با هدف ارائه خدمات مسافرتی، تفریحی، گردشگری و اقامتی به همکاران و بازنشستگان دانشگاه تهران

ارائه تسهیلات اقامتی مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس(مهر ۱۴۰۳)

تعداد بازدید:۷۵۹
اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه از سوم مهر لغایت یکم آبان ماه۱۴۰۳، آماده ارائه تسهیلات اقامتی و رفاهی به همکاران گرامی دانشگاه و خانواده ایشان می باشد.
ارائه تسهیلات اقامتی مرکز همایش های علمی و فرهنگی مشهد مقدس(مهر ۱۴۰۳)

به اطلاع کلیه کارکنان و اعضا هیأت علمی محترم؛ شاغل و باز نشسته می‌رساند اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران در نظر دارد تا دور هفتم تسهیلات اقامتی مشهد مقدس را برای تاریخ سوم مهر لغایت یکم آبان ماه ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دهد. لذا خواهشمند است با عنایت به موارد مشروحه ذیل نسبت به رزرو واحدهای اقامتی مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد اقدام فرمایند.

امکان رزرو واحدهای اقامتی مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد برای دور هفتم رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹/‏۰۶/‏۱۴۰۳‬ از طریق شناسه احراز هویت سازمانی در سامانه رزرواسیون مراکز اقامتی و امکانات دانشگاه به آدرس https://reserve.ut.ac.ir مقدور می‌باشد.

 

همکاران گرامی توجه داشته باشند:

  • ر زرو کلیه واحدهای اقامتی فقط از طریق سامانه رزرواسیون صورت می‌پذیرد، لذا خواهشمند است از تماس تلفنی – مراجعه حضوری و یا ارسال نامه اکیداً خود داری فرمایند.
  • متقاضیان محترم توجه داشته باشند مبلغ واریز شده در زمان ثبت نام غیر قابل برگشت بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.
  • -پذیرش و اقامت فقط برای تعداد مشخص شده در سیستم رزرواسیون مقدور می‌باشد.
  • -حضور شخص همکار رزرو کننده در زمان پذیرش الزامی بوده و تحویل واحد اقامتی فقط به ایشان و یا بستگان درجه اول (فقط همسر و یا فرزندان) با اطلاع و مکاتبه قبلی مقدور می‌باشد.
  • واگذاری برگه پذیرش به همکار محترم دیگر دانشگاهی و یا شخص غیر دانشگاهی اکیداً ممنوع بوده و قابل قبول و پذیرش نخواهد بود.
  • تذکر ۱): همکاران از رزرو کردن دو یا چند دوره بنام خود و همکاران دیگر به طور پشت سر هم و تقاضای اقامت بیش از سه روز اکیداً خودداری نمایند - ضمناً اقامت بیشتر از مدت زمان رزرو شده در سیستم رزرواسیون به هیچ وجه مقدور نیست.
  • تذکر ۲): رعایت موارد فوق الذکر جهت رعایت عدالت در توزیع مناسب امکانات برای همکاران عزیز لازم بوده و طی کردن مسیر طولانی و حضور در مرکز مشهد؛ ملاک پذیرش نخواهد بود لذا همکاران محترم جهت جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً موارد فوق الذکر را رعایت نمایند.
  • همکاران و متقاضیان محترم جهت مطالعه دقیق شرایط اعلام شده و اطلاع از بازه‌های زمانی مشخص شده به فایل پیوست شرایط اسکان در مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد مقدس مراجعه فرمایند.
  • از مهمانان محترمی که از وسایل نقلیه عمومی جهت عزیمت به مشهد مقدس استفاده می‌نمایند تقاضا می‌شود؛ با توجه به تاریخ رزرو واحد اقامتی نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند. مرکز همایش‌های مشهد مسئولیتی نسبت به اسکان افراد خارج از نوبت اسکان نخواهد داشت. همچنین زمان تحویل واحد اقامتی ساعت ۱۴:۰۰ و تخلیه واحد حداکثر ساعت ۱۰:۳۰ صبح می‌باشد.‌‌‌‌‌‌‌

متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص امکانات و شرایط پذیرش هر یک از مراکز اقامتی به وب سایت اداره کل امور رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه به آدرس: refah.ut.ac.ir مراجعه نمایند و به منظور هماهنگی با مرکز همایش‌های علمی و فرهنگی مشهد مقدس با شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۱۲۰۹۰۹ واحد پذیرش در هر ساعتی از ایام هفته تماس حاصل فرمایند.

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک دانلود فایل

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.