کاروان سفر زیارتی کربلا (هوایی/زمینی) نقد و اقساط

تعداد بازدید:۲۶۹۸
پیرو هماهنگی صورت گرفته، ثبت نام کارکنان و اعضای هیأت علمی شاغل در کاروان سفر زیارتی کربلا (به صورت نقد و اقساط) فراهم شد.
کاروان سفر زیارتی کربلا (هوایی/زمینی) نقد و اقساط

قابل توجه مشتاقان زیارت اهل بیت (ع) درعتبات عالیات عراق (نجف اشرف - کربلای معلی – کاظمین مقدسه و سامرا)

همکاران شاغل اعم از کارکنان و اعضای هیأت علمی

اداره کل رفاه و سلامت کارکنان با همکاری کارگزاری سازمان حج و زیارت و بانک مهر ایران شرایط اعزام به صورت اقساطی برای همکاران محترم مشتاق زیارت اهل بیت عصمت و طهارت در عتبات عالیات عراق در قالب کاروان‌های زیارتی زمینی و هوایی برقرار نموده است، لذا عزیزان متقاضی با مطالعه کامل شرایط ذیل می‌توانند از این فرصت ایجاد شده استفاده و به این سفر زیارتی مشرف گردند؛

تذکر: - بازه ثبت نام و اعزام کاروان‌های سال ۱۴۰۲ تا تاریخ بیستم اسفند ماه می‌باشد از تاریخ ۲۱ اسفند ماه جهت تعریف کاروان‌های نوروزی مستلزم پرداخت وام از طرف بانک مهر ایران در بازه اسفند ماه و قیمت‌های اعلام شده توسط کارگزار خواهد بود.

- برای ثبت نام کاروانهای ۱۴۰۳ بصورت عادی شروع عملیات اعزام از تاریخ ۱۴/‏۰۱/‏۱۴۰۳‬ خواهد بود.

الف) تسهیلات بانکی:

  • در صورتی که همکار محترم وام پیاده روی اربعین سه میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ بانک مهر را دریافت نموده است برای اخذ تسهیلات این بخشنامه ملزم به تسویه حساب باقیمانده وام اربعین می‌باشد.
  • تسهیلات پرداختی مبلغ شش میلیون تومان برای سفر زمینی و مبلغ نه میلیون تومان برای سفر هوایی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۱۲ ماهه به ازا هر نفر می‌باشد
  • سقف تسهیلات جمعاً تا سی میلیون تومان می‌باشد
  • برای خانواده و همراهان همکار محترم با درخواست کتبی شخص پرسنل تا سقف جمعاً پنج نفر خواهد بود؛ این تسهیلات بنام شخص همکار دانشگاهی ثبت و تا سقف سی میلیون تومان پرداخت می‌گردد و تعهد باز پرداخت آن بعهده شخص همکار محترم شاغل می‌باشد.
  • ضمانت این وام برای همکاران به صورت کلی انجام شده است و نیازی به ضامن ندارد.
  • به جهت عملیات بانکی وام گیرنده می‌بایستی فاقد اقساط معوقه و یا چک برگشتی باشد.
  • معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات فقط با شرط پیش ثبت نام در کاروان و پرداخت کامل ما به التفاوت پیش ثبت نام اولیه هزینه کاروان و اعزام به سفر زیارتی عتبات عالیات انجام می‌پذیرد و معرفی و پرداخت این تسهیلات خارج از این موضوع به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
  • انصراف از کاروان بعد از معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و خسارت ناشی از عدم انجام سفر طبق قرارداد با کارگزار به عهده زائر محترم می‌باشد.
  • مقدار اعتبار این تسهیلات مشخص گردیده است لذا در صورت اتمام مقدار اعتبار بانکی - عملیات اعزام اقساطی متوقف و اعزام‌ها بصورت نقدی انجام خواهد شد
  • به جهت عملیات بانک قرض الحسنه مهر ایران با سیستم مالی دانشگاه برای کارکنان– این وام فقط برای همکاران شاغل (کارمند و هیأت علمی) با وضعیت استخدامی رسمی – پیمانی و قرارداد معین می‌باشد و معرفی عزیزان محترم بازنشسته و همکاران محترم شرکتی برای اخذ تسهیلات مقدور نیست – لذا بازنشستگان عزیز و همکاران محترم شرکتی فقط می‌توانند به صورت پرداخت نقدی با این کاروان‌ها همراه شوند.

ب) اعزام و کاروان:

- به نسبت درخواست‌های اولیه و استقبال همکاران عزیز هرماه چهار کاروان ۳۸ نفره بصورت زمینی و یا هوایی برقرار می‌گردد (در صورت وصول تقاضای بیشتر از طرف همکاران، کاروان‌های فوق العاده دیگر نیز اختصاص داده خواهد شد)

- مجری کاروان‌ها کارگزاری سازمان حج و زیارت می‌باشد و در قالب اقامت در هتل بصورت فول برد در شهرهای نجف و کربلا و کاظمین و زیارت عبوری سامرا و زیارت دوره در اماکن مقدسه همراه با مدیر کاروان مجرب کد دار سازمان حج و زیارت و همچنین مداح و یا روحانی بعثه مقام معظم رهبری می‌باشد.

- هزینه کاروان‌ها با نرخ مصوب سازمان حج و زیارت در هر دوره در سایت اداره کل رفاه مطرح خواهد شد که پرداخت ما به التفاوت مبلغ تسهیلات تا بها کامل کاروان به عهده همکار محترم زائر می‌باشد (پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده زائر محترم می‌باشد) ضمناً جهت اطلاع از اطلاعات و نرخ هزینه هر کاروان می‌توانید با عضویت در کانال اطلاع رسانی (پیام رسان ایتا https://eitaa.com/joinchat/3390767750C612b17fb67) و (پیام رسان بله https://ble.ir/atabatut ) و یا شماره تلفن همراه ۵۳۳۰ ۹۴۰ ۰۹۹۹ تماس بگیرید

مدارک و نوع ثبت نام:

  • پر کردن فرم درخواست ثبت نام در کاروان (پیوست).
  • پر کردن فرم قرارداد کارگزار مجری (پیوست).
  • ارائه تصویر آخرین حکم کارگزینی الزامی است.
  • ارائه تصویر گذرنامه معتبر با شش ماه اعتبار از تاریخ اعزام الزامی است.
  • پیش ثبت نام و پرداخت مبلغ ما به التفاوت مبلغ کاروان تا تسهیلات بانکی.
  • پس از پرداخت وام به متقاضی و انتقال مبلغ واریزی به حساب کارگزار توسط ایشان تاریخ حرکت قطعی می‌گردد.
  • عدم ممنوع‌الخروجی (به هر علت) و اجازه خروج از کشور برای مشمولین خدمت سربازی فرزندان و یا همراهان نظامی به عهده متقاضی می‌باشد.
  •  
  • متقاضیان محترم پس از کسب اطلاعات از کانال‌های اطلاع رسانی و یا هماهنگی با شماره ۰۹۹۹۹۴۰۵۳۳۰ و تهیه مدارک و فرم‌های پیوست در ساعت اداری جهت تحویل به اداره کل رفاه واقع در سازمان مرکزی (آقای سید صدرالدین حسینی) مراجعه نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://refah.ut.ac.ir/fa اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و یا عضویت در کانال اطلاع رسانی به نشانی (پیام رسان ایتا https://eitaa.com/joinchat/3390767750C612b17fb67) و (پیام رسان بله https://ble.ir/atabatut ) و یا شماره تلفن همراه ۵۳۳۰ ۹۴۰ ۰۹۹۹ تماس بگیرید.

دانلود فرم درخواست

دانلود قرارداد کارگزار


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.