اقامتگاه بوم گردی گیلمار

تعداد بازدید:۸۳۵۷
پیرو انعقاد اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و مجموعه اقامتگاه بوم گردی گیلمار واقع در استان گیلان(رشت، شفت)، استفاده از کلیه خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و ...) آن برای کلیه کارکنان شاغل و بازنشستگان دانشگاه فراهم شد.
اقامتگاه بوم گردی گیلمار

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم نامه به شماره: ۳۳۱۹۶۸-۱۵۷ مورخ: دوم اسفندماه ۱۴۰۰ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و اقامتگاه بوم گردی گیلمار واقع در استان گیلان (رشت، شفت)، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی معتبر، از کلیه خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران، استفاده نمایند.

اقامتگاه گیلمار: نگینی سبز میان دریاچه‌های زیبا، در محیطی دوستانه و خانوادگی، آرامش را به شما هدیه می‌کند. اقامت در اتاق‌های چوبی، غذاهای محلی با طعم دست‌پخت مادران هنرمند گیلانی، شب نشینی دور آتش و صرف چای و شیرینی‌های محلی، قدم زدن در باغ ژاپنی و کنار دریاچه‌های زیبا، تماشای پرندگان بومی و مهاجر تالابی، همه و همه تجربه‌ای به یادماندنی برای شما رقم خواهد زد. در اقامتگاه گیلمار، در کنار اقامتی دلنشین در محیطی کم نظیر و آرام، می‌توانید از فعالیت‌های دوچرخه سواری، ماهیگیری، کایاک سواری، پرنده‌نگری، پدل برد و باغبانی در داخل مجموعه و اطراف اقامتگاه لذت ببرید. تجاربی که هر یک خاطره‌ای شیرین از اقامت در گیلمار برایتان به یادگار می‌گذارد.


همکاران محترم دانشگاه برای نحوه رزرو و دریافت این خدمات از طریق سایت اقامتگاه بوم گردی گیلمار و تماس با شماره‌های اعلام شده ذیل، اقدام نمایند.

خواهشمند است با توجه به استقبال از مجموعه جهت رزرو در ایام غیر پیک از ۱۰ روز و ایام پیک حداکثر یک ماه قبل نسبت به
رزرو و انجام هماهنگی‌های لازم اقدام نمائید.

آدرس: گیلان، رشت- جاده رشت به فومن - بعد از پلیس راه دوربرگردان دوم - روستای ملأ سرا، خیابان کوزه گران- بن بست دکتر علیزاده- مجموعه اقامتی بوم گردی گیلمار.

راه‌های ارتباطی با اقامتگاه بوم گردی گیلمار
تلفن‌های رزرو واحد پذیرش:

۰۱۳۳۴۷۷۵۴۰۰

۰۱۳۳۴۷۷۵۴۱۱

تلفن همراه:

۰۹۱۲۴۲۵۱۳۲۰

۰۹۳۶۹۸۲۷۶۴۴

 

وب سایت اقامتگاه بوم گردی گیلمار:

 

http://gilmar.ir/

 

برای دانلود تعرفه اقامتگاه بوم گردی گیلمار اینجا را کلیک نمائید.

جهت مشاهده مشخصات اتاق‌های اقامتگاه اینجا را کلیک نمائید.

 

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاهم نامه با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران گردشگری اقامتگاه بوم گردی گیلمار


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.