اهداف و فعالیت ها

اهداف:

توسعه رفاه عینی و ذهنی یا مادی و معنوی کارکنان؛

ارتقا سطح رفاه زندگی کارکنان با برنامه‌ریزی و نظارت بر اقدامات رفاهی مبتنی بر رعایت کرامت انسانی؛

شناسایی نیازهای مختلف رفاهی همکاران دانشگاهی؛

بهره‌مندی مؤثر از ظرفیت‌های موجود دانشگاه در بخش‌های مختلف رفاهی؛

شناسایی و بررسی ظرفیت‌های مختلف سرمایه گذاری جهت عملیاتی کردن در بخش‌های مختلف؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و ظرفیت سازی در بخش رفاهی؛

تشویق و ایجاد انگیزش به منظور بالا بردن عملکرد فردی و اداری در سازمان با ارائه خدمات رفاهی به آنها؛

توسعه ارتباطات رفاهی دانشگاه با حضور فعال و اثر بخش در نهادها و سازمان‌های عالی رفاهی دانشگاهی، استانی، ملی؛

به اشتراک گذاری خدمات رفاهی با سایر دانشگاه‌ها به منظور توسعه ارتباطات دانشگاهی و توسعه خدمات رفاهی به کارکنان؛

توانمند سازی همکاران در جهت مشارکت مؤثر در امور رفاهی؛

ایجاد پایگاه اطلاعاتی رفاهی کارکنان.


فعالیت‌ها:

ارتباط مستمر با نمایندگان رفاهی واحدهای دانشگاه به منظور مشارکت، تبادل نظر و دیدگاه‌های رفاهی همکاران؛

به‌روزرسانی اطلاعات رفاهی در سایت اداره کل به منظور دسترسی سریع به آخرین اطلاعات؛

رسیدگی به امور بیمه کارکنان بر اساس قراردادهای جاری از طریق استقرار نمایندگان بیمه‌های تکمیلی درمان به منظور تسهیل در امور بیمه‌ای؛

ایجاد فرصت‌های رفاهی از جمله برگزاری تورهای گردشگری، بازدید از موزه‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر، باشگاه‌ها، باغات و… در قالب قرارداد؛

عقد قرارداد با شرکت‌های خدمات رفاهی با هدف ارائه خدمات مطمئن، سریع وآسان؛

مدیریت و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی، گردشگری و تفریحی دانشگاه؛

برگزاری جلسات مشترک با دانشگاه‌های کشور به‌ویژه دانشگاه‌های سطح یک با هدف تبادل تجربیات و هم افزایی امکانات رفاهی؛

راه اندازی سامانه جامع امور رفاهی برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها در بخش‌های مختلف رفاهی؛

ارائه تسهیلات خرید کالاها و تجهیزات مورد نیاز همکاران با شرایط ویژه تخفیفی و تقسیطی؛

افزایش میزان اعتبار صندوق‌های رفاهی به منظور افزایش رقم و تعداد تسهیلات مالی اعطایی به همکاران؛

تدوین و ارائه گزارش عملکرد رفاهی دانشگاه حسب نیاز.

‌‌


ا‌‌‌‌‌‌ینفوگرافیک اداره کل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران

اینفو گرا فیک‌ ها نمایشگرهای تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند که هدف آن‌ها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است.