انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت سفر مارکت

تعداد بازدید:۴۵۰۴
پیرو تفاهم نامه همکاری میان اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران و سفر مارکت ، خدمات رفاهی با هدف آسان‌ سازی سفر و گردشگری در اختیار همکاران و اعضای محترم دانشگاه تهران قرار خواهد گرفت.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت سفر مارکت

‌‌‌‌‌‌‌این تفاهم‌نامه به شماره: ۹۹٫۲۰۹۵ مورخ: ۱۳۹۹٫۱۲٫۲۴، دربرگیرنده طیف متنوعی از خدمات بوده که در گام‌های مختلف، عرضه می‌شود.

سفر مارکت یک موتور جستجوی بلیط هواپیما، تور مسافرتی، بلیط قطار و دیگر خدمات گردشگری س ت. شما با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن سفر مارکت می‌توانید قیمت آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های مختلف عرضه خدمات گردشگری برای هر کدام از خدمات سفر را یکجا دیده و با هم مقایسه کنید و بهترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

82b39d46e9f3504d.png مقایسه قیمت‌‌‌‌‌‌

3a0be8cc5aa491fc.png دیگه گرون نخر‌‌‌‌‌‌‌

a78fe9776777db6b.png خرید امن و مطمئن‌‌‌‌‌‌‌

bdaf9de41a7a3ae8.png خرید سریع و صحیح‌‌‌‌‌‌‌

 


در گام نخست توافقی که صورت پذیرفته است، کلیه کارکنان دانشگاه تهران، اعضای هیأت علمی و بازنشستگان ارجمند می‌توانند از کدهای تخفیف برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از وب‌سایت‌های برگزیده استفاده کنند.

روش استفاده:

۱. همکاران ارجمند می‌توانند پس از تکمیل فرم مربوطه، کد تخفیف را از طریق (کد رهگیری ثبت نام و یا پیامک) دریافت کنند.

۲. وارد وب‌سایت سفر مارکت: ب ه نشانی: www.safarmarket.com شوید و یا پس از آنکه اپلیکیشن سفر مارکت را روی تلفن همراه خود نصب کردید، آن را باز کنید.

۳. پس از ورود به بخش بلیط هواپیما، مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کرده و جستجو را بزنید.

۴. همه پروازهای موجود در تاریخ مد نظر به مقصد شما نشان داده می‌شود.

۵. وقتی هر پروازی را برای خرید انتخاب می‌کنید، قیمت همه سایت‌ها و آژانس‌هایی که این بلیط را عرضه می‌کنند به ترتیب قیمت در یک جدول به شما نمایش داده می‌شود. کد تخفیفی که در اختیار شما قرار گرفته است ویژه خرید از فروشندگانی است که جلوی نامشان ستاره دارد.

۶. وقتی یکی از این گزینه‌ها را انتخاب می‌کنید، به وب‌سایت آنها وارد می‌شوید تا با وارد کردن اطلاعات مسافران، فرایند خرید را تکمیل کنید. پس از تکمیل اطلاعات، در مرحله پرداخت، می‌توانید با وارد کردن کد، از تخفیف مورد نظر استفاده کنید.

۷. در نظر داشته باشید هر کد با یک شماره تلفن همراه قابلیت اعمال تخفیف را دارا می‌باشد.

شماره تماس پشتیبانی سفر مارکت: ۹۶۶۲۱۶۶۲

وب‌سایت سفر مارکت: www.safarmarket.com

جهت دریافت کد تخفیف خدمات گردشگری شرکت سفر مارکت کلیک نمائید.

مسئولین محترم رفاهی واحدهای دانشگاه تهران برای دریافت کدهای تخفیف مورد نیاز واحد، درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری و یا با شماره تماس: ۶۶۹۷۲۰۷۷ به واحد گردشگری اداره کل امور رفاهی دانشگاه اعلام نمایند.‌‌‌‌‌‌‌

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران گردشگری تفاهم نامه اداره کل امور رفاهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.