بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - تابستان ۱۴۰۱

تعداد بازدید:۵۶۹۴
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه در ایام تابستان ۱۴۰۱، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه -  تابستان ۱۴۰۱

به استحضار می‌رساند اداره کل رفاه‬ و‬ سلامت‬ کارکنان‬ دانشگاه برای ایام تابستان ۱۴۰۱ از مورخه: ۳۱/‏۰۳/‏۱۴۰۱‬ لغایت ۳۱/‏۰۶/‏۱۴۰۱ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی، متقاضیان ارجمند با توجه به تاریخ دوره‌های مشخص شده و مطالعه دقیق شرایط اعلام شده (پیوست نامه) از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخه ۰۳/۲۱/‏۱۴۰‬۱ دوره‌های تیر و روز دوشنبه ۲۰/‏۰۴/‏۱۴۰۱‬ دورهای مرداد و روز سه شنبه ۱۸/‏۰۵/‏۱۴۰۱‬ دوره‌های شهریور با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس: https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

‌‌‌همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران به آدرس: refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ اداره همایش‌های آموزشی و فرهنگی فرح آباد ساری از ساعت ۸ لغایت ۱۷:۳۰ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

 

شرایط ثبت نام و جدول دوره تابستان سال ۱۴۰۱

 


 

1582433376-1567244368-1802127-house-house-vector-villa-small-houses-png-and-vector-png-house-650-693-preview.png

سامانه رزرواسیون اقامتگاه‌ها و امکانات دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌

شماره تلفن‌های: ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱

 

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران مرکز همایش های علمی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.

غلامرضا عبداله پور ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰
سرویس و نگهداری تاسیسات و امکانات مجتمع خزرآباد بسیار ضعیف است و متاسفانه طی چند سال گذشته دچار فرسودگی شده است. من در بهار سال 1401 سه روز جا رزرو کردم، که وقتی رفتم آنجا در شب اول متوجه شدم که کولر خراب است و توری های نصب شده مشکل دارند و لذا شب اول ناچار شدیم گرما و رطوبت و نیز نیش پشه ها را تا صبح تحمل کنیم. روز بعد ضمن اتلاق وقت زیاد جابجا شدیم به یک سوئیت جدید. در مجموع شرایط و امکانات مجتمع خزرآباد در شان دانشگاه تهران نیست. در حالیکه در مجتمع های مشابه اطراف متعلق به سایر نهادها امکانات و شرایط بسیار بهتری دارند.