بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - پاییز ۱۴۰۱

۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷ کد : ۳۰۸۱۰ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۲۴۶۲
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه در ایام پاییز ۱۴۰۱، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
بخشنامه تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه - پاییز ۱۴۰۱

((قابل توجه کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیأت علمی، رؤسا و معاونین محترم پردیس‌ها، دانشکدگان، مراکز، مؤسسات و واحدهای ستادی)) ‌‌‌

‌‌‌‌‌‌احتراماً به استحضار می‌رساند اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه برای ایام پاییز ۱۴۰۱ از مورخه ۱۶/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ لغایت ۳۰/‏۰۹/‏۱۴۰۱‬ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به اعضای محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی، متقاضیان ارجمند با توجه به دوره‌های مشخص شده در سامانه رزرواسیون از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، مورخه: ۱۱/‏۰۷/‏۱۴۰۱‬ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس: https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

همکاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به آدرس: refah.ut.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ اداره همایش‌های آموزشی و فرهنگی فرح آباد ساری از ساعت: ۸ لغایت ۱۶ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.

 

 

‌‌‌‌‌‌‌1582433376-1567244368-1802127-house-house-vector-villa-small-houses-png-and-vector-png-house-650-693-preview.png

سامانه رزرواسیون اقامتگاه‌ها و امکانات دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌

شماره تلفن‌های: ۳۳۴۷۲۴۳۵ - ۳۳۴۷۲۷۱۱ - ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران سفر مرکز همایش های علمی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.