نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه تهران با هیات رئیسه و کارکنان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

تعداد بازدید:۲۰۴۰
نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه با هیات رئیسه و کارکنان پردیس، ۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ در تالار شهدای پردیس برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه تهران با هیات رئیسه و کارکنان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

در این مراسم که به همت شورای صنفی کارکنان پردیس برنامه‌ریزی شده بود و با حضور مدیران دانشگاه (دکتر سعید یزدانی معاون اداری و مالی دانشگاه تهران، دکتر محمدرضا حاتمی مدیر کل منابع انسانی، مهندس محمد علی گودرزی مدیر کل امور رفاهی، دکتر محمد مهدی نصیری مدیر کل برنامه‌ریزی و تحول سازمانی دانشگاه تهران) مسائل و مشکلات کارکنان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای نشست، دکتر گلدانساز رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن عرض خیر مقدم به مدیران دانشگاه و حضور آنها در جلسه، توجه به مطالبات کارکنان و برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنان را بسیار با اهمیت خوانده و بر لزوم مساعدت با رفع و هموار نمودن مشکلات آنها تاکید نموده و از آمادگی خود جهت حضور در جلسات هم اندیشی با هدف برطرف نمودن مسائل و مشکلات آنها عنوان نمودند.

در ادامه دکتر یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران پس از شنیدن مسائل مطرح شده توسط شورای صنفی پردیس، معیشت و رفاه کارکنان را از دغدغه‌های اصلی هیأت رئیسه بر شمردند و ابراز امیدواری نمودند سعی و تلاش هیأت رئیسه بر این است که سطح رفاهی، حقوقی و معیشتی کارکنان دانشگاه ارتقا بیابد.

ایشان در پاسخ به یکی از سوالات مبنی بر تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد معین، بیان داشتند: تبدیل وضعیت کارکنان قرارداد معین نیاز به مجوز سازمان امور استخدامی دارد و اگر چنانچه سازمان مجوزی صادر نماید، دانشگاه استقبال می‌نماید.

در بخش دیگری از این نشست، دکتر محمد رضا حاتمی، مدیر کل منابع انسانی دانشگاه تهران، در سخنانی توجه به آئین نامه‌های استخدامی را متذکر شدند و گفتند: هر آنچه در هیأت رئیسه دانشگاه و هیأت امنا دانشگاه تصویب شود ما در واحد منابع انسانی بر طبق آن اقدام می‌کنیم. وی با اشاره به ذخیره مرخصی کارکنان بیان داشتند: طبق مقررات، ذخیره مرخصی فقط برای کارمندان رسمی و در صورت وجود بودجه و با تصمیم دانشگاه مقدور هست و برای کارکنان غیر رسمی ذخیره مرخصی امکان پذیر نمی‌باشد.

در ادامه صحبت‌های ایشان، مهندس گودرزی مدیر کل امور رفاهی دانشگاه تهران به ارائه توضیحات کاملی از خدمات ارائه شده در حوزه امور رفاهی و همچنین بیمه تکمیلی کارکنان به عنوان دغدغه اصلی آنها، بیمه عامل و همچنین زمان‌های واریز یارانه بیمه به حساب کارکنان پرداختند.

ایشان همچنین خبر از پرداخت و واریز یارانه بیمه تکمیلی به صورت ماهانه از شش ماهه دوم قرارداد بیمه تکمیلی، به حساب کارکنان دانشگاه دادند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.