افزایش یارانه بیمه درمان تکمیلی ویژه کارکنان دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۱۸۳۳
اداره کل رفاه وسلامت کارکنان دانشگاه توضیحاتی را درباره پرداخت یارانه برای متقاضیان بیمه درمان تکمیلی ارائه کرد.
افزایش یارانه بیمه درمان تکمیلی ویژه کارکنان دانشگاه تهران

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش روابط عمومی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان، اهتمام ویژه به سلامت جامعه دانشگاهی کشور و توجه به نگرانی آنها بابت هزینه‌های مختلف درمان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه تهران محسوب می‌شود که همواره بر این مهم تأکید و مورد پیگیرهای مجدانه قرار گرفته است.

با توجه به افزایش تعرفه‌های پزشکی و سایر عوامل تأثیرگذار که منجر به افزایش بیش از ۸۰ درصدی نرخ حق بیمه‌های درمان تکمیلی از سوی شرکت‌های بیمه‌گر شد، دانشگاه تهران در طرح بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳، تلاش کرد مبلغ کمتری از این افزایش به دانشگاهیان تحمیل شود و با وجود محدودیت‌های منابع، سهم بیشتری از حق بیمه درمان تکمیلی را متقبل شود و توسط دانشگاه پرداخت کند. از این رو با تصویب یارانه بیمه تکمیلی به ۶۵ درصد حق بیمه هر نفر، ۴۴۴ هزار و ۵۰۰ تومان شد که نسبت به قیمت سال قبل ۱۰۰ هزار و پانصد تومان افزایش حق بیمه داشته است.

‌‌

کارکنان دانشگاه تهران، متقاضی دریافت خدمات بیمه درمان تکمیلی، می‌توانند از روز سه شنبه ۲۴ مهر تا روز چهارشنبه ۰۲ آبان ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه جامع اداری و مالی به نشانی https://hrs.ut.ac.ir/fa نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اقدام نمایند. ‌‌‌اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه با تأکید بر ارائه حداکثر خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی برای بیمه‌شدگان تحت پوشش دانشگاه، توضیحاتی را درباره پرداخت یارانه برای متقاضیان بیمه درمان تکمیلی ارائه نموده است.
‌‌‌‌

‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌لازم به ذکر است در خصوص یارانه همکاران شرکتی هم مقرر شده جلسات آتی با شرکت چند منظوره برگزار شود، که متعاقباً خدمت همکاران اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.