با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی و گردشگری به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

مجموعه گردشگری سیب لند

فود کورت، کافه چوبی، رستوران ایرانی، پیست اسکی، تله کابین و...
تعداد بازدید:۷۳۲۸
پیرو این تفاهم نامه، استفاده از امکانات مجموعه گردشگری سیب لند برای کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته فراهم شد.
مجموعه گردشگری سیب لند

به اطلاع می‌رساند پیرو انعقاد تفاهم نامه یازدهم آذرماه ۱۴۰۱ اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران و شرکت توسعه عقیق پارسیان مجری مجموعه گردشگری سیب لند فیروزکوه‌‌‌‌‌‌‌، کلیه همکاران و بازنشستگان ارجمند دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی معتبر،  از خدمات (اقامتی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و …) با تعرفه ویژه دانشگاه تهران استفاده نمایند.

 

چرا به مجموعه گردشگری سیب لند فیروزکوه برویم؟

خاطره‌ای امن و به یاد ماندنی
مجموعه گردشگری سیب لند فیروزکوه در فاصله‌ای در حدود یک ساعت و نیم از شهر تهران در ابتدای جاده‌ی فیروزکوه و درمیان رشته کوه‌های البرز واقع شده است. سیبلند در منطقه‌ای با صفا و در نزدیکی قله دماوند و دریاچه سد نمرود، با فراهم آوردن امکانات متعددی همچون تله کابین، پیست اسکی، پیست اسکی کودکان، فضای برف بازی و تیوپ سواری، تله سیژ برای اسکی سواران، کافی شاپ و رستوران‌های متعدد بالای کوهستان با چشم انداز قله دماوند و دریاچه سد نمرود، سعی بر آن دارد که اوقات خوشی را برای استراحت خانواده‌های ایرانی فراهم آورد.
امکان پرداختن به انواع ورزش‌های مفرح و هیجان انگیز مانند
دوچرخه سواری کوهستان، زیپ لاین، عبور از یکی از مرتفع‌ترین پلهای معلق تهران نیز در مجموعه سیب لند تهران برای جوانانی که علاقه مند به ماجراجویی و تخلیه سالم هیجاناتشان هستند وجود دارد.

راه دسترسی به گردشگری سیب لند فیروزکوه:

برای دسترسی به مجموعه سیب لند از شهر تهران کافی است اتوبان شهید بابایی به سمت شرق را دنبال کرده و پس از گذشت از اتوبان پردیس و شهر دماوند ساختمان و لاین تله کابین سیبلند را در سمت چپ خود مشاهده خواهید کرد. برای دسترسی آسان در میانه‌ی جاده‌ی فیروزکوه مسیر ارتباطی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. البته به سادگی می‌توانید نام سیب لند را در اپلیکیشن‌های نقشه مانند گوگل مپ و نشان و بلد نیز جستجو کنید و طبق راهنمایی آنها با طی حدود یک ساعت مسیر به مجموعه سیب لند برسید.

تله کابین:

تله کابین سیب لند با مشاوره و اجرای یکی از برترین شرکت‌های حوزه‌ی حمل و نقل کابلی در جهان اجرایی شده است و به لحاظ طول مسیر و ارتفاع یکی از برترین تله کابین‌های جهان به شمار می‌رود. در اجرای این تله کابین علاوه بر انتخاب کابین‌های شیشه‌ای برای حداکثر کردن لذت مسافرین از مناظر دامنه‌ی قله دماوند، حداکثر ایمنی برای فراهم آوردن آرامش خاطر بازدیدکنندگان عزیز مد نظر قرار گرفته است.

 

پیست اسکی:

پیست اسکی سیب لند یکی از برترین پیست‌های اسکی در ایران به شمار می‌رود و مجهز به انواع وسایل رفاهی برای حداکثر نمودن تجربه لذت و هیجان این ورزش مفرح برای علاقه‌مندان اسکی است. علاوه برای اسکی سواران حرفه‌ای، مدرسه اسکی سیب لند نیز برای نوآموزان این رشته‌ی پرطرفدار نیز در نظر گرفته است که می‌توانند با همراهی مربیان خبره، اسکی را از ابتدا به صورت اصولی یاد بگیرند و پس از مدت کوتاهی از پیست حرفه‌ای تر مجموعه بهره‌مند شوند.

فود کورت دهکده غذایی سیب:

جهت مشاهده منو و نرخ‌ها ی فودکورت دهکده غذایی سیب اینجا را کلیک نمائید.

کافه چوبی دهکده غذایی سیب، کافه‌ای برفراز ابرها:

جهت مشاهده منو و نرخ‌های کافه چوبی دهکده غذایی سیب اینجا را کلیک نمائید.

رستوران ایرانی دهکده غذایی سیب تجربه‌ای در دل کوه‌های فیروزکوه:

جهت مشاهده منو و نرخ‌های رستوران ایرانی دهکده غذایی سیب اینجا را کلیک نمائید.

 

خدمات مجموعه گردشگری سیب لند به کارکنان شاغل و بازنشسته شامل: ۱- تله‌کابین ۲- موتور چهار چرخ ۳- منوی رستوران ایرانی ۴- فود کورت ۵- کافی شاپ ایستگاه‌های Aهای و ایستگاه‌های بی B می‌باشد.

ردیف

شرح خدمات قرارداد جدید ۱۴۰۲

درصد تخفیف

۱

تله کابین (رفت و برگشت)

کابین عادی :۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال------- کابین عادی: ۳.۲۰۰.۰۰۰ ریال

۴۰ درصد تخفیف

۲

موتور چهار چرخ (هر دور)

۸۰۰.۰۰۰ ریال
 

۴۰ درصد تخفیف

۳

رستوران ایرانی

۳۰ درصد تخفیف

۴

فود کورت ایستگاه های A

۳۰ درصد تخفیف

۵

کافی شاپ ایستگاه های A و بی B

۳۰ درصد تخفیف

توصیه‌های قبل از سفر:

۱- پذیرش با توجه به ظرفیت ایستگاه‌ها و شرایط جوی و فنی مناسب در ساعات اعلام شده (در وب سایت و صفحه اینستاگرام مجموعه) فقط با کارت شناسایی پرسنلی معتبر از سوی طرف دوم مقدور می‌باشد.

۲- کارت شناسایی پرسنلی معتبر باید در ابتدای حضور و استفاده از تخفیفات مندرج در پیوست شماره یک موافقت نامه به گیشه فروش بلیت تله کابین تحویل داده شود.

۳- مراجعه‌کنندگان جهت اطلاع از ساعت کاری و اطمینان از باز بودن خطوط تله‌کابین و مساعد بودن شرایط جوی می‌بایست پیش از حضور در مجموعه با تلفن: ۹۱۰۳۱۰۹۹۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

۴- همکاران محترم دانشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه رزرو و دریافت این خدمات از طریق مجموعه گردشگری، تفریحی و توریستی سیب لند فیروزکوه و تماس با شماره‌های اعلام شده ذیل، اقدام نمایند.

ساعت کاری تله‌کابین سیب لند:

مجموعه در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

روزهای: شنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنجشنبه - جمعه

از ساعت: ۱۰ صبح الی ۶ بعداز ظهر

شماره تماس مجموعه سیب لند:
 

۰۲۱-۹۱۰۳۱۹۹۰

ارسال پیام در واتس آپ:

۰۹۱۰۷۴۴۴۴۸۳

مجموعه گردشگری سیبلند فیروزکوه‌‌‌‌‌‌‌

 

https://www.seebland.com/

آدرس: کیلومتر ۹۵ جاده تهران فیروزکوه، نبش روستای امین آباد، منطقه نمونه بین المللی سیب لند، (تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۹۰)

همچنین همکاران ارجمند می‌توانند در صورت نیاز به هرگونه پرسش و یا اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص تفاهم نامه با مسئول واحد گردشگری دانشگاه (آقای سنجربیگی) به شماره مستقیم: ۶۶۹۷۲۰۷۷ تماس حاصل فرمایند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران واحد گردشگری معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.