رزرو واحدهای اقامتی مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس

تعداد بازدید:۱۸۴۲
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه از اردیبهشت ۱۴۰۳، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه در مشهد مقدس می باشد.
رزرو واحدهای اقامتی مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس

کلیه مدیران - معاونین - کارکنان و اعضا هیأت علمی محترم شاغل و بازنشسته دانشگاه تهران

با یاری خداوند متعال؛ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان پس از دوره آزمایشی موفق در ایام نوروز ۱۴۰۳، شروع پذیرش خود را بصورت رسمی از تاریخ یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به شکل دوره‌هایی با بازه یک ماهه در مرکز همایش‌های مشهد مقدس آغاز می‌نماید.

1659435721-1600173679-loading-icon.gif لذا کلیه همکاران گرامی می‌توانند با توجه به دوره‌های مشخص شده از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخه ۰۸/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام و رزرو اقدام نمایند.

تذکر: رزرو این دوره از تاریخ ۱۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ لغایت ۱۱/۳/۱۴۰۳ به صورت اقامت سه شب قابل ارائه می‌باشد.

  • ساعت تحویل واحد در روز ورود ۱۴ و ساعت تخلیه واحد در روز خروج ۱۱ صبح می‌باشد (در برنامه ریزی سفر و یا تهیه بلیط رفت و برگشت به این ساعت‌ها حتماً توجه فرمائید)
  • ظرفیت پذیرش مهمان ۴ نفر +۲ نفر ظرفیت اضافه جمعاً تا ۶ نفر می‌باشد و مرکز از پذیرش تعداد نفرات بیشتر جدا معذور می‌باشد.
  • رزرو و استفاده از این امکانات فقط برای همکار دانشگاهی و خانواده ایشان و یک بار در سال مقدور می‌باشد
  • هزینه اقامت برای همکاران محترم در هرشب تا ۴ نفر ۱۰۰.۰۰۰ ریال

  • هزینه اقامت نفر اضافه برای همکاران محترم ۵۰۰.۰۰۰ ریال
  • امکان طبخ غذا در واحدهای اقامتی فعلاً موجود نیست لذا میهمانان محترم می‌بایستی پیش بینی‌های لازم را بنمایند
  • با توجه به محدویت‌های موجود به اطلاع کلیه مهمانان محترم می‌رساند پیش از اسکان راهنمایی‌های لازم به منظور استفاده از امکانات و ملزومات موجود از سوی همکاران پذیرش به اطلاع آنان خواهد رسید.
  • به تعداد واحدهای اقامتی پارکینگ وجود دارد.
  • همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان به نشانی refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره: ۰۵۱۳۷۱۲۰۹۰۹ پذیرش مرکز همایش‌های علمی فرهنگی مشهد مقدس تماس حاصل فرمائید./‏

1659435721-1600173679-loading-icon.gif تذکر مهم: درخواست‌ها فقط از طریق سامانه رزرواسیون مربوطه قابل قبول خواهد بود از ارائه درخواست به صورت مراجعه حضوری و یا مکاتبه و تماس تلفنی خودداری گردد.

‌‌‌1659435721-1600173679-loading-icon.gif‌‌‌‌نشانی مرکز: مشهد- میدان شهدا-خیابان صاحب الزمان- بین صاحب الزمان ۲۴-۲۲ ورودی از خیابان بیست و دوم درب قبل از پارکینگ.

661146224cb85-sani14012.png

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.