ارائه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان(اسفند ۱۴۰۲)

تعداد بازدید:۲۰۷۹
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه در اسفند ماه سال جاری، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
ارائه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان(اسفند ۱۴۰۲)

‌‌‌‌‌‌‌اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران در ادامه ارائه تسهیلات اقامتی (۱۴۰۲) در اسفند ماه‬ سال‬ جاری آماده برگزاری دوره‌های اقامتی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به کلیه اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان، متقاضیان ارجمند با توجه به بازه‌های زمانی مشخص شده در سامانه رزرواسیون از ساعت ۹ صبح روز شنبه‬ ‬ ۱۱/۲۱/‏۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس: https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند. لازم به ذکر است جستجوی رزرو در سامانه رزرواسیون در دوره‌های مورد اشاره به صورت بازه‌های زمانی یک ماهه می‌باشد.

  ‌‌‌‌‌‌‌

" همکاران محترم توجه داشته باشند:

  • رعایت قانون در حوزه پوشش و حفظ شئونات اسلامی الزامی ست.
  • به منظور سرعت بخشیدن به کار بازسازی و آماده سازی مرکز همایش های علمی فرح آباد، پذیرش همکاران در دوره‌های مذکور امکانپذیر نمی‌باشد.
  • زمان تحویل واحدها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه حداکثر ساعت ۱۱ می‌باشد و ارائه خدمات غیر از ساعات اعلام شده امکانپذیر نمی‌باشد، شایسته است طبق زمان اعلام شده جهت تحویل و تخلیه واحدها اقدام فرمایند.
  • رزرو کلیه واحدهای اقامتی فقط از طریق سامانه رزرواسیون صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است از تماس و ارسال نامه خود داری فرمایند.
  • متقاضیان محترم توجه داشته باشند مبلغ واریز شده در زمان ثبت نام غیر قابل برگشت بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.
  • همکاران و متقاضیان محترم جهت مطالعه دقیق شرایط اعلام شده و اطلاع از بازه‌های زمانی مشخص شده به (اینجا) بخشنامه سفرهای زمستانی-اسفندماه ۱۴۰۲ مراجعه فرمایند.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به آدرس refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۴۷۲۷۱۱ و۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ اداره همایش‌های آموزشی و فرهنگی فرح آباد ساری از ساعت ۸ لغایت ۱۶ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.