با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

ارائه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان،مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس

تعداد بازدید:۱۸۴۰
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه از ۱۲ خرداد لغایت ۱۸ تیر ۱۴۰۳، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
ارائه تسهیلات اقامتی اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان،مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس

‌‌‌‌‌‌‌احتراماً ضمن تبریک نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران به کلیه کارکنان و اعضا هیأت علمی محترم‬؛ ‬ شاغل و‬ باز نشسته به استحضار می‌رساند با عنایت به شروع دوره‌های پذیرش مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد مقدس از ابتدای سال ۱۴۰۳ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران دور دوم تسهیلات اقامتی برای تاریخ ۱۲/‏۰۳/‏۱۴۰۳‬ لغایت ۱۸/‏۰۳/‏۱۴۰۳ و دور سوم تسهیلات اقامتی برای تاریخ ۱۹/‏۰۳/‏۱۴۰۳‬ لغایت ۱۸/‏۰۴/‏۱۴۰۳ را‬ در دستور کار قرار داد.

امکان رزرو واحدهای اقامتی مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد برای دور دوم رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۴/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ به مدت ۴۸ ساعت و برای دور سوم رأس ساعت ۱۰:۰۰‬ صبح‬ روز چهارشنبه شنبه ۲۶/‏۰۲/‏۱۴۰۳ از طریق شناسه احراز هویت سازمانی در سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir مقدور می‌باشد.

همکاران گرامی توجه داشته باشند: رزرو کلیه واحدهای اقامتی فقط از طریق سامانه رزرواسیون صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است از تماس و ارسال نامه خود داری فرمایند.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند مبلغ واریز شده در زمان ثبت نام غیر قابل برگشت بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

همکاران و متقاضیان محترم جهت مطالعه دقیق شرایط اعلام شده و اطلاع از بازه‌های زمانی مشخص شده به فایل شرایط اسکان در مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد مقدس مراجعه فرمایند.

شماره تلفن واحد پذیرش: ۰۵۱۳۷۱۲۰۹۰۹

‌‌‌‌متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به آدرس refah.ut.ac.ir مراجعه نمایند و به منظور هماهنگی با مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد مقدس با شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۱۲۰۹۰۹ واحد پذیرش در هر ساعتی از ایام هفته تماس حاصل فرمایند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.