کاروان کربلا - هوایی/ زمینی، سه ماهه اول سال ۱۴۰۳

تعداد بازدید:۷۵۹
پیرو هماهنگی صورت گرفته، ثبت نام کارکنان و اعضای هیأت علمی شاغل در کاروان سفر زیارتی کربلا ( سه ماهه اول سال ۱۴۰۳) فراهم شد.
کاروان کربلا - هوایی/ زمینی، سه ماهه اول سال ۱۴۰۳

کلیه مدیران - معاونین رؤسای دانشکدگان و اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم شاغل دانشگاه تهران

قابل توجه مشتاقان زیارت اهل بیت (ع) درعتبات عالیات عراق (نجف اشرف - کربلای معلی – کاظمین مقدسه و سامرا)

همکاران شاغل اعم از کارکنان و اعضای هیأت علمی

ضمن عرض تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات عزیزان به استحضار می‌رساند: اداره کل رفاه و سلامت کارکنان با همکاری کارگزاری سازمان حج و زیارت و بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ پس از اجرای موفق اعزام مشتاقان زیارت عتبات عالیات در قالب کاروان‌های زیارتی زمینی و هوایی در سال ۱۴۰۲- بصورت اقساطی، به حول و قوه الهی در سال ۱۴۰۳ نیز اجرای این سفر معنوی را در برنامه دارد.

لذا همکاران متقاضی با مطالعه کامل شرایط ذیل می‌توانند از این فرصت ایجاد شده، استفاده نمایند.

تسهیلات پرداختی مبلغ هفت میلیون تومان برای سفر زمینی و مبلغ ده میلیون تومان برای سفر هوایی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۱۲ ماهه به ازا هر نفر می‌باشد.

  • ((سقف تسهیلات جمعاً تا سی میلیون تومان بنام شخص همکار برای خانواده می‌باشد))
  • برای خانواده و همراهان همکار محترم با درخواست کتبی شخص پرسنل خواهد بود؛ این تسهیلات بنام شخص همکار دانشگاهی ثبت و تا سقف سی میلیون تومان پرداخت می‌گردد و تعهد باز پرداخت آن بعهده شخص همکار محترم شاغل می‌باشد.
  • معرفی تعداد همراهان و نسبت ایشان محدودیتی ندارد.
  • اعزام اشخاص (خانواده درجه یک همکار) با تقاضای همکاران محترم بلامانع است؛ لیکن تسهیلات فقط بنام همکار متقاضی با شرط اعزام اشخاص معرفی شده خواهد بود.
  • ضمانت این وام برای همکاران به صورت کلی انجام شده وبا واریز حقوق همکاران در بانک مهر، اقسا ط مربوطه کسر خواهد شد.
  • برای عملیات بانکی این تسهیلات و استعلام از بانک مرکزی - وام گیرنده می‌بایستی فاقد اقساط معوقه در هیچیک از بانک‌های کشور و یا چک برگشتی باشد.
  • معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات فقط با شرط اعزام به عتبات عالیات در (کاروان دانشگاه) انجام می‌پذیرد و معرفی و پرداخت این تسهیلات خارج از این موضوع اعم از سفرهای انفرادی و یا کاروان‌های غیر مجاز و مصارف غیر به هیچ وجه امکان پذیر نیست. لذا از ارسال درخواست تسهیلات خارج از موضوع این اطلاعیه خودداری گردد.
  • انصراف از کاروان بعد از معرفی به بانک و پرداخت تسهیلات به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و خسارت ناشی از عدم انجام سفر طبق قرارداد با کارگزار به عهده زائر محترم می‌باشد.
  • مقدار اعتبار این تسهیلات برای سفر عتبات معین گردیده است؛ لذا در صورت اتمام مقدار اعتبار بانکی - عملیات اعزام اقساطی متوقف و اعزام‌ها بصورت نقدی انجام خواهد شد.
  • به جهت عملیات بانک قرض الحسنه مهر ایران و وابستگی این تسهیلات به حقوق و دستمزد دانشگاه، این وام فقط برای همکاران شاغل (کارمند و اعضا هیأت علمی) با وضعیت استخدامی رسمی – پیمانی و قرارداد معین می‌باشد و معرفی عزیزان محترم بازنشسته و همکاران محترم شرکتی برای اخذ تسهیلات مقدور نیست – لذا بازنشستگان عزیز و همکاران محترم شرکتی فقط می‌توانند به صورت پرداخت نقدی با این کاروان‌ها همراه شوند.

ب) اعزام و کاروان

- مجری کاروان‌ها کارگزاری سازمان حج و زیارت می‌باشد و در قالب اقامت در هتل بصورت فول برد در شهرهای نجف و کربلا و کاظمین و زیارت عبوری سامرا و زیارت دوره در اماکن مقدسه همراه با مدیر کاروان مجرب کد دار سازمان حج و زیارت و همچنین مداح و یا روحانی بعثه مقام معظم رهبری می‌باشد.

- هزینه کاروان‌ها با نرخ مصوب سازمان حج و زیارت در هر دوره در سایت اداره کل رفاه و سلامت درج خواهد شد که پرداخت ما به التفاوت مبلغ تسهیلات تا بها کامل کاروان به عهده همکار محترم زائر می‌باشد (پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده زائر محترم می‌باشد)

- اعزام در ایام پیک و مناسبتی به جهت دستورالعمل سازمان حج و زیارت می‌بایستی در اختیار عموم مردم باشد لذا در صورت وجود تقاضا اعزام همکاران با کاروانهای غیر دانشگاهی سازمان حج و زیارت همراه خواهند شد.

- درصورت درخواست همکاران محترم با شرایط فوق الذکر جهت اعزام از شهرهای دیگر (به غیر از تهران) این امکان از طرف کارگزار فراهم گردیده است.

- اختصاص ارز مسافرتی فقط برای سفر هوایی بوده و تابع مقررات مربوطه از طرف مراجع ذیربط می‌باشد.

ضمناً جهت اطلاع از اطلاعات و نرخ هزینه هر کاروان می‌توانید با عضویت در کانال اطلاع رسانی پیام رسانه‌ای

ایتا https://eitaa.com/joinchat/3390767750C612b17fb67)

بله https://ble.ir/atabatut )

و یا شماره تلفن همراه ۵۳۳۰ ۹۴۰ ۰۹۹۹ تماس بگیرید

مدارک و مراحل ثبت نام

  • پر کردن فرم درخواست ثبت نام در کاروان (پیوست)
  • پر کردن فرم قرارداد کارگزار مجری (پیوست)
  • ارائه تصویر آخرین حکم کارگزینی الزامی است
  • ارائه تصویر گذرنامه بین المللی معتبر با شش ماه اعتبار از تاریخ اعزام الزامی است
  • یک قطعه عکس جدید پشت نویسی شده برای هریک از زائرین
  • پیش ثبت نام و پرداخت مبلغ ما به التفاوت مبلغ کاروان تا تسهیلات بانکی
  • عدم ممنوع‌الخروجی (به هر علت) و اجازه خروج از کشور برای مشمولین خدمت سربازی فرزندان و یا همراهان نظامی به عهده متقاضی می‌باشد
  • متقاضیان محترم پس از کسب اطلاعات از کانال‌های اطلاع رسانی و یا هماهنگی با شماره ۰۹۹۹۹۴۰۵۳۳۰ و تهیه مدارک و فرم‌های پیوست در ساعت اداری جهت تحویل به اداره کل رفاه واقع در سازمان مرکزی (آقای سید صدرالدین حسینی) مراجعه نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://refah.ut.ac.ir/fa اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و یا عضویت در کانال اطلاع رسانی به نشانی (پیام رسان ایتا https://eitaa.com/joinchat/3390767750C612b17fb67) و (پیام رسان بله https://ble.ir/atabatut ) و یا شماره تلفن همراه ۵۳۳۰ ۹۴۰ ۰۹۹۹ تماس بگیرید. /

دانلود فرم درخواست

دانلود قرارداد کارگزار

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.