با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

هتل بوتیک کاخ موزه سرهنگ (اصفهان)

تعداد بازدید:۳۳۷۰
با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری هتل بوتیک کاخ سرهنگ (اصفهان) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.
هتل بوتیک کاخ موزه سرهنگ (اصفهان)

((قابل توجه کلیه مدیران، کارمندان و اعضای هیأت علمی محترم شاغل و بازنشسته دانشگاه تهران))

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم‌نامه اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و هتل بوتیک کاخ سرهنگ (اصفهان) در آبان ماه ۱۴۰۲، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی، تفریحی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

 

درباره هتل

اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان مکانی تاریخی با قدمت ۴۵۰ سال، متعلق به دوره صفویه است که با تلاش خانواده محمدی، پس از چهار سال مرمت، به‌عنوان هتل بوتیک کاخ سرهنگ در چهارباغ پایین به بهره‌برداری رسید. این بنای شاخص که ساخت آن چهار دوره تاریخی صفوی، زند، افشار و قاجار را در بر گرفته است، لقب موزه آثار ایران را داراست؛ چرا که بیشترین تنوع مواد و فنون اجرای تزئینات را در خود جای داده‌است.

این اثر با کد ۱۸۱۹ در فهرست آثار ملی ثبت شده‌است. این مجموعه دارای ۲۰ اتاق با امکانات رفاهی می‌باشد و در مرمت و بازسازی آن، استادان هنرمند در زمینه‌های چوب، لایه چینی، نقاشی، گچ‌بری و سنگ‌بری به هنرنمایی پرداخته‌اند. این هتل بوتیک با محیطی آرامش‌بخش و مجهز به وسایل مدرن، تجربه اقامت در خانه‌های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر اصفهان تداعی می‌کند.

درباره موقعیت

هتل بوتیک کاخ سرهنگ اصفهان در خیابان چهار باغ پایین، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه تختی قرار دارد. علاوه بر این‌ها، موقعیت مکانی اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان هم یکی از مزایای آن به‌شمار می‌رود. از ویژگی‌های موقعیت مکانی این اقامتگاه می‌توان به دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی و تاریخی از جمله میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، مسجد جامع عباسی، مسجد شیخ لطف الله، خانه مشروطیت، خانه تاریخی ملأ باشی، بازار قیصریه، بازار زرگرها، بازار بزرگ حکیم، خانه تاریخی مشیر الممالک، کاخ چهل ستون، کاخ هشت بهشت، موزه موسیقی اصفهان، مدرسه چهار باغ عباسی، پل خواجو، زاینده رود، سی و سه پل، مقبره خواجه نظام الملک، میدان عتیق، منار جنبان، کلیسای وانک و… اشاره نمود. نزدیک اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ به ایستگاه اتوبوس و مترو برای تردد در شهر هم دسترسی دارید.

نرخ‌های قید شده، مربوط به اتاق دبل (دو نفره) بوده و در صورت درخواست سرویس اضافه، در صورت امکان، سرویس کف خواب با مبلغ ۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال و تخت اضافه با مبلغ ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر می‌باشد که هزینه سرویس اضافه شامل تخفیف نخواهد شد و در زمان رزرو می‌بایست درخواست سرویس اضافه مطرح شده و از رزرواسیون هتل تأیید گرفته شود. در صورتی که پرداخت هزینه اقامت با خود میهمان می‌باشد، می‌بایست ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست رزرو، کل هزینه اقامت را به شماره حساب ۳۱۰۰۰۱۶۲۷۰۳۶۷ بانک سپه به نام "شرکت کمال اندیشان خدیو" واریز و فیش را برای هتل ارسال نماید.

هزینه اقامت میهمانان همکاران محترم دانشگاه تهران در طول مدت اقامت شامل ۲۵ درصد تخفیف و هزینه خدمات جانبی (از جمله کافی شاپ، گیم روم، ماساژ و تشریفات) شامل ۳۰ درصد تخفیف خواهد بود. لازم به ذکر است که تخفیفات و شرایط حاکم بر موضوع تفاهم نامه، به غیر از ایام پیک کاری در طول سال قابل اجرا می‌باشد.

هزینه اقامت میهمانان همکاران محترم دانشگاه تهران در طول مدت اقامت شامل ۲۵ درصد تخفیف و هزینه خدمات جانبی (از جمله کافی شاپ، گیم روم، ماساژ و تشریفات) شامل ۳۰ درصد تخفیف

قوانین و مقررات رزرو هتل:

- زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ می‌باشد. چنانچه میهمان بعد از ساعت ۱۲ خروج نماید، یا قبل از ساعت ۱۴ پذیرش شود، مشمول اضافه شارژ خواهد شد.

- در صورت کنسل شدن رزرو میزان خسارتی که شرکت مستلزم به پرداخت می‌گردد، به طریق زیر محاسبه خواهد شد:

  • هزینه کنسلی انفرادی، از ۷ روز تا ۷۲ ساعت قبل از ورود، شامل ۵۰ درصد، از ۷۲ ساعت تا ۴۸ ساعت قبل از ورود شامل ۷۰ درصد و از کمتر از ۴۸ ساعت قبل از ورود، شامل ۱۰۰ درصد از کل هزینه اقامت خواهد شد.
  • هزینه کنسلی رزرو گروهی (از ۳ اتاق به بالا) از ۶۰ الی ۳۰ روز قبل از ورود شامل ۵۰ درصد، از ۳۰ الی ۷ روز قبل از ورود شامل ۷۰ درصد و از کمتر از ۷ روز قبل از ورود شامل ۱۰۰ درصد از کل هزینه اقامت خواهد شد.

درباره بوتیک هتل و ویژگی‌های آن کلیک نمائید.


روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید. ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند الزامی می‌باشد.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده.

 

تلفن مستقیم و پشتیبانی هتل:

(پاسخگویی ۲۴ ساعته، هفت روز هفته)

۰۳۱۳۳۳۵۴۲۰۱

۰۳۱۳۳۳۵۴۲۰۲

آدرس:

استان اصفهان، - چهارباغ پایین - انتهای کوچه ۱۶

تار نمای هتل: https://sarhangpalace.com/

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.