با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی

تعداد بازدید:۴۲۶۵
با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری،کلیه کارکنان و بازنشستگان دانشگاه تهران می‌توانند با تخفیف ویژه، از خدمات اقامتی و گردشگری(گروه هتلهای ایرانگردی وجهانگردی) استفاده نمایند.
گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در خردادماه ۱۴۰۲، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، گردشگری و …) هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی (نزدیک به ۶۰ هتل در سراسر کشور) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار

درباره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی (گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی)

شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال ۱۳۷۹ با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری، احداث و بهره برداری از رستوران‌های شهری و بین شهری، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه‌های داخلی و خارجی و.. تأسیس گردید. این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره‌ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجار ی «گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی» ر ا راه اندازی نمود تا با توجه به گستردگی و پراکندگی جغرافیایی واحدهای اقامتی و پذیرایی خود در سراسر کشور، بتواند با توسعه کمی و کیفی خدمات و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و لایق دامنه حضور مؤثر خود را بیش از پیش در کشور گسترش داده و با ورود به عرصه جریان گردشگری بین المللی به معرفی آثار و جاذبه‌های اماکن متنوع فرهنگی پرداخته و در مسیر توسعه گردشگری پایدار گام بردارد.

جهت مشاهده فهرست هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی (‌‌‌‌‌‌‌انتخاب هتل از لیست - انتخاب هتل از روی نقشه - انتخاب هتل بر اساس منطقه جغرافیایی) به وب سایت شرکت مراجعه نمائید.
 
 
جهت مشاهده و معرفی گروه هتل‌های جهانگردی | از خزر شهر تا بوشهر کلیک نمائید. (منبع: مجله گردشگری فلای تودی)

جدول نرخ نامه (برد) گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی ۱۴۰۳ دانلود نمائید


جدول نرخ نامه (میزان تخفیف و شناور سازمانی) گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی ۱۴۰۲ ویژه کارکنان ارجمند دانشگاه تهران، دانلود نمائید

 

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

  1. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.
  2. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).
  3. تماس با تیم پشتیبانی هتل مورد نظر جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده و واریز هزینه‌ها
  4. جهت کسب اطلاعات در مورد نرخ خدمات تفاهم نامه و میزان تخفیف‌های «گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی» می‌بایست با مدیریت رزرواسیون های هتل‌های مربوطه تماس حاصل فرمائید.

 

 

شماره تماس گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی دریافت شماره‌های تماس لیست هتل‌ها
شماره تماس پشتیبان دانشگاه تهران:

۰۹۳۵۴۵۵۱۷۷۳- ۰۲۱۶۶۹۷۲۰۷۷

 

صفحه رسمی «گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی»

 

مشاهده تارنما گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی‌‌‌‌‌‌‌ اینجا را کلیک نمائید

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، همگام شما در ثبت خاطرات شیرین و لحظات ماندگار سفر # همسفر شو

 

میهمان گرامی:

د‌‌‌‌‌انشگاه تهران و گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اقامت خوب و خاطره انگیزی را برای شما و همراهان آرزومند است.
جهت مشاهده شرایط و نحوه پرداخت- قوانین و مقررات رزرو هتل- شرایط ابطال رزروهای انفرادی و رزروهای گروهی به فایل پیوست بخشنامه مراجعه فرمائید

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاهم نامه با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از شما بابت انتخاب گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت شما صادر و از طرف هتل کد رزرو صادر شده، لطفاً نسبت به پرداخت هزینه اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی رزرو حداقل ۴۸ ساعت از قبل ورود اطلاع دهید در غیر این صورت هزینه یک شب قابل پرداخت است.


مبالغ دریافتی حواله ذخیره جا به عنوان پیش پرداخت و علی الحساب می‌باشد و نرخ قطعی در هتل مقصد بر اساس نرخ مصوب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مطابق صورتحساب محاسبه و دریافت می‌گردد.

زمان ورود به هتل ساعت ۱۴ می‌باشد.
۱. چنانچه بر اساس درخواست میهمان و فراهم بودن شرایط از ساعت ۶ الی ۱۴ ظهر به اتاق وارد شود ۵۰% هزینه (نیم بها) محاسبه خواهد شد.
۲. چنانچه بر اساس درخواست میهمان و فراهم بودن شرایط قبل از ساعت ۶ الی ۱۴ ظهر به اتاق وارد شود هزینه به صورت یک شب کامل (تمام بها) محاسبه خواهد شد.

زمان خروج از هتل ساعت ۱۲ می‌باشد.
۱. چنانچه بر اساس درخواست میهمان و فراهم بودن امکان، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ جهت تمدید اقامت اقدام نماید %۵۰ هزینه (نیم بها) محاسبه خواهد شد.
۲. چنانچه بر اساس درخواست میهمان و فراهم بودن امکان بعد از ساعت ۱۶ اقدام نماید به صورت یک شب کامل (تمام بها) محاسبه خواهد شد.

 

‌‌‌‌‌‌‌​​​​​​​

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.