وام بانک سامان

طبق تفاهم به عمل آمده از سوی ستاد رفاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با مدیر عامل بانک سامان و هماهنگی انجام شده از سوی اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران با شعبه مرکزی بانک سامان واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه کالج و ولیعصر، پلاک ۸۰۳ تسهیلات به شرح ذیل پرداخت می‌گردد.

(همکاران محترم توجه داشته باشند در صورتی که قبلاً از تسهیلات کارت اعتباری استفاده نموده‌اند، جهت استفاده مجدد می‌بایست تسهیلات قبلی را تسویه نمایند)

متقاضیان با ارائه معرفی نامه از اداره کل امور رفاهی و مدارک ذیل، می‌توانند نسبت به دریافت وام اقدام فرمایند.

شرایط انواع تسهیلات بانک سامان


مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اعتباری:

  1. تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دو طرف کارت ملی متقاضی و ضامن.
  2. مدارک احراز محل سکونت متقاضی و ضامن.
  3. معرفی نامه از اداره کل امور رفاهی دانشگاه.
  4. ارائه گواهی کسر از حقوق از اداره کل امور مالی دانشگاه.
  5. فیش حقوقی متقاضی و ضامن ممهور به مهر محل اشتغال و ارائه گواهی اشتغال به کار.
  6. ارائه چک یا سایر مدارک بر اساس نوع تسهیلات بانکی مورد تقاضا. ‌‌‌‌‌‌

توضیحات:

  • در صورت اعطای تسهیلات خرید مسکن و تعمیر مسکن نیازی به معرفی ضامن نمی‌باشد.
  • متقاضی و ضامن باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات و تعهدات سررسیده شده و پرداخت نشده نزد تمامی بانک‌ها باشند.
  • تشکیل هر پرونده اعتباری متناسب با نوع تسهیلات اعطایی و تعهدات ایجاد شده شامل هزینه‌ها و کارمزدهای مرتبط می‌باشد.

دانلود فایل شرایط دریافت تسهیلات بانک سامان کلیک نمائید