برگزاری مرحله دوم مزایده هتل امید دانشگاه تهران

۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶ کد : ۱۱۹۴۲ اخبار برگزیده اطلاعیه ها و بخشنامه ها
تعداد بازدید:۲۳۴۱
اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران در نظر دارد هتل امید دانشگاه را از طریق مزایده به واجدین شرایط بمدت یکسال در قالب قرارداد اجاره واگذار نماید.
برگزاری مرحله دوم مزایده هتل امید دانشگاه تهران

اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران در نظر دارد هتل امید دانشگاه را که دارای ۴ طبقه، شامل ۲۳ باب اتاق (۵۹ تخت)، لابی و پذیرش (طبقه همکف) و رستوران و آشپزخانه (طبقه زیر همکف) می‌باشد را از طریق مزایده به واجدین شرایط به مدت یکسال در قالب قرارداد اجاره واگذار نماید. متقاضیان محترم می‌توانند تا تاریخ (۱۳۹۹.۰۵.۰۵) در وقت اداری (از ساعت: ۸:۰۰ لغایت ۱۵:۰۰) به سامانه الکترونیکی تدارکات دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir ، به شماره مزایده: ۵۰۹۹۰۹۳۱۹۷۰۰۰۰۱۵ مراجعه و در قسمت منو‌ی مزایده گر، به صورت آنلاین ثبت نام کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص سامانه مذکور با شماره تلفن: ۲۷۳۱۳۲۱۱-۰۲۱‌‌‌‌‌‌‌ تماس حاصل فرمایند.

همچنین جهت بازدید از هتل (قبل از ارائه پیشنهاد خود در سامانه) به آدرس: تهران- میدان انقلاب- خیابان کارگرشمالی - خیابان نصرت شرقی - پلاک ۲۲ مراجعه نمایند. ضمناً به منظور دریافت ضمانت‌نامه بانکی جهت شرکت در مزایده (شرایط مندرج در سامانه الکترونیکی تدارکات دولت)، شناسه ملی دانشگاه تهران: ۱۴۰۰۲۴۶۷۷۲۳، شناسه اقتصادی: ۴۱۱۳۴۵۹۴۷۸۱، شماره ثبت: ۹۹۹ و سهامی عام می‌باشد.

شماره تماس جهت اخذ اطلاعات تکمیلی:

اداره اموال دانشگاه: ۶۱۱۱۳۲۷۲

کارشناس اداره کل امور رفاهی: ۶۱۱۱۲۴۵۳-۶۱۱۱۲۲۹۶

 

کلید واژه ها: دانشگاه تهران اداره کل امور رفاهی دانشگاه تهران مزایده های اداره کل امور رفاهی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.