برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوع بیمه درمان تکمیلی

تعداد بازدید:۱۰۹۶
جلسه پرسش و پاسخ با موضوع بیمه درمان تکمیلی ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوع بیمه درمان تکمیلی

قابل توجه کلیه همکاران محترم، رؤسا و معاونین محترم دانشکده گان، دانشکده‌ها، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی دانشگاه تهران

با توجه به پیگیری‌ها و مطالبات همکاران دانشگاهی از اداره کل رفاه و سلامت کارکنان در خصوص بیمه تکمیلی درمان رازی مقرر گردید: دکتر علی جباری، نایب رئیس سندیکای بیمه گران کشور و مدیرعامل محترم بیمه رازی، دکتر یزدانی، مدیرکل برنامه ریزی و معماری سازمانی و همچنین مهندس نوروزی، رئیس شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران در جلسه پرسش و پاسخ با موضوع بیمه درمان تکمیلی، در روز چهارشنبه: ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ حضور داشته باشند. خواهشمند است همکاران محترم مشکلات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را از بیمه تکمیلی درمان رازی از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل رئیس کمیسیون رفاه، سلامت، ورزش شورای صنفی (جناب آقای عباس عبدالمحمدی) به منظور طرح در برنامه مذکور ارسال فرمائید.

ضمناً با توجه به اینکه این برنامه قرار است روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ از شبکه اینترنتی دانشگاه تهران به صورت برخط پخش شود، همکاران محترم فقط در روز مذکور نیز می‌توانند از طریق پیام رسان ایتا آیدی (faryazanian95) مطالب خود را (قبل از شروع برنامه) برای پیگیری به رئیس کمیسیون رفاه، سلامت، ورزش شورای صنفی کارکنان ارسال نمایند.

‌‌‌‌‌‌

جهت مشاهده ویدئوی برنامه ضبط شده از شبکه اینترنتی دانشگاه تهران اینجا کلیک نمائید.

‌‌


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

زهره ۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳
خوب