انعقاد تفاهم نامه با شرکت ایران آیلند

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵ کد : ۳۷۸۷۶ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها واحد بیمه
تعداد بازدید:۸۴۱
با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، کلیه همکاران و بازنشستگان دانشگاه می‌توانند از خدمات تخصصی شرکت ایران آیلند با تعرفه ویژه دانشگاه، استفاده نمایند.
انعقاد تفاهم نامه با شرکت ایران آیلند

قابل توجه کلیه همکاران محترم، رؤسا و معاونین محترم دانشکده گان، دانشکده‌ها، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی دانشگاه تهران

احتراماً ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همکاران فرهیخته دانشگاه و خانواده محترمشان، به استحضار می‌رساند پیرو تفاهم‌نامه اداره کل رفاه و سلامت دانشگاه تهران و شرکت ایران آیلند در حوزه خدمات و فروش عینک و عدسی مرغوب (طرف قرارداد با بیمه رازی) همکاران محترم می‌توانند ضمن دریافت خدمات بینایی سنجی رایگان، از تخفیفات ۵۰% در کلیه خریدها (قیمت‌ها در سایت درج شده) و استفاده آنلاین از سقف مندرج در بیمه نامه رازی (جهت عینک طبی) خود نیز استفاده نمایند.

این مرکز ضمن ارائه خدمات تخصصی غربالگری چشم با تجهیزات مدرن، به دلیل ساخت و تراش عدسی‌ها در لابراتوار فنی و اختصاصی خود امکان تحویل سفارشات به صورت فوری را داشته و با تنوع بیش از ۵ هزار نوع عینک‌های طبی و آفتابی آماده اراده خدمات برای تمامی گروه‌های سنی را دارا می‌باشد.

همکاران محترم می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی و (تصویر حکم ممهور به مهر واحد)، از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.


خدمات قابل ارائه از طرف شرکت ایران‌آیلند:

۱- معافیت از پرداخت وجه نقد جهت خرید عینک تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه: به عنوان مرکز طرف قرارداد شرکت بیمه رازی در حوزه عینک‌سازی و با توجه به قرارداد بیمه تکمیلی درمان دانشگاه و شرکت بیمه رازی، اعضای هیأت علمی و پرسنل و خانواده محترم دانشگاه در حین خرید عینک از ایران‌‌آیلند تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه از پرداخت وجه - به استثنای فرانشیز- معاف می‌باشند.

۲- بینایی سنجی رایگان: به منظور رفاه حال اعضای هیأت علمی و پرسنل و خانواده محترم دانشگاه، خدمات بینایی‌سنجی رایگان برای این عزیزان در طی دوره تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

۳- تمهید فرایند هفت (۷) گانه ذیل برای تجربه بهینه خرید مشتری:

الف- مهندسی در انتخاب فریم عینک متناسب با فرم صورت،

ب- تعیین عدسی مناسب بر اساس نسخه تجویز شده احتمالی اپتومتریست ایران‌آیلند،

ج- اخذ سفارش ساخت در همان لحظه اپتومتری،

د- تضمین کیفیت و مطلوبیت ساخت عدسی دقیقاً مطابق سفارش و حذف موضوعاتی نظیر تقلب و بی‌کیفیتی در عدسی‌های ساخته شده بدلیل تراش عدسی‌ها در لابراتوار فنی و اختصاصی ایران‌آیلند،

ه- تحویل عینک‌های ساخته شده در محل ارائه خدمات مدنظر دانشگاه، به جهت سهولت و تسریع تحقق سفارش و رفاه حال همکاران، و- گارانتی یک (۱) ساله و تعهد به تعمیر مادام العمر،

ز- در نهایت ارائه تضمین و پاسخگویی همه‌جانبه توسط ایران‌آیلند برای تمامی مراحل هفت (۷) گانه موصوف


۴- ایران‌آیلند تا زمان تخصیص مکان مناسب جهت استقرار و افتتاح شعبه ویژه دانشگاه، متعهد به ارائه کلیه خدمات فوق‌الذکر به یکی از طرق ذیل می‌باشد:

الف- دفتر مرکزی: ضلع جنوب شرقی میدان فردوسی، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، طبقه ۶، واحد ۱۰.

ب- ایران خودرو: کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، بلوار ایران خودرو جنوب، درب ۹، شرکت تعاونی مصرف ایران خودرو؛

ج- وب‌سایت ایران آیلند به نشانی: www.iraneyeland.com

۵- تخفیفات ویژه: تمامی فریم‌های عینک با کیفیت عالی و با ۵۰% تخفیف ویژه دانشگاه عرضه خواهد گردید.

۶- خرید اقساطی: ۲۰ درصد تخفیف، ۳۰ درصد پیش پرداخت و ۵۰ درصد مابقی مبلغ در قالب یک (۱) عدد چک صیادی سه ماهه بعد از تاریخ فاکتور خرید از سوی متقاضی؛

۷- گارانتی و تعمیرات: ایران‌آیلند خود را متعهد به گارانتی ۱۲ ماهه کلیه محصولات و تعمیرات مادام‌العمر آن در چارچوب این تفاهم‌نامه می‌داند

شماره تماس هماهنگی: ۶۶۳۴۱۹۵۶-۸ و ۶۶۳۴۰۷۹۰-۲

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.