تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - بهار ۱۴۰۲

تعداد بازدید:۳۰۸۳
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه در فصل بهار ۱۴۰۲، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - بهار ۱۴۰۲

((قابل توجه کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیأت علمی، رؤسا و معاونین محترم پردیس‌ها، دانشکدگان، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی))

احتراماً با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو به استحضار می‌رساند اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران در ادامه ارائه تسهیلات اقامتی در ایام فصل بهار ۱۴۰۲ آماده برگزاری دوره‌های اقامتی بهاره به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به کلیه اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان، متقاضیان ارجمند با توجه به بازه‌های زمانی مشخص شده در سامانه رزرواسیون از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخه ۱۵/‏۰۱/‏۱۴۰۲‬ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند. لازم به ذکر است بازه زمانی جستجوی رزرو در سامانه رزرواسیون در دوره بهار از آغاز دوره ۳۰ روز می‌باشد.

" همکاران محترم توجه داشته باشند رزرو کلیه واحدهای اقامتی فقط از طریق سامانه رزرواسیون صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است از تماس و ارسال نامه خود داری فرمایند. "

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به آدرس refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ اداره همایش‌های آموزشی و فرهنگی فرح آباد ساری از ساعت ۸ لغایت ۱۶ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

ضمن تشکر از انتخاب این مجموعه برای سپری نمودن ایام فراغت خود به اطلاع می‌رساند، تأمین رضایت مندی میهمانان و ارتقا کیفیت خدمات مجتمع را هدف کاری خود قرار داده ایم و بر این باور بوده و بر آن اعتقاد راسخ داریم که نظر شما می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود این امر ایفا نماید، لذا خواهشمند است با پاسخگویی دقیق به سوالات ذیل، ما را در رسیدن به اهداف کیفی و ارائه خدمات بهتر یاری فرمائید، منتظر دیدار مجدد شما در این مجتمع هستیم.

  • جهت تکمیل فرم نظرسنجی مرکز همایش‌های علمی (خزر آبادساری) دانشگاه تهران اینجا را کلیک نمائید.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.