هتل سه ستاره جم مشهد

تعداد بازدید:۸۵۷۷
پیرو انعقاد تفاهم نامه با هتل سه ستاره جم مشهد ، اقامت همکاران محترم دانشگاهی در این هتل و استفاده از خدمات آن، با تعرفه ویژه دانشگاه فراهم گردید.
هتل سه ستاره جم مشهد

احتراماً پیرو هماهنگی به عمل‌آمده با هتل سه ستاره جم مشهد‌‌‌‌‌‌‌، با هدف ارائه خدمات گردشگری و اقامتی، همکاران ارجمند دانشگاهی می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

درباره هتل:

هتل جم مشهد در خیابان پاسداران واقع شده و سابقه‌ای طولانی در هتلداری بین هتل‌های شهر مشهد دارد. این هتل ۳ ستاره از سال ۱۳۶۳ با تعداد ۱۵۲ اتاق در بنایی ۱۲ طبقه شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۶ هم بازسازی انجام داده است. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی برای مهمانان تهیه و تدارک دیده می‌شود و پرسنل خوش برخورد آن تلاش می‌کنند تا خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهند. در اتاق‌های تمیز و دنج هتل جم مشهد هم اقامت راحتی را می‌توانید بگذرانید.

فاصله هتل تا حرم امام رضا ۲ کیلومتر است که با خودرو تنها ۵ دقیقه طول می‌کشد تا به حرم برسید. برای صرف غذا در خارج از هتل هم می‌توانید به رستوران معین درباری در چند قدمی هتل جم مشهد بروید. از آنجا که سفر به مشهد با سوغات گره خورده، بازارهایی مانند بازار جنت و مرکز خرید آلتون در ۱ کیلومتری هتل محل اقامتتان در دسترس است و پیاده ۱۰ دقیقه با آنها فاصله دارید. سینما قدس نزدیک هتل قرار دارد و با ۱۰ دقیقه رانندگی برای گردش و تفریح به کوه سنگی می‌توانید بروید. ایستگاه اتوبوس در ۳۰۰ متری و ایستگاه مترو در ۲ کیلومتری هتل جم مشهد قرار گرفته است.


روش ثبت نام و رزرو:

۱. تکمیل نمودن فرم درخواست معرفی‌نامه در سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران، لطفاً اینجا را کلیک نمائید.

۲. دریافت معرفی‌نامه صادره از دبیرخانه ساختمان مرکزی دانشگاه تهران (طبقه همکف، جناب آقای طاهری).

۳. تماس با پشتیبانی هتل جهت رزرو و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره‌های اعلام شده:

شماره‌های تماس: سرکار خانم سوگندی ۰۹۱۵۵۸۳۵۳۲۰ -

جدول نرخ نامه هتل جم مشهد در سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید

احتراماً پیرو مذاکرات انجام شده در خصوص اعزام میهمانان گرامی در هتل جم مشهد از تاریخ نامه لغایت ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۰ هزینه اسکان و پذیرایی صورت فولبرد با استفاده از بوفه آزاد، نرخ و خدمات مربوط؛ به شرح ذیل به حضور تقدیم می‌گردد:

  1. اسکان میهمانان گرامی به تناسب خانواده ها.
  2. پذیرش میهمانان محترم، با نرخ قید شده در این نامه فقط با ارائه معرفی نامه نامه کتبی از سوی دانشگاه انجام می‌گیرد.
  3. سیستم اینترنت رادیویی با پهنای باند اختصاصی در تمامی مناطق هتل و ۲۴ ساعته، به صورت رایگان جهت استفاده میهمانان محترم.
  4. پارکینگ رایگان جهت پارک خودرو در اختیار میهمانان قرار داده می‌شود.
  5. کودکان تا ۲ سال رایگان و بین ۲ تا ۵ سال نیمه بها و بالاتر از ۵ سال با نرخ کامل محاسبه می‌گردند.
  6. سرویس رایگان ایاب و ذهاب به حرم مطهر رضوی صبح و عصر تا نماز مغرب وعشاء.

‌‌‌‌خواهشمند است جهت رزرو و دریافت اطلاعات هتل سه ستاره جم مشهد فقط از طریق شماره‌های پشتیبانی اعلام شده اقدام نمائید.

مدیریت رزرو‌‌‌‌‌‌‌

۰۹۱۵۵۸۳۵۳۲۰: سوگندی

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، بین پاسداران ۴ و ۴/۱، هتل سه ستاره جم مشهد‌‌‌‌‌‌‌.

 


 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران کارکنان دانشگاه اماکن اقامتی وگردشگری اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.