با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران

پذیرش میهمانان نوروزی در مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد

تعداد بازدید:۸۳۵
با توجه به هماهنگی صورت گرفته، اقامت همکاران و بازنشستگان محترم در این ایام نوروز ۱۴۰۳ با تعرفه ویژه دانشگاه تهران فراهم شد.
پذیرش میهمانان نوروزی در مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد

پیرو توافق صورت گرفته اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه و کارت پرسنلی معتبر، از خدمات (اقامتی) مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد، در (بازه زمانی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران (۲۰ درصد تخفیف)، استفاده نمایند.

اقامتی‌خوش، خاطراتی ماندگار

تقدیم کسانی است که به بهانه تجربه کوتاه یک زندگی سالم از شهر و دیار خود، دل کنده باشند. # همسفر شو

درباره مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد:

مشهد پایتخت مذهبی ایران است و هرساله جمعیت زیادی از داخل و خارج کشور به‌قصد زیارت امام رضا (ع) به این شهر می‌روند. اما این شهر علاوه بر جاذبه‌های مذهبی دارای انواع جاذبه‌های گردشگری است؛ از جاذبه‌های طبیعی گرفته تا جاهای تفریحی و مکان‌های تاریخی. خلاصه که سفر به مشهد هم زیارت است و هم سیاحت. اگر قصد سفر به این شهر را دارید قبل از سفر باید محل اقامت خود را تعیین کنید. مشهد گزینه‌های زیادی برای اقامت شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و… پیش‌روی شما می‌گذارد.

مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد، در یکی از زیبا‌ترین و مناسب‌ترین مناطق جغرافیایی شهر مشهد مقدس با دسترسی‌های متعدد و متنوع به هسته مرکزی شهر (قطار شهری – اتوبوس – پیاده راه و …) و همچنین دسترسی مناسب به مضجع شریف رضوی و بارگاه ملکوتی هشتمین امام همام، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، طراحی شده است و محیط پیرامونی آن از منظر فضاهای مفرح شهری نظیر پارک ملت، شهربازی، مراکز خرید و گردشگری و تفرجگاه‌ها، ممتاز و خاطره انگیز می‌باشد.مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد، قادر بوده است که با افتخار و مباهات به میزبانی از مهمانان خود همت گمارد و با استفاده از سرمایه انسانی ممتاز و زبده خود و تجهیزات، امکانات و بنای مدرن در اختیار، خاطراتی خوش، روزهایی دلپسند، زیبنده و نیکو را برایشان فراهم آورد.

امکانات ویژه:

مهمانسرای مذکور در پنج طبقه مجهز به آسانسورهای مهمان و خدمات، ۴۴ واحد اقامتی شامل: اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت به ظرفیت کل یکصد و دوازده نفر آماده پذیرش مهمانان داخلی و خارجی و همچنین دانشگاه‌های سراسر کشور با هماهنگی قبلی و ورود از طریق سیستم رزرواسیون می‌باشد.
از دیگر امکانات و قابلیت‌های این مهمانسرا می‌توان به سالن اجتماعات (کنفرانس) با گنجایش ۶۰ نفر در طبقه همکف (که به تجهیزات کامل سمعی و بصری مجهز گردیده است) اشاره کرد. علاوه بر این در طبقه پنجم این مهمانسرا، سالن جلساتی مجهز با چشم اندازی عالی با گنجایشی حداکثر ۳۴ نفر آماده ی پذیرایی و برگزاری جلسات مختلف را دارد.
سایر امکانات و قابلیت‌های مهمانسرای دانشگاه به شرح ذیل می‌باشد:

  • -ارائه اینترنت پرسرعت و رایگان به صورت وای فای
  • -لاندری و ارائه خدمات نظافت هتلی روزانه اتاق‌ها
  • -کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته و لابی مجلل
  • -پارکینگ و فضای سبز زیبا و مفرح
  • -صبحانه خوری با منوی بوفه روزانه
  • -حفاظت فیزیکی ۲۴ ساعته از طریق نیروی انسانی و مانیتورینگ
  • -تجهیز تمامی اتاق‌ها به صندوق امانات (گاوصندوق هتلی)
  • و سایر امکانات، قابلیت‌ها و توانمندیهای مجموعه.
  • روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

    ۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.(ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه تهران الزامی می‌باشد.)

    ۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

    ۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده.

    خواهشمند است جهت رزرو و دریافت اطلاعات هتل فقط از طریق شماره‌های پشتیبانی اعلام شده اقدام نمائید.
    شماره تماس پشتیبان:
    ۰۹۳۵۴۵۵۱۷۷۳-۰۲۱۶۶۹۷۲۰۷۷

    تلفن مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد:

    پاسخگویی ۲۴ ساعته

    ۳۸۸۰۲۶۳۶ - ۳۸۷۹۵۶۲۰ - ۰۵۱‌‌‌‌‌‌‌
    آدرس:

    استان خراسان رضوی، مشهد، رضا شهر، نبش رضوی ۲۱، مهمانسرای دانشگاه فردوسی مشهد

    همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.