ارسال مدارک هزینه های بیمه درمان تکمیلی مربوط به قرارداد ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۷/۳۰(بخشنامه)

تعداد بازدید:۱۳۵۹
ارائه مدارک و هزینه‌های بیمارستانی و پاراکلینیکی از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۰ جهت بررسی، آنالیز مدارک و پرداخت هزینه‌ها فراهم گردید.
ارسال مدارک هزینه های بیمه درمان تکمیلی مربوط به قرارداد ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۷/۳۰(بخشنامه)

قابل توجه کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیأت علمی، رؤسا و معاونین محترم پردیس‌ها، دانشکدگان، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی:

همانطور که مستحضرید ‬با توجه به تمدید قرارداد بیمه درمان تکمیلی از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۰‬ لغایت ۳۰/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده با بیمه ایران با توجه به موضوع بیماری کرونا کد ملی کلیه بیمه شدگان سال قبل، از تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۴۰۰‬ در سامانه سیستم الکترونیک سدا فعال و همکاران محترم بدون هیچ گونه وقفه‌ای از خدمات آنلاین بیمه‌ای بهره مند بوده‌اند. لذا خواهشمند است بیمه شدگان محترم نسبت به ارائه مدارک و هزینه‌های بیمارستانی و پاراکلینیکی از ابتدای آبان ماه ۱۴۰۰ جهت بررسی، آنالیز مدارک و پرداخت هزینه‌ها توسط کارشناسان بیمه ایران از طریق نمایندگان محترم امور رفاهی با توجه به فرم پیوست از روز چهارشنبه مورخ ۰۱/‏۱۰/‏۱۴۰۰‬ اقدام فرمائید.

ضمناً آخرین مهلت ارسال هزینه‌های مربوط به قرارداد قبل (۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۹‬ لغایت ۰۷/۳۰/‏۱۴۰۰‬) تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۰/‏۱۰/‏۱۴۰۰‬ ‬ می‌باشد.

فرم اعلام خسارت هزینه‌های درمانی.

مدارک تخصصی مورد نیاز جهت پرداخت مستقیم هزینه‌های درمان بیمه شدگان.

بیمه شدگان گرامی آئین نامه‌ها و فرم‌های مربوط به واحد بیمه را از اینجا دانلود نمائید.


با آرزوی توفیق الهی

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران واحد بیمه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.