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی رزرو حداقل ۴۸ ساعت از قبل ورود اطلاع دهید در غیر این صورت هزینه یک شب قابل پرداخت است

جهت مشاهده کلیپ معرفی اینجا را کلیک نمائید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع هتل صخره‌ای بین‌المللی لاله کندوان: هتل چهار ستاره بین‌المللی لاله سرعین: هتل چهار ستاره بین‌المللی چابهار: هتل بین‌المللی لاله بیستون (کاروانسرای عباسی): هتل پنج‌ستاره بین‌المللی لاله تهران: مجتمع آب‌درمانی سبلان:


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

حسن رحیمیان ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۶
با سلام و احترام میخواستم بدین وسیله و به سهم خود از همه همکاران درگیر در این موافقتنامه تشکر بنمایم. امیدوارم که انعقاد موافقتنامه با سایر موسسات گردشگری با کیفیت خوب ادامه پیدا کند. ضمنا میخواستم پیشنهاد کنم که در صورت امکان و صلاحدید انعقاد موافقتنامه با سازمان گردشگری جهت اقامت همکاران در مهمانسراهای جهانگردی در دستور کار قرار گیرد. همانگونه که مطلع می باشید این مهمانسرا ها با کیفیت استاندارد در تقریباً تمام شهرهای مقصد گردشگری کشور دارای شعبه می باشند و در صورت انعقاد قرارداد مناسب گزینه مناسبی برای اقامت همکاران خواهد بود. با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۶

با سلام و روز بخیر خدمت جنابعالی، به اطلاع می رساند مذاکرات با گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی هم انجام شده و توافق نامه هم به امضاء طرفین رسیده ولی متاسفانه بعد از پیگیری های انجام شده از (رابط شرکت جناب آقای مهندس صدر) متاسفانه دلیل دوستان در شرکت مربوطه تغییرات مدیریتی می باشد که متاسفانه به مرحله اجرا تا این لحظه نرسیده است. با تشکر. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با بنده تماس بگیرید (۶۶۹۷۲۰۷۷)