با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

مجتمع فرهنگی تفریحی، ساحلی چاکسر

تعداد بازدید:۴۹۷۵
با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری مجتمع فرهنگی تفریحی، ساحلی چاکسر استفاده نمایند.
مجتمع فرهنگی تفریحی، ساحلی چاکسر

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم نامه آذر ماه ۱۴۰۲ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه از خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی وگردشگری) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران استفاده نمایند.

درباره مجموعه

این مجتمع در استان مازندران و در جاده ساحلی محمود آباد، پنج کیلومتری فریدون کنار در شهرستان سرخ رود و روستای چاکسر به مساحت تقریبی ۱۰ هکتار واقع شده است.

موقعیت طبیعی و جغرافیایی:

استان مازندران به گونه‌ای است که جاذبه‌های گردشگری در سراسر آن یعنی از غرب در رامسر تا شرق در گلوگاه وجود دارد و گردشگران می‌توانند در تمامی شهرها و حتی روستاها، مکانی را برای استفاده از مواهب طبیعی پیدا و از آن استفاده کنند. ۳۳۸ کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنگلی و کوهستانی، رودخانه‌های پرآب، چشمه‌های آب معدنی متعدد، آبشارها، غارها و بیش از ۸۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی ثبت شده، از جمله ظرفیت‌های مهم در زمینه گردشگری است.

شاید خیلی‌ها استان سرسبز و زیبای مازندران را با دریا و جنگل‌های انبوه آن می‌شناسند این در حالی است که طبیعت و زیبایی‌های آن، تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری این استان است و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و مذهبی این استان برای گردشگران ناشناخته مانده که شما همکار گرامی می‌توانید با سفر به برخی از این اماکن که در فاصله چند کیلومتری مجتمع تفریحی چاکسر قرار دارند از جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرید.

* (شماره تماس مجموعه چاکسر: ۴۴۸۸۳۸۱۳- ۰۱۱ -رزرواسیون و پذیرش مجموعه: سرکار خانم حسین زاده)

*شماره همراه از طریق پیام رسان بله: ۰۹۹۲۶۲۶۶۷۸۱

موقعیت جغرافیایی روستای چاکسر:

روستای چاکسر از توابع بخش سرخ رود است که این بخش یکی از شهرهای استان مازندران با مرکزیت محمود آباد به شمار می‌آید. چاکسر در ۶ کیلومتری غرب فریدون کنار، پانزده کیلومتری شرق محمود آباد، در کنار دریای خزر، انتهای مسیر رودخانه هراز و دریای خزر قرار گرفته است. مجتمع تفریحی چاکسر نیز در همین روستا با مساحت تقریبی ۱۰ هزار هکتار واقع شده است.


هزینه اقامت

*قیمت هر نفر شب: ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال با صبحانه در نظر گرفته خواهد شد.


تبصره: ۵۰ درصد از مبلغ صورت حساب هنگام رزرو به (شماره حساب: ۱۰/۲۸۲۳۶۶۴/۴ یا شماره شبای: ۶۰۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۱۲۲۸۲۳۶۶۴۰۰۴ عیار بانک رسالت به نام مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هن ر) واریز می‌گردد.

هر شخص متقاضی طی تماس با رزرواسیون واحد اقامتی مورد نظر را رزرو کرده و مطابق مهلت پرداختی که رزرواسیون در اختیار ایشان قرار می‌دهد موظف به پرداخت و قطعی کردن رزرو خویش است. رزروهای بدون پرداخت معتبر نیستند و هزینه اقامت قبل از ورود باید تسویه شده باشد. در صورت عدم ارائه معرفی نامه تخفیف حذف خواهد شد.


تبصره: مبالغ فوق طبق قوانین داخلی مجموعه‌ها در بدو ورود مسافر تسویه می‌گردد. (از طریق دستگاه کارت خوان)

  • اتاق‌های دو تخته تیپ یک (سوئیت) می‌باشند که از شماره یک شماره گذاری شدند
  • اتاق‌های ۴ تخته (دوخوابه معمولی) تیپ دو می‌باشند که از شماره دو شماره گذاری شدند
  • و اتاق‌های ۴ تخته دیگر (دو خوابه ویژه) تیپ سه می‌باشند که از شماره سه شماره گذاری شدند
  • فرق اتاق دو خوابه معمولی و دوخوابه ویژه فقط مساحت سالن پذیرایی می‌باشد که سالن پذیرایی دوخوابه ویژه بزرگ‌تر می‌باشد و هیچ فرق دیگری در تعداد تخت و اتاق خواب وآشپزخانه ندارند
  • سرویس بهداشتی اتاق‌ها یا فقط ایرانی یا فقط فرنگی می‌باشند. اتاقی که هر دو سرویس بهداشتی را داشته باشند موجود نمی‌باشد.

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید. ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند الزامی می‌باشد.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده.

۴. (شماره تماس مجموعه چاکسر: ۴۴۸۸۳۸۱۳- ۰۱۱ -رزرواسیون و پذیرش مجموعه: سرکار خانم حسین زاده)

۵. واریز ۵۰ درصد از مبلغ صورت حساب هنگام رزرو به شماره حساب: ۱۰/۲۸۲۳۶۶۴/۴ یا شماره شبای: ۶۰۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۱۲۲۸۲۳۶۶۴۰۰۴ عیار بانک رسالت به نام مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر واریز می‌گردد.

۶. ارسال تصویر فیش واریزی به شماره همراه از طریق پیام رسان بله: ۰۹۹۲۶۲۶۶۷۸۱

۷. هر شخص متقاضی طی تماس با رزرواسیون واحد اقامتی مورد نظر را رزرو کرده و مطابق مهلت پرداختی که رزرواسیون در اختیار ایشان قرار می‌دهد موظف به پرداخت و قطعی کردن رزرو خویش است. رزروهای بدون پرداخت معتبر نیستند و هزینه اقامت قبل از ورود باید تسویه شده باشد. در صورت عدم ارائه معرفی نامه تخفیف حذف خواهد شد.


مقررات رزرو

۱-۷- زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ می‌باشد. چنانچه میهمان بعد از ساعت ۱۲ خروج نماید، یا قبل از ساعت ۱۴ پذیرش شود، مشمول اضافه شارژ خواهد شد.

۲-۷- در صورت کنسل شدن رزرو میزان خسارتی که شرکت مستلزم به پرداخت می‌گردد، به طریق زیر محاسبه خواهد شد:

 

  • کمتر از ۴۸ ساعت، لغایت ۲۴ ساعت قبل از تاریخ رزرو ۵۰ درصد از هزینه یک شب اقامت به عنوان جریمه به حساب طرف دوم اعمال و اخذ می‌گردد. کمتر از ۲۴ ساعت از تاریخ رزرو کل هزینه یک شب اقامت به عنوان جریمه به حساب طرف دوم اعمال و اخذ می‌گردد.

*مجتمع اقامتی رفاهی چاکسر: آدرس: سرخ رود- روستای چاکسر -مستقیم به سمت ساحل- انتهای خیابان ساحلی- آخرین فرعی سمت راست انتهای خیابان مجتمع اقامتی رفاهی چاکسر.

* (شماره تماس مجموعه چاکسر: ۴۴۸۸۳۸۱۳- ۰۱۱ -رزرواسیون و پذیرش مجموعه: سرکار خانم حسین زاده)

*شماره همراه از طریق پیام رسان بله: ۰۹۹۲۶۲۶۶۷۸۱

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.