ثبت نام افراد جدیدالاستخدام و ثبت نام و حذف افراد تبعی در بیمه درمان تکمیلی
قابل توجه کلیه همکاران محترم، رؤسا و معاونین محترم دانشکدگان، دانشکدهها، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی دانشگاه تهران
احتراماً به استحضار کلیه همکاران گرامی میرساند در راستای به سامانه سپاری کلیه فرایند ها در دانشگاه، ثبت درمان بیمه درمان تکمیلی تنها از طریق سامانه به آدرس: hrs.ut.ac.ir امکانپذیر میباشد. لذا خواهشمند است برای افزایش و یا کاهش بیمه شدگان در طول قرارداد تنها از طریق سامانه اقدام نموده و در صورت بروز مشکل به مرکز فناوری اطلاعات به آدرس: sd.ut.ac.ir تیکت ارسال نمائید. لذا توجه به نکات زیر در ثبت نام ضروری است.
افزایش لیست بیمه شدگان:
- مشمولین: جدیدالاستخدام، تولد فرزند، ازدواج، طلاق (دختر)
- بازه زمانی ثبت نام جهت افزایش: حداکثر تا ۲ ماه از تاریخ: حکم استخدامی، تولد، طلاق
- فرآیند جدیدالاستخدام در سامانه جامع اداری مالی: مدیریت کارتابل- امور رفاهی- خدمات امور رفاهی- ثبت نام افراد جدید الاستخدام (لازم به ذکر میباشد قبل از شروع فرآیند اطلاعات فرزندان، همسر، وابستگان باید در سامانه کارگزینی ثبت شده باشد)
- فرآیند اضافه کردن فرزند: در سامانه جامع اداری مالی - مدیریت کارتابل - امور منابع انسانی - خدمات منابع انسانی - درخواست تبت اطلاعات فرزند (لازم به ذکر میباشد انتخاب تیک درخواست عضویت در بیمه برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی جهت برقراری الزامی میباشد)
- فرآیند اضافه کردن همسر در صورت ازدواج- در سامانه جامع اداری مالی - مدیریت کارتابل - امور منابع انسانی - خدمات منابع انسانی - کمک هزینه ازدواج و حق عائله مندی (لازم به ذکر میباشد انتخاب تیک درخواست عضویت در بیمه برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی جهت برقراری الزامی میباشد)
کاهش لیست بیمه شدگان:
- مشمولین: فوت، طلاق، بازنشستگی
- بازه زمانی جهت کاهش: تا دو ماه از تاریخ احکام
- فرآیند: در سامانه جامع اداری مالی: مدیریت کارتابل: امور رفاهی: خدمات امور رفاهی: درخواست حذف تحت تکفل (لازم به ذکر میباشد علت حذف و مدارک جهت ارسال به شرکت بیمه بارگذاری شود).
نظر شما :