با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

هتل بوتیک افصح الدوله (بادرود)

تعداد بازدید:۲۳۷۲
با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری(هتل بوتیک افصح الدوله) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.
هتل بوتیک افصح الدوله (بادرود)

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و هتل بوتیک افصح الدوله (بادرود) در تیرماه ۱۴۰۲، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

درباره هتل

هتل بوتیک افصح الدوله خانه قجری با قدمت حدود ۲۰۰ سال است. مرمت این بنای تاریخی در سال ۱۴۰۱ به پایان و بهره برداری رسیده است. این هتل هرساله در فضایی گرم و دلنشین میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است که به این شهر سفر می‌کنند. هتل سنتی افصح الدوله دارای ۱۰ اتاق با اسامی و طراحی داخلی متفاوت می‌باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرش ۴۰ مهمان را دارد. این مجموعه دارای ۱۰ واحد دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده که برخی از این واحدها امکان پذیرش نفر اضافه را هم دارند. این اقامتگاه سنتی شامل دو حیاط بیرونی و اندرونی، دو سرداب تاریخی به عنوان شربت خانه، رستوران، تونل زیر زمینی و بادگیر است. تمامی اتاق‌های این مجموعه دارای توالت فرنگی و حمام اختصاصی بوده و سیستم سرمایش و گرمایش مجموعه نیز اسپلیت و شوفاژ است. همچنین پارکینگ اختصاصی مجموعه که مجهز به دوربین مداربسته نیز می‌باشد در فاصله ۱۰۰ متری از هتل قرار دارد.


امکانات و خدمات ارائه شده: هتل سنتی افصح الدوله امکانات و خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون، کتری برقی و سشوار برای هر اتاق، رستوران و کافی‌شاپ فراهم نموده است. علاوه بر این هتل در ایام خاص سال برنامه‌هایی ویژه همچون گلاب‌گیری و پخش موسیقی زنده به میهمانان گرامی ارائه می‌دهد.

موقعیت جغرافیایی: بوتیک هتل افصح الدوله در استان اصفهان، شهرستان نطنز، شهر بادرود و در فاصله ۱۴۳ کیلومتری شهر اصفهان (مرکز استان) قرار دارد. شهر بادرود از آب و هوایی گرم و خشک برخوردار می‌باشد به همین سبب بهتر است چنانچه قصد سفر به این شهر زیبا را دارید فصول پاییز، زمستان و اوایل بهار را انتخاب نمائید و خاطره سفری شیرین و دلچسب را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

جاذبه‌های گردشگری: شهر کویری بادرود دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فروانی است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به مسجد آدینه، موزه رهگشا، حمام تاریخی نوغه، خانه تاریخی محقق الدوله، آب انبار حاج جامعی، عمارت سرهنگ و بارگاه منور و مطهر امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد و روستای اریسمان تنها بخشی از دیدنی‌های این شهر زیبا می‌باشد.

فاصله (تقریبی) این هتل سنتی تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم

  • فاصله تا مرکز شهر اصفهان --> ۱۴۳ کیلومتر ساعت و ۴۳ دقیقه)

  • فاصله تا نطنز --> ۲۶.۹ کیلومتر (۲۵ دقیقه)

  • فاصله تا فرودگاه کاشان --> ۵۷.۳ کیلومتر (۵۸ دقیقه)

  • فاصله تا ایستگاه راه آهن بادرود --> ۶.۸ کیلومتر (۱۰ دقیقه)

  • فاصله تا پایانه مسافربری کاشان --> ۶۸.۴ کیلومتر (۵۶ دقیقه)

  • فاصله تا خانه تاریخی محقق الدوله --> ۸۵۰ متر دقیقه)

  • فاصله تا حمام نوغه بادرود --> ۶۰۰ متر دقیقه)

  • فاصله تا موزه رهگشا --> ۳۵۰ متر دقیقه)

  • فاصله تا پارک تخت پادشاه --> ۲.۱ کیلومتر دقیقه)

  • فاصله تا روستای فمی --> ۱۱.۲ کیلومتر (۱۵ دقیقه)

  • فاصله تا آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد --> ۱۰.۶ کیلومتر (۱۵ دقیقه)

  • فاصله تا آبشار طامه --> ۳۸.۷ کیلومتر (۳۹ دقیقه)

درباره بوتیک هتل و ویژگی‌های آن کلیک نمائید.

 

 


روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید. ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند الزامی می‌باشد.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده.


 

تلفن مستقیم و همراه پشتیبانی هتل:

۰۳۱ ۵۴۳۴۳۰۵۹‌‌‌‌‌‌‌

۰۹۱۳ ۴۱۴ ۸۱۵۰

آدرس:

استان اصفهان، نطنز، بادرود، خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی، میدان امام حسین، کوی گلستان، محله باغ، کوی ایرج، پلاک ۶

‌‌‌صفحه هتل در اینستاگرام:   afsahodole_boutique.hotel @

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران هتل افصح الدوله


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.