تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران (تابستان سال ۱۴۰۲)

تعداد بازدید:۲۵۴۹
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه در فصل تابستان۱۴۰۲، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
تسهیلات اقامتی اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران (تابستان سال ۱۴۰۲)

اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران برای ایام تابستان ۱۴۰۲ از مورخه ۲۶/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ لغایت ۰۱/‏۰۷/‏۱۴۰۲‬ آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده محترم ایشان می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند ضمن اطلاع رسانی به کلیه اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و بازنشستگان، متقاضیان ارجمند با توجه به تاریخ دوره‌های مشخص شده و مطالعه دقیق شرایط اعلام شده (فایل پیوست) جهت ثبت نام دوره‌های خرداد و تیر از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخه ۲۰/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ ثبت نام دوره‌های مرداد از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۷/‏۴/‏۱۴۰۲‬ و ثبت نام دوره‌های شهریور از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۷/‏۵/‏۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir و ورود از طریق شناسه احراز هویت سازمانی نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند.

"همکاران محترم توجه داشته باشند رزرو کلیه واحدهای اقامتی فقط از طریق سامانه رزرواسیون صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است از تماس و ارسال نامه خود داری فرمایند. "

‌‌

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی (راهنمای ثبت نام در سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی) به وب سایت اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به آدرس refah.ut.ac.ir مراجعه و فقط با شماره تلفن ۳۳۴۷۲۳۶۰ - کد ۰۱۱ اداره همایش‌های آموزشی و فرهنگی فرح آباد ساری از ساعت ۸ لغایت ۱۸ هر روز هفته تماس حاصل فرمایند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.