اقامت در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز

تعداد بازدید:۲۸۸۵
با توجه به توافق صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز استفاده نمایند.
اقامت در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز

به اطلاع می‌رساند پیرو توافق اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز‌‌‌‌‌‌‌، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه از خدمات (اقامتی، و گردشگری) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران استفاده نمایند.

درباره مجموعه:

مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز در محله آرام شیراز و در بلوار آزادی، خیابان استاد دیرین سیزدهم واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان نمازی و باغ ارم و بیمارستان شهید دکتر فقیهی و آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پیوند و هتل پارس قرار گرفته است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو امام حسین (علیه‌السلام) ورودی شمال شرقی_خط ۱ و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس ستاد می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


هر شخص متقاضی طی تماس با رزرواسیون واحد اقامتی (از طریق (واتس آپ: ۰۹۳۶۹۴۶۰۱۵۶) مورد نظر را رزرو کرده و مطابق مهلت پرداختی که رزرواسیون در اختیار ایشان قرار می‌دهد موظف به پرداخت و قطعی کردن رزرو خویش است. رزروهای بدون پرداخت معتبر نیستند و هزینه اقامت قبل از ورود باید تسویه شده باشد. در صورت عدم ارائه معرفی نامه تخفیف حذف خواهد شد.

همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از انتخاب مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت شما صادر و از طرف هتل کد رزرو برای شما صادر شده لطفاً نسبت به پرداخت هزینه اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی (خسارت کنسلی) یک هفته قبل (۲۵ درصد )-۷۲ ساعت قبل (۵۰ درصد) از کل هزینه اقامت. دریافت می‌شود.


امکانات مجموعه فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز:

سالن کنفرانس، چیدمان U شکل، ظرفیت ۸۴ نفر سالن تشریفات، چیدمان رستورانی / سینمایی، ظرفیت ۶۰۰ نفر سالن خصوصی، چیدمان رستورانی، ظرفیت ۱۲۰ نفر سالن گردهمایی، چیدمان کلاسی، ظرفیت ۴۵ نفر سالن آمفی تئاتر، چیدمان سینمایی، ظرفیت ۵۵۰ نفر مهمانسرا، ۴ تخته خواب، ۱ کاناپه تخت شو، (امکانات: سرویس بهداشتی، حمام، یخچال، تلویزیون، اسپیلت، سشوار، کتری برقی، فاقد امکانات آشپزخانه) کودک زیر ۴ سال رایگان، همراه با صبحانه


متقاضیان می‌بایست قبل از ثبت نام در سایت رفاه، درخواست خود را از طریق (واتس آپ: ۰۹۳۶۹۴۶۰۱۵۶) به مدیریت رزرواسیون ارسال نمایند.

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید. ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند الزامی می‌باشد.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های: ۰۷۱۳۶۱۳۲۴۵۰ - ۰۹۳۶۹۴۶۰۱۵۶

۴. متقاضیان می‌بایست قبل از ثبت نام در سایت رفاه، درخواست خود را از طریق (واتس آ پ: ۰۹۳۶۹۴۶۰۱۵۶) به مدیریت رزرواسیون ارسال نمایند.

۵. همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از انتخاب مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت شما صادر و از طرف هتل کد رزرو برای شما صادر شده لطفاً نسبت به پرداخت هزینه اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی (خسارت کنسلی) یک هفته قبل (۲۵ درصد )-۷۲ ساعت قبل (۵۰ درصد) از کل هزینه اقامت دریافت می‌شود.


همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.