با هدف ارائه خدمات اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

پذیرش میهمان در مهمانسرای پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۱۶۵
با توجه به توافق صورت گرفته، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند از خدمات اقامتی مهمانسرای پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران استفاده نمایند.
پذیرش میهمان در مهمانسرای پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران

((قابل توجه کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیأت علمی، رؤسا و معاونین محترم پردیس‌ها، دانشکدگان، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی))

احتراماً به استحضار می‌رساند پیرو توافق ما بین اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، از مورخ: ۰۲/‏۰۵/‏۱۴۰۳‬ لغایت ۰۲/‏۰۶/‏۱۴۰۳‬ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به تعداد ۳ واحد دو خواب (با ظرفیت حداکثر ۸ نفر) و هر شب اقامت به مبلغ ۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد.

لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به کلیه اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان، متقاضیان ارجمند با توجه به تاریخ دوره‌های مشخص شده (اینجا) از طریق سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir/fa از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه، مورخه ۳۱/‏۰۴/‏۱۴۰۳‬ نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

‌‌‌سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه: https://reserve.ut.ac.ir/fa

همکاران گرامی توجه داشته باشند:

  • رزرو کلیه واحدهای اقامتی از طریق سامانه رزرواسیون صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است از تماس و ارسال نامه خودداری فرمائید.
  • متقاضیان محترم توجه داشته باشند مبلغ واریز شده در زمان ثبت نام غیر قابل برگشت بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش با شماره تلفن: ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ مرکز همایش‌های علمی دانشگاه-فرح آباد ساری- از ساعت ۸ لغایت ۱۶ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.