ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به کارکنان و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران

مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی سد شیاده(بابل)-اتمام قرارداد

تعداد بازدید:۲۹۳۷
با توجه به هماهنگی صورت گرفته، اقامت همکاران محترم دانشگاهی در این مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی با تعرفه ویژه دانشگاه فراهم گردید.
مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی سد شیاده(بابل)-اتمام قرارداد

‌‌‌‌‌‌‌به اطلاع می‌رساند پیرو توافق صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی) مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی سد شیاده با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار" شیاده" نگین سبز و فیروزه گردشگری

شهرستان بابل یکی از شهرهای مازندران است. طبیعت بکر اطراف این شهر شمالی زیبایی‌های خاص و مسحور کننده‌ای دارد و افرادی که اهل طبیعت‌گردی هستند به خوبی این زیبایی‌ها را با چند لحظه قدم زدن در طبیعت بکر شیاده درک می‌کنند. خنک های دلنشین، نسیم فرح بخش، جنگل زیبا در حاشیه سد زیبایی‌ها را صد چندان کرده و چشم‌های گردشگران بومی و غیربومی را می‌نوازد. در بخش بندپی غربی منطقه زیبای «سد شیاده» در روستایی به همین نام واقع شده است. همجواری جنگل و آب در کنار یکدیگر قاب بسیار زیبایی را می‌سازد و زدن به دل جاده و رسیدن به این قاب حس و حال بی‌نظیری دارد که گردشگران یک روز به یادماندنی از این منطقه جذاب و دیدنی را فراموش نمی‌کنند. برای رسیدن به این منطقه باید ۳۲ کیلومتری جنوب غربی بابل را طی کنید و هم قدم با طبیعت، برسید به یکی از جاذبه‌های طبیعت ایران اسلامی.

طبیعت زیبای جنگلی این منطقه را هر گردشگری که پایش به این نقطه رسیده دوست دارد، مگر می‌شود روح آدمی با دریا، دریاچه و جنگل سازگاری نداشته باشد؟ گردشگران را می‌بینم که مشغول قایقرانی هستند، امکانات گردشگری این منطقه فرصت این را می‌دهد که با خیالی آسوده زمان در طبیعت گم شود و روح و روان آرامشی دیگر بگیرد.

سد برروی رودخانه‌ی چلیم (یکی از سرشاخه‌های رودخانه بابل رود) ساخته شده در کنار روستای شیاده از بخش بندپی غربی بابل قرار دارد. این منطقه بکر و دیدنی آب و هوای بسیار مساعدی دارد و در چهار طرف خود از پوشش‌های جنگلی برخوردار است. وجود پوشش‌های جنگلی مکان مناسبی برای تفریح طبیعت گردانی است که در ایام مختلف سال به این منطقه سر می‌زنند. تفریحاتی همچون زیپ لاین، پل معلق، ماهی‌گیری، قایق سواری، صعود به ارتفاعات نزدیک سد و غیره جان گردشگران را بر سر ذوق می‌آورد.

معرفی، امکانات و خدمات مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی سد شیاده

منطقه تفریحی، توریستی گردشگری سد شیاده دارای چشم اندازی زیبا به دریاچه سد شیاده و همچنین نمایی زیبا به جنگل‌های انبوه و کوه‌های سر به فلک کشیده می‌باشد که مطمئناً خاطرات خوبی را در سد شیاده خواهید داشت و از سفر به آن پشیمان نخواهید شد.

همچنین امکانات زیاد موجود در سد شیاده مطابق همه سلایق می‌باشد برخی از امکانات مجتمع تفریحی، توریستی و گردشگری سد شیاده عبارتند از: قایق موتوری، قایق پدال، شاتل سواری، زیپ لاین به طول حدود ۷۰۰ متر، پل معلق، تاپ هیجان، کالسکه سواری بر روی تاج سد، شهربازی روباز و… رستوران و کافه‌های سنتی و کلاسیک با چشم اندازی زیبا و پخت غذاهای بومی محلی مانند: انواع آش و نان‌های محلی استان مازندران پارکینگ آن روباز است و گنجایش پارک ۲ ماشین دارد.

فاصله سوئیت تا مراکز خرید رفاهی مانند سوپر مارکت ۵۰ متر و تا نانوایی ۱ کیلومتر است. همین طور تا پمپ بنزین ۵ کیلومتر فاصله دارد.

بزرگترین زیپ لاین روی آب کشور در سد شیاده

یکی از تفریحات خاص این منطقه زیپ لاین است که بزرگترین زیپ لاین روی آب کشور در این مجموعه واقع شده است. برای سفر به این منطقه ایام نوروز و تابستان فرصت خوبی برای گردشگری است. روستای شیاده حدود ۹۰۰ نفر جمعیت دارد و در شمال شیاده روستای کامی‌کلا قرار دارد که از سمت شرق و غرب به ترتیب با روستاهای دیوا و وسطی‌کلا همسایه است. برای اجاره ویلا در شیاده یا اقامت در این روستا یا کمپینگ و چادر زدن هم گزینه‌هایی در دسترس قرار دارد تا مسافران فرصت تعطیلات خود را با خاطری آسوده طی کنند. یکی دیگر از تفریحات جذاب و خانوادگی برای مسافران ماهی‌گیری است.

 

تقدیم کسانی است که به بهانه تجربه کوتاه یک زندگی سالم از شهر و دیار خود، دل کنده باشند. # همسفر شو

در اطراف سد جنگل‌های انبوه و زیبایی وجود دارد که طراوت و شادابی را به مسافران و گردشگران تقدیم می‌کند. تنفس در این مکان پاک و دور از آلودگی ریه‌ها را از عشق پر می‌کند. این مکان بکر قابلیت تسخیر قلب‌های همه را دارد و با زیبایی‌هایش چنان دلبری می‌کند که همه را پاگیر خود می‌کند. این همه زیبایی و پاکی چیزی نیست که شود به سادگی از آن گذشت و عبور کرد. یکی دیگر از آثار تاریخی و ملی این محل سقانفار شیاده است که در زمان قاجار ساخته شده است و در گذشته‌های دور از این مکان برای نوحه‌خوانی و برگزاری مراسم عزا استفاده می‌شد.

روستای شیاده با سرسبزی خاص در کنار نگین سبز و فیروزه آب و جنگل می‌درخشد و برای رسیدن به سد شیاده باید از جاده‌ای دل انگیز و رویایی عبور کرد. عبور از جاده و روستایی قدیمی صحنه‌های زیبایی را تقدیم گردشگران می‌کند. مجتمع اقامتی تفریحی توریستی سد شیاده دارای ۱۷ واحد اقامتی در اندازه‌های ۵۰ و ۱۰۰ متری است و می‌تواند به طور همزمان پذیرای ۱۷ خانواده باشد.

 

ردیف نوع واحد / زمان
 

قیمت (یک شب اقامت) با اعمال تخفیف ویژه دانشگاه تهران

استفاده از وسایل تفریحی مجموعه ۲۰ درصد تخفیف

ایام پیشنهادی جهت استفاده (آخر هفته‌ها)

(قایق پدالو، پل معلق، قایق موتوری، تاپ هیجان، زیپ لاین)

جمعه الی سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه ایام پیک و تعطیلات
۱ سوئیت استاندارد ۵۰۰ ۷۰۰ یک میلیون
۲ سوئیت ویژه ۷۰۰ ۹۵۰ ۱۳۰۰
۳ ویلا دو خواب ویژه ۱۲۰۰ ۱۶۰۰ ۲۵۰۰

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه: (ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران الزامی می‌باشد.)

  1. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.
  2. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).
  3. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی فقط از طریق شماره‌های اعلام شده.


  • کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران جهت ا‌‌‌‌‌ستفاده از امکانات رفاهی و اقامتی مجتمع می‌بایست (دو هفته قبل) نسبت به هماهنگی و رزرو مجموعه اقدام نمایند.
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات فقط تماس از طریق شماره‌های پشتیبانی اعلام شده (از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر).

شماره تماس پشتیبانی:

‌‌‌‌‌‌‌ ۰۹۳۵۴۵۵۱۷۷۳-۰۲۱۶۶۹۷۲۰۷۷

 

آدرس:

 

مازندران، بابل، بندپی غربی، مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی سد شیاده

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاهده و دانلود کلیپ معرفی مجتمع تفریحی، توریستی و اقامتی سد شیاده (بابل) اینجا را کلیک نمائید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اماکن اقامتی وگردشگری واحد گردشگری


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.