قوانین و مقررات سامانه رزرو اقامتگاه‌های رفاهی دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۵۷۹
متقاضیان قبل از ثبت نام و رزرو اقامت می بایست به قوانین مربوط به لغو رزرو و قیمت گذاری توجه فرمایند.
قوانین و مقررات سامانه رزرو اقامتگاه‌های رفاهی دانشگاه تهران

ضمن عرض خیر مقدم به شما کاربر گرامی، لطفاً قبل از ثبت نام و رزرو اقامت به قوانین ذیل به ویژه موارد مربوط به لغو رزرو و قیمت گذاری توجه فرمایید:

  • ۱-صدور معرفی نامه و دریافت رسید خرید اینترنتی تنها در صورت تأیید قطعی پرداخت از جانب بانک امکان پذیر است.
  • ۲-کلیه عملیات خرید در این سایت مشمول قوانین جاری تجارت الکترونیک بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
  • ۳-در صورت انصراف تا ۲۴ ساعت پس از پرداخت، امکان لغو بدون جریمه و برگشت کل مبلغ به حساب کاربری متقاضی در سامانه وجود دارد (و به صورت نقدی قابل عودت نمی‌باشد).
  • ۴-در صورتی که ۲۴ ساعت پس از رزرو و پرداخت، لغو انجام شود، فقط ۵۰ درصد مبلغ واریز شده، به حساب کاربری شما در سامانه برگردانده می‌شود (و به صورت نقدی قابل عودت نمی‌باشد).
  • ۵-عملیات انصراف، تا ۷۲ ساعت قبل از تاریخ ورود به اقامتگاه، امکان‌پذیر است.
  • ۶-اگر ثبت نام و رزرو اقامت طی زمان کمتر از ۷۲ ساعت تا تاریخ ورود به اقامتگاه انجام شود، در صورت انصراف مشمول بند ۵ بوده و بندهای ۳و۴ لحاظ نمی‌گردد.
  • ۷-درخواست جابجایی زمان اقامت منوط به شرایط خاص می‌باشد لذا در زمان ثبت نام نسبت به درج تاریخ درخواستی دقت فرمایید.
  • ۸-به ظرفیت پذیرش در هر مرکز اقامتی توجه نموده و از همراه بردن نفرات بیشتر بدون هماهنگی با مرکز اقامتی خودداری فرمایند.
  • ۹-دوره‌های زمانی سامانه به دو دسته پیک و عادی طبقه می‌شوند و منظور از دوره‌های پیک، روزهایی از سال مانند نوروز و تابستان است که میزان تقاضا برای مراجعه به مراکز اقامتی بیشتر از سایر روزهای سال می‌باشد. هنگام جستجو برای رزرو بسته، نوع دوره در کنار سایر جزییات قابل مشاهده است.
  • ۱۰-از قسمت لیست درخواست‌ها در صفحه اول سامانه می‌توانید سوابق رزرو را در دوره‌های عادی و پیک مشاهده نمایید. عملیات لغو رزرو و چاپ مجدد معرفی نامه نیز در این صفحه صورت می‌پذیرد.
  • ۱۱-باتوجه به ظرفیت محدود مراکز اقامتی و به منظور فراهم کردن امکان رزرو برای کلیه کارکنان محترم، در صورتی که بسته انتخابی در دوره پیک باشد و نسبت به تاریخ شروع بسته انتخابی در همان سال بسته دیگری در دوره پیک رزرو کرده باشید، مشمول محدودیت اولویت بندی رزرو خواهید شد و تا پایان تاریخ اولویت بندی امکان رزرو وجود ندارد. بدیهی است پس از پایان تاریخ اولویت بندی، در صورت باقی ماندن ظرفیت خالی، امکان رزرو وجود خواهد داشت. به طور مثال اگر در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مجموعه فرح آباد بسته ۵ تا ۸ فروردین ماه رزرو شده باشد، بسته های بعدی سال ۱۴۰۳ در دوره های پیک، مشمول محدودیت اولویت بندی خواهد شد. لازم به توضیح است سابقه رزرو فقط در همان مجموعه انتخابی بررسی می‌شود و به طور مثال سابقه رزرو مجموعه فرح آباد برای انجام رزرو در مجموعه مشهد بررسی نمی‌شود.
  • ۱۲-پیرو بند قبل، در صورت عدم سابقه رزرو در دوره های پیک طی یک سال، امکان رزرو فقط یک بسته در بازه زمانی اولویت بندی وجود دارد و انجام رزرو برای سایر بسته ها بعد از زمان اولویت بندی امکان پذیر است.
  • ۱۳-دسته‌بندی قیمت گذاری بسته‌ها در سامانه شامل ۴ نوع قیمت پایه در ایام عادی، قیمت آزاد در ایام عادی، قیمت پایه در ایام پیک و قیمت آزاد در ایام پیک می‌باشد. مشابه مثال ذکر شده در بند ۱۱، اگر دوره تعریف  شده در ایام عادی باشد و سابقه رزرو در همان سال ایام عادی همان مجموعه وجود نداشته باشد، با قیمت پایه ایام عادی محاسبه می‌شود. اما در صورت داشتن سابقه رزرو در همان سال مجموعه انتخابی، قیمت بسته با نرخ آزاد ایام عادی محاسبه می‌شود. به طور مشابه برای ایام پیک نیز قیمت پایه و آزاد بسته به سابقه رزرو اعمال خواهد شد.
  • ۱۴-پس از انتخاب بسته دلخواه، در صورت نهایی نکردن رزرو به مدت ۲۰ دقیقه امکان رزرو بسته انتخابی یا بسته دیگری را ندارید اما بسته انتخاب شده قابل رزرو توسط فرد دیگری نیست و پس از پایان ۲۰ دقیقه با آزاد شدن آن، می‌توان مجدد نسبت به رزرو اقدام نمود.
  • ۱۵-پس از ثبت نهایی و یا لغو رزرو، ارسال پیامک و ایمیل برای متقاضی انجام می‌شود.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.