مدیرکل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران:

تشریح آخرین اقدامات مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه مستقر در مشهد مقدس

تعداد بازدید:۱۵۹۹
ابراهیم حسن زاده، مدیر کل رفاه و سلامت دانشگاه گفت: در راستای ارائه خدمات رفاهی هر چه بهتر به خانواده‌ی بزرگ دانشگاه تهران حسب رهنمودهای ارزنده ریاست محترم دانشگاه؛ حمایت‌های بی دریغ معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع و همچنین نظارت فنی اداره کل پشتیبانی موفق به نوسازی امکانات مجموعه، راه اندازی تاسیسات فنی و برقی و همچنین تجهیز و راه اندازی ۳۶ واحد اقامتی این مرکز گردیده است.
تشریح آخرین اقدامات مرکز همایش های علمی و فرهنگی دانشگاه مستقر در مشهد مقدس

مدیرکل رفاه و سلامت دانشگاه تهران با بیان اینکه در راستای ارائه خدمات رفاهی هر چه بهتر به خانواده‌ی بزرگ دانشگاه تهران حسب رهنمودهای ارزنده ریاست محترم دانشگاه؛ حمایت‌های بی دریغ معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع و همچنین نظارت فنی اداره کل پشتیبانی، موفق به نوسازی امکانات مجموعه، راه اندازی تأسیسات فنی و برقی و همچنین تجهیز و راه اندازی ۳۶ واحد اقامتی این مرکز گردیده است.

وی با اعلام اینکه پیش از آغاز دوره‌های پذیرش از فروردین ۱۴۰۳ بخشی از تأسیسات برقی (کولرهای گازی روشنایی واحدهای اقامتی و سالن طبقات … و مکانیکی مرکز (موتورخانه مرکزی آسانسورها…) راه اندازی شد تا بخشی از واحدها قابلیت پذیرش داشته باشند؛ شایان ذکر است بخش باقی مانده آن نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

ایشان در ادامه این گفتگو ضمن ابراز تشکر و قدردانی از"ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع، اداره کل پشتیبانی و طرح‌های عمرانی و اداره کل بودجه و اعتبارات " اعلام داشت با توجه به تغییرات صورت گرفته و رضایت همکاران محترم دانشگاهی، تا پایان سال جاری آرزو داریم با مساعدت امام هشتم (ع) امکان استفاده از ظرفیت کامل مرکز، به زودی فراهم گردد.

حسن زاده گفت: واحدهای اقامتی مرکز همایش‌های علمی مشهد مقدس، دارای دو اتاق هال و خواب، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. تجهیزات در نظر گرفته شده برای واحدهای اقامتی شامل میز و مبلمان ۶ نفره، تلویزیون ۴۳ اینچ و دیوار تی وی، لوستر و چراغ دیوارکوب، روشنایی نور مخفی، کولر گازی گرمایش و سرمایشی سیستم تهویه مطبوع (چیلر)، کمد دیواری، پرده تزئینی، موکت، دو عدد تخت: یک و دو نفره، لمسه، همراه تشک مسافرتی، پتو، بالشت، جاکفشی معلق، به همراه کابینت آشپزخانه و کلیه وسایل مورد نیاز پخت و پز می‌باشد.

گفتنی است: مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی دانشگاه در شهر مقدس مشهد در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ توسط ریاست محترم دانشگاه افتتاح گردید و از فروردین ماه سال جاری به صورت محدود اقدام به پذیرش مهمان نمود و برای دور اول اقامت از ۱۱ اردیبهشت با سیزده واحد اقامتی تجهیز شده به همراه آشپزخانه لغایت ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه یافت.

لازم به ذکر است این مرکز در میدان شهدا، خیابان صاحب الزمان، صاحب الزمان ۲۲، واقع شده و دارای ۳۶ واحد اقامتی در چهارطبقه ۹ واحدی و همچنین دارای ۱۰ واحد تجاری نیز می‌باشد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

جواد رضائی ۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۴
با سلام و عرض ادب من از این مرکز استفاده کردم و همه چیز تمیز و خوب و عالی ،یک سری کم و کاستی کوچک وجود داشت که گفتن بزودی برطرف میشه، ولی کاش یک سلف سرویس برای پذیرایی داخل خود مجموعه وجود داشت تا برای تهیه غذا با مشکل مواجه نمیشدیم مثل مرکز اسپادانا همکاران علوم پزشکی