با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس

تعداد بازدید:۲۵۲۱
با توجه به توافق صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی و گردشگری مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس (ساری) استفاده نمایند.
مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس

((قابل توجه کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیأت علمی، رؤسا و معاونین محترم پردیس‌ها، دانشکدگان، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی))

به اطلاع می‌رساند پیرو توافق اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه معرفی نامه از خدمات تفریحی، اقامتی و گردشگری آن با تعرفه ویژه (۲۵ درصد تخفیف) دانشگاه تهران استفاده نمایند.

یکبار سفر به این مجموعه رویایی را تجربه کنید و خواهید دید که مشتری خواهید شد.

درباره مجموعه، امکانات و خدمات مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس

این مجموعه در منطقه‌ای سرسبز و جنگلی در کنار رودخانه‌ای پر آب و زیر دیواره سد سلیمان تنگه ساری به وسعت ۶۰ هکتار واقع شده است. این مجموعه دارای ۱۰۰ واحد اقامتی (ویلا، سوئیت آپارتمان وی آی پی، اتاق و کلبه) می‌باشد. آلاچیق‌های لب رودخانه، مسیر پیاده روی سلامت ساحلی، سوپر مارکت، خشک شوئی، زمین بازی کودکان، زمین ورزش، فضای باغ، آلاچیق‌های باغی و نمازخانه از مزیت‌های این مجموعه بشمار می‌رود.

در این مجموعه احداث باشگاه ورزش‌های مهیج از قبیل زیپ لاین به طول ۶۰۰ متر در ارتفاع دیواره ۱۵۰ متری سد سلیمان تنگه، راپل بر روی دیواره سد، تاب هیجان ۱۸ متری بر فراز دره به عمق ۱۰۰ متر و روپ جامبینگ که در نوع خود بی نظیر می‌باشد طراحی شده و پس از اخذ استانداردهای لازم در حال اجرا می‌باشد. علاقه مندان به ورزش‌های مهیج منتظر خبر راه اندازی این بخش بزودی از جانب ما باشند. به دلیل مجاورت به لب رودخانه سد و پرآبی آن باشگاه رفتینگ، کانو و رودخانه وحشی نیز در حال راه اندازی می‌باشد.

 

بهترین زمان سفر به سد سلیمان تنگه

فصول بهار و تابستان بهترین زمان سفر به سد سلیمان تنگه است و به‌دلیل خنکی هوا، این منطقه کوهستانی گزینه‌ای عالی برای فرار از گرما و شرجی مازندران است. فصل پاییز نیز به‌رغم سرمای هوا، با وجود طبیعت خزان‌زده زیبایی خاصی دارد. در نظر داشته باشید هنگام سفر در فصول سرد سال، حتماً لباس گرم به‌همراه داشته باشید.

  • در صورت اقامت شبانه حتماً کیسه خواب همراه داشته باشید.

  • به‌هیچ‌وجه امکان شنا در دریاچه سد سلیمان تنگه وجود ندارد.

  • با نریختن زباله و خودداری از هرگونه آسیب، قدر طبیعت را بدانیم و نسبت به منابع غنی آن مسئولانه برخورد کنیم.

  • سد سلیمان تنگه در روزهای پایانی هفته و تعطیل شلوغ است. پس اگر به محیط‌ها خلوت علاقه دارید، روزهای دیگری را برای بازدید در نظر داشته باشید.

موقعیت طبیعی و جغرافیایی: آدرس: استان مازندران، ساری، جاده کیاسر بعد از سه راه تاکام به سمت فریم، سد شهید رجایی (سلیمان تنگه).

جاذبه‌های گردشگری: در این مجموعه احداث باشگاه ورزش‌های مهیج از قبیل زیپ لاین به طول ۶۰۰ متر در ارتفاع دیواره ۱۵۰ متری سد سلیمان تنگه، راپل بر روی دیواره سد، تاب هیجان ۱۸ متری بر فراز دره به عمق ۱۰۰ متر و روپ جامبینگ که در نوع خود بی نظیر می‌باشد طراحی شده و پس از اخذ استانداردهای لازم در حال اجرا می‌باشد. علاقه مندان به ورزش‌های مهیج منتظر خبر راه اندازی این بخش بزودی از جانب ما باشند.

به دلیل مجاورت به لب رودخانه سد و پرآبی آن باشگاه رفتینگ، کانو و رودخانه وحشی نیز در حال راه اندازی می‌باشد.

هزینه اقامت:

‌‌‌‌‌همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از انتخاب مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت برای شما صادر شده لطفاً نسبت به پرداخت کامل هزینه اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی رزرو حداقل ۷۲ ساعت از قبل ورود اطلاع دهید در غیر این صورت می‌بایست هزینه (یک شب کامل) را پرداخت نمائید. ‌‌‌‌‌‌

ردیف عنوان

قیمت برد هر شب

۲۵ درصد تخفیف ایام پیک (شش ماهه اول سال ۱۴۰۳)

غیر پیک ۴۰ درصد تخفیف

با تخفیف ۲۵ درصد

ایام پیک

(شش ماهه اول سال ۱۴۰۳)

 

۱ سوئیت با ظرفیت دونفر ۸۰۰.۰۰۰ تومان ۶۰۰.۰۰۰ تومان
۲ سوئیت با ظرفیت سه نفر ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان ۹۰۰.۰۰۰ تومان
۳ ویلا دوخوابه -چهار تخته ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان ۱.۱۲۵.۰۰۰ تومان
۴ ویلا دوخوابه - ۶ تخته ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان ۲.۰۲۵.۰۰۰ تومان

با تخفیف در ایام پیک ۲۵ درصد تخفیف ٫ (شش ماهه اول سال ۱۴۰۳) - ایام غیر پیک: ۴۰ درصد تخفیف


همکاران محترم دانشگاهی متقاضی، لطفاً به قوانین و مقررات رزرو و کنسلی مرکز اقامتی توجه نمائید.

روش ثبت نام و دریافت معرفی نامه:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه، لطفاً اینجا را کلیک نمائید. ارائه معرفی نامه همکاران و بازنشستگان ارجمند الزامی می‌باشد.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با تیم پشتیبانی جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده.

۴. (شماره تماس رزرواسیون و پذیرش مجموعه: جناب آقای خندستانی: ۰۹۱۱۹۵۷۶۸۱۹-۰۹۱۱۸۲۶۹۱۲۴)

۵. همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از انتخاب مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت برای شما صادر شده لطفاً نسبت به پرداخت هزینه کامل اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی رزرو حداقل ۷۲ ساعت از قبل ورود اطلاع دهید در غیر این صورت می‌بایست هزینه (یک شب کامل) را پرداخت نمائید.


همکاران محترم دانشگاهی متقاضی، لطفاً به قوانین و مقررات رزرو و کنسلی مرکز اقامتی توجه نمائید.

آدرس: استان مازندران، ساری، جاده کیاسر بعد از سه راه تاکام به سمت فریم، سد شهید رجایی (سلیمان تنگه). جناب آقای خندستانی: ۰۹۱۱۹۵۷۶۸۱۹ - ۰۹۱۱۸۲۶۹۱۲۴

صفحه اینستاگرام مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس : paradise_town_sari@

جهت مشاهده کلیپ مجموعه اینجا را کلیک نمائید.


 

(شماره تماس رزرواسیون و پذیرش مجموعه: جناب آقای خندستانی: ۰۹۱۱۹۵۷۶۸۱۹- ۰۹۱۱۸۲۶۹۱۲۴)

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت‌ها با شماره ۰۹۳۶۹۰۳۲۰۲۱ در واتس آپ و یا صفحه اینستاگرام پارادایس به نشانی paradise_town_sari@ در تماس باشید .

آدرس: استان مازندران، ساری، جاده کیاسر بعد از سه راه تاکام به سمت فریم، سد شهید رجایی (سلیمان تنگه)، مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس. (شماره تماس رزرواسیون و پذیرش مجموعه: ۰۹۱۱۹۵۷۶۸۱۹ - ۰۹۱۱۸۲۶۹۱۲۴) - جناب آقای خندستانی

 


همکاران محترم دانشگاهی متقاضی، لطفاً به قوانین و مقررات رزرو و کنسلی مرکز اقامتی توجه نمائید.

همکار محترم / مهمان محترم: ضمن تشکر از انتخاب مجتمع تفریحی و اقامتی پارادایس در صورتی که معرفی نامه بابت اقامت برای شما صادر شده لطفاً نسبت به پرداخت کامل هزینه اقامت اقدام کنید و در صورت کنسلی رزرو حداقل ۷۲ ساعت از قبل ورود اطلاع دهید در غیر این صورت می‌بایست هزینه (یک شب کامل) را پرداخت نمائید.


قوانین کنسلی:

  1. در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۳۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
  2. در صورت اعلام کنسلی بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۲۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
  3. در صورت اعلام کنسلی بیشتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.